תשוקה פרק 4

angel with a broken soul 06/02/2015 564 צפיות אין תגובות

עבר כבר שבוע מאז שלקחתי את החופש .
שבוע מאז שראיתי את ג'יס . לא יכולתי להאמין שיש לי רגשות עזים אליו. ורק עכשו הבנתי כמה שאני מתגעגעת אליו .
השבוע עבר מהר , כריס וקייט חשבו שאני בדיכאון בגלל שלא יצאתי לשום מקום . אבל זה לא נכון רק רציתי קצת שקט .
ובנוגע לטיילר החלטתי לא לענות לו , לא נתתי לעצמי לחזור לעבר. ולכן החלפתי מספר .
כל השבוע הייתי בבית ופה ושם יצאתי לריצה מרעננת, אך לא הצלחתי לשכוח את ג'יס .

הגעתי למשרד החלטתי לאזור אומץ ולדבר איתו .
דפקתי על הדלת .
"עזבו אותי עכשו!! אין לי כוח לאף אחד !!!" ענה בצעקה ,
נכנסתי בכל זאת .
הוא הרים את ראשו וכשראה אותי לא יכולתי שלא לראות את ההקלה בעיניו.
הוא קם בשביל לחבק אותי אך במקום זה עצרתי אותו בנשיקה מסעירה . כל הרגשות , הכעס, העצב והשמחה התערבבו בנשיקה אחת .
לפתע הוא התנתק מימני והחזיק את פני בידיו הגדולות.
"אני כבר חשבתי שהתפטרת , אל תתפטרי , אני אתרחק כמה שאת רוצה ….. רק אל "
" שתוק כבר " אמרתי וחיבקתי אותו .
הרגשתי מוגנת תחת חסותו אך לא הבנתי מה קורה לי באותו רגע . אני איתו רק חודש והוא גורם לי להרגיש ככה בדיוק כמו שהייתי מאוהבת בטיילר . אפילו שהוא לא הזכיר בכלל את טיילר .
החיבוק נמשך הרבה זמן ואף אחד מאיתנו לא רצה לשחרר.
" רק תגידי לי ואני אתרחק " אמר לי בלחש

פתחתי את עיני וגליתי שהכל היה חלום . העצב חזר אלי,כל החלום הרגיש כל כך אמיתי . לא יכול להיות שאני כל כך אובססית אליו .
צלצול קטע את מחשבותי ומספר לא מזוהה מתקשר
"הלו?"
"אנג'ל זה ג'ס"
"אה היי " החיוך עלה על פני כששמעתי את קולו.
" רציתי לשאול אם את באה היום "
"כן אני באה"
" אני יודע שמה שקרה באותו יום היתה טעות ואני מצטער על קח ואני לא צריך להגיד לך את זה בטלפון אבל אני אגיד לךבכל זאת בטלפון וגם כשתבואי . אז אני מצטער "
"ג'ס , זה בסדר אני סולחת "
"כשתבואי תכנסי אלי למשרד "
" אוקי ,ביי"

הגעתי למשרדי דפקתי על דלתו וג'ס הזמין אותי להיכנס. ג'ס רק המשיך לדבר על כמה שהוא מצטער ושהוא יעשה הכל כדי שאני לא אתפטר ובלה, בלה, בלה .
התעצבנתי נורא בגלל שזה לא היה כמו בחלום . מצד אחד אני הרחקתי אותו ובכלל לא רציתי אותו אבל עכשו אני רוצה אותו ואני כל כך מתחרטת על זה .
הפעם ג'ס הזמין אותי לפגישת עסקים מחר ,באירוע כלשהו למוצר וודקה חדש והסכמתי לבוא .
הוא אמר שהוא ישלח את הנהג שלו וניפגש כבר באירוע, וכמובן שהסכמתי גם לזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך