lover girl
אני מאוד מקווה שתאהבו. זה הדבר הראשון שכתבתי אי פעם. אם יש לכם שמות להציע לי אני אשמח לקבל רעיונות.

אהבה כואבת

lover girl 22/02/2014 566 צפיות 6 תגובות
אני מאוד מקווה שתאהבו. זה הדבר הראשון שכתבתי אי פעם. אם יש לכם שמות להציע לי אני אשמח לקבל רעיונות.

הקדמה:
קוראים לי רוני. אני בת 17. גרה בראשל"צ.
יש לי סיפור חיים מוזר, אני לא יודעת איך לתאר את החיים שלי, ההורים שלי גרושים, התגרשו איך שנולדתי, תמיד חשבתי שזה בגללי והאמת היא שעד עכשיו אני לא באמת יודעת למה.. אף פעם לא פגשתי את אבא שלי, אני גם לא רוצה לפגוש אותו. לאמא שלי יש חבר, והאמת אני ממש אוהבת אותו, הוא טוב לאמא שלי והוא טוב אליי אז אנחנו בסדר. חוץ מההורים שלי יש לי גם הרבה חברים, חלקם טובים, חלקם פחות, היה לי חבר. היה.קראו לו נתנאל. הוא התאבד, הוא חלה בסרטן ופשוט לא יכל לסבול את הכאבים ואת הטיפולים אז הוא החליט לגמור את החיים שלו. מאז לא הייתי עם אף אחד אחר, אני אוהבת אותו ואני תמיד יאהב אותו. הוא האהבה הכיגדולה שהייתה לי והוא השאיר לי צלקת ענקית בלב, צלקת יפה, הוא חלק ענק מהחיים שלי. יש לי חברה הכי טובה, קוראים לה מאיה, היא תמיד לידי כשאני צריכה אותה ואני תמיד לידה, אם היא לא הייתה איתי כבר זמן הייתי מתפרקת. יש לה חבר, ועוד חבר. היא בוגדת בשניהם, אף אחד מהם אפילו לא מעלה בדעתו שהיא בוגדת בהם. הם כ"כ אוהבים אותה. אחד מהם איתנו בכיתה, קוראים לו מאור והשני הוא בבית ספר אחר, אבל גר בראשון, קוראים לו איתי. אני לא בעד זה והרבה פעמים ניסיתי להגיד לה להפסיק אבל היא פשוט לא רוצה, היא אוהבת את המצב הזה ששני חתיכים הורסים נמצאים איתה. אני מקווה שהיא לא תיפגע בסוף, או שהם יפגעו, שניהם ידידים מאוד טובים שלי וכואב לי לשקר להם אבל אני יעשה הכול בשביל מאיה, היא כמו אחותי.


תגובות (6)

אבודה בפריז

מתחת למים

שרועה בשלג

זכרונות עצובים

היום האחרון

בודדה בסירה

זכרון אחרון

הפעם האחרונה

אנשי הקרקס

ממסוד לעברינים צעירים לפנימיה

זכרונות כואבים

זכרונות רחוקים

אבודים בפריז

עקבות

אל האופק

על גדות הנהר

החברה האמיתת

החברות הכי טובות

מוסד לעברינים צעירים

הדמות האמיתת

חייה בפוזות

האחות האמיתית/התאומה

כתם לידה

בין נעלי הבלט

אהבה כואבת

חייה בסרט

ארץ הפושעים

הסוס הלבן

לילה אפל

הדמות האפלה
משיהי כתבה את זה פשוט הקישור מאוד ארוך

22/02/2014 12:21

תודה על ההצעות. אני ימשיך כשיהיו עוד קצת תגובות

22/02/2014 12:22

תמשיכיייי!!
ואני חושבת שיהיה יפה לשם:I hear your heat call for love
בכל מקרה תמשיכיייי ^^

22/02/2014 12:26

Cry לא call
טעות..סורי :)

22/02/2014 12:27

אני ממשיכה :)

22/02/2014 12:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך