מספרת333
השם של הביה"ס נוראי, למי שיש רעיון אחר וטוב שיכתוב בתגובות.
זה צריך להיות עם ראשי תיבות של: גאון/חכם/מוח וכד'...
תגובות ממשיכה

תקועים – הקדמה

מספרת333 30/12/2013 490 צפיות 4 תגובות
השם של הביה"ס נוראי, למי שיש רעיון אחר וטוב שיכתוב בתגובות.
זה צריך להיות עם ראשי תיבות של: גאון/חכם/מוח וכד'...
תגובות ממשיכה

בית הספר לגאונים "גאו"ן – גאווה, אומנות ותחרות: ניצחון!" מפולג לשתי קבוצות: הבנים והבנות. הם אף פעם לא משתפים פעולה, מציקים אחד לשני- ולעיתים גם מתאהבים. הסיפור הזה יתמקד בשלוש בנות ושלוש בנים:
אלה, בת 15, שזופה, שער בלונדיני, עיניים חומות.
טליה, בת 13 וחצי, שער חום, עיניים בהירות.
דפני, בת 12, שער חום כהה, עיניים חומות-ירוקות.
אמיר, בן 15 וחצי, שער שחור, עיניים ירוקות.
דניאל, בן 14, שער שטניי, עיניים חומות.
דן, בן 12 ואחד-עשר חודשים, שער חום, עיניים חומות.
הסיפור מתחיל ביום אחד, בו הפליגו כל השכבות מכיתה ז' לטיול של שלושה ימים. מטרת הטיול הייתה לנווט היטב ולחזור תוך שלושה ימים, לא יותר ולא פחות. בדרך צריך להגיע למקומות מסוימים ולקחת מהם דבר-מה לפי רשימה. ביום בו ההפלגה יצאה, אחרי שעתיים-שלוש, החלה סערה. כולם נכנסו לסירות קטנות יותר עם התיקים שלהם. בכל סירה היה מקום לשש אנשים והתיקים שלהם, וכך יצא שכולפם התפלגו. אנשים קשרו את הסירות בחבלים חזקים בשביל לא להפרג, אך סירה אחת שטה הרחק לפני שהספיקו לקשור אותה, ובסירה ההיא היו אלה, טליה, דפני, אמיר, דניאל ודן.


תגובות (4)

תמשיכי!
נשמע נחמד

30/12/2013 06:56

נשמע ממש טוב!
מחכה להמשך

30/12/2013 10:24

הייי אני מצטערת על חוסר הקשר אבל …
את זוכרת את הסיפור שלך חבורת רחוב (עם אוז שלי ^^) אז … אמרת שאת לא יודעת מה הם יעשו על הכסף . משהו יכול לגנוב להם אותו ואז זה גם יכול לקדם את העלילה או משהו בכל מקרה אני רק מצעה רעיון כי זה היה סיפור ממש טוב אז בבקשה תמשיכי אותו ועם את צריכה עזרה אני אשמח לעזור .

שוב סורי על חוסר הקשר פשוט לא היה לי איפה לכתוב לך את זה ^^"

01/01/2014 08:53

נו…תתחילי…נשמע ממש נחמד…

02/01/2014 10:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך