בשביל לכסות על הפרק הקצר הפרק הזה יחסית ארוך..:)
ואם זה מעודד מישהו הפר הבא הוא החלק השני-התחרויות!

הממלכות 11

09/06/2011 767 צפיות 7 תגובות
בשביל לכסות על הפרק הקצר הפרק הזה יחסית ארוך..:)
ואם זה מעודד מישהו הפר הבא הוא החלק השני-התחרויות!

טקס אלכמידריה
הנך מוזמן לטקס בחירת המועמדים לשמירת האבנים.
עלייך להופיע בגן הבדולח של הממלכה הראשונה בשעת בין הערביים של מועד א׳.
עלייך להופיע עם הטבעת המצורפת להזמנה ועם לבוש התואם את צבע ממלכתך.
אם בטבעת המצורפת משובצים יותר משתי יהלומים הנך אורח כבוד של המועמד.
בכבוד רב
מועמדי האלכמידריה
לוסי הרגישה את העצב מזדחל לליבה. אחרי הכל לא הייתה זאת טבעת מיוחדת, רק בשבילה.
היא הפכה את ההזמנה בציפייה להמשך אך ראתה במקום זאת את כתב ידו המסודר של אדוארד.
לוסי היקרה,
חשבתי שאת יודעת למה אני לומד, אך באותו יום בספסל האבן הבנתי לפתע שאת לא. את לא יודעת. זוכרת שאמרתי לך אז שיגיע הזמן את תדעי מה אני לומד, אז הנה, הגיע הזמן.
אני לומד להיות ׳עוצר האבנים׳.אני מניח שאת לא יודעת מה זה. לכן אני מבקש ממך שבמקום שאני אטרח להסביר תקראי ביותר פירוט בספר שלאונורה נתנה לך. אם יש משהו שיכאיב לך אני מצטער, אולי עכשיו תביני למה ניסיתי להסתיר ממך את האמת.
בבקשה תגיעי לטקס מחר
שלך, אדוארד.
לוסי לא הבינה מה יכול להיות כל כך נורא אך היא הייתה עייפה מכדי לקרוא, ולכן נשכבה על המיטה ונרדמה. כאשר התעוררה בשעת צהריים מאוחרת פתחה את הספר העבה ודפדפה מספר עמודים. לבסוף הגיעה לקטע שרצתה.
עוצר האבנים
במירוץ הגדול, ראה סעיף, השתמשו המלכים והמלכות הקדמונים בעשר אבנים. כל אבן סימלה ממלכה אחרת. לאבנים יש סגולות מיוחדות ולכן צריך לשמור עליהן., זהו תפקידו של עוצר האבנים, הוא צריך לשמור על האבנים ולהשתמש בכוחן בתבונה. בכל מאה שנים נבחר עוצר חדש, זאת מפאת שהאבנים מסגלות לעוצר חיי מאה שנה. כל ממלכה שולחת נציג לתחרות והאבן שזוהרת, נציג ממלכתה מוכתר לעוצר החדש. עוצרי האבנים מקבלים יחס כמו למלכי הממלכה הראשונה.
עיניים סגולות
לאחר המירוץ הגדול, ראה סעיף, נעלמו האבנים. למרות כל המאמצים והחיפושים הרבים האבנים לא נתגלו למשך תקופה ארוכה. בשלהי שנות מלכותו של ג'ורג' הראשון נולדה בממלכה הראשונה נסיכה עם עיניים סגולות. כשגדלה, מצא אהובה עוצר האבנים הנוכחי מצא את אבן הממלכה הראשונה והכין ממנה טבעת נישואים בשבילה. ומאז בכל פעם שנולדת נסיכה בעלת עיניים סגולות יתאהב בה עוצר האבנים הנוכחי ואם אהבתם תהיה טהורה באמת האבן של הממלכה תתגלה לאותו עוצר אבנים והוא יכין ממנה טבעת נישואים, אך כבר קרה המקרה שהנסיכה שינתה את הגורל.
הספר נשמט מידיה של לוסי ונפל על הרצפה. אם אדוארד ייבחר להיות עוצר אבנים הוא יינשא ללאונורה? אבל אם הוא אמר לה שזה יכאיב לה, זה אומר שהוא יודע שהיא אוהבת אותו? הוא לא יכל להגיד לה את זה כי גם הוא אוהב אותה? לוסי הסתכלה סביבה כדי לחפש דבר שיסיח את דעתה כדי שלא תחשוב יותר מידי. לפתע קלטו עיניה את השעון הגדול והיא נחרדה לדעת שהטקס כבר התחיל. היא רצה במהירות עד שהגיעה לגן הבדולח, שם מתקיים הטקס. בזוית עיניה קלטה את לאונורה ונראה שגם זו ראתה אותה, כי היא פסעה לעברה בצעדים החלטיים. לוסי הביטה בשמלתה התכולה של לאונורה ובטבעת שענדה. הטבעת הזו הייתה זהה לטבעת של לוסי. פתאום הבינה לוסי שהיא עדיין לבושה בשמלה הצהובה שהתקמטה בזמן שישנה ושהתלכלכה כשרצה במהירות. גם טבעתה נשארה בחדר. נראה היה שלאונורה ציפתה שיקרה מצב מעין זה, כי היא הושיטה ללוסי גלימה ארוכה בצבע ירוק. לוסי לא הספיקה להודות לה ולאונורה שלפה מכיסה טבעת נוספת. הטבעת הייתה זהה לחלוטין לטבעת של לוסי, רק שבזו הייתה משובצת אבן כחולה ולא ירוקה. לאונורה החליפה בין הטבעת שענדה לטבעת זו ואת הטבעת עם האבן הירוקה הושיטה ללוסי בלי אומר. עכשיו הייתה ללוסי טבעת והיה לה לבוש בצבע ירוק והיא התיישבה ליד לאונורה. על בימה קטנה עמדו עשרה בחורים צעירים ונאים. לוסי זיהתה את אדוארד עומד ליד הנער שאיתו רקדה בנשף יום הולדתה של לאונורה. לפני כל אחד מן המועמדים הייתה אבן חן יפה בצבע הממלכה של כל מועמד. האבן שלפני הבחור שרקד איתה בנשף זהרה, ולוסי שמעה קול שאמר "המועמד הראשון הוא סטפן מן הממלכה הראשונה!" הקהל הריע אך מיד חזר והשתתק בכדי לראות מי יהיה המועמד השני. בינתיים סטפן צעד קדימה וראשו זקוף. לוסי ראתה שלאונורה לא נראית כל כך מרוצה אבל אמרה בקול מתוח " מעניין מי יהיה המועמד השני, מול מי יתחרה בגמר סטפן." היא הפנתה את מבטה בחזרה אל המתמודדים. היא הסתובבה בדיוק בזמן כדי לראות את האבן שלפני אדוארד זוהרת בעוצמה. לוסי ראתה אותו מחייך לה חיוך קטן בעוד הקול החזק נשמע שוב "וזהו המתמודד השני שלנו, אדוארד מהממלכה השנייה!"
***
אדוארד פסע קדימה בגאווה. הוא נבחר להיות בגמר, כל לימודיו השתלמו. הוא לחץ את ידי המתמודדים האחרים ועלה על בימה קטנה עוד יותר, הוא לחץ את ידו של סטפן ונעמד לידו. הוא נפנף אל הקהל וידע שמאות עיניים נעוצות בו, אך הוא שם לב רק לשני זוגות עיניים, ירוקות וסגולות.


תגובות (7)

מהמם!!
אהבתי את:
"הוא נפנף אל הקהל וידע שמאות עיניים נעוצות בו, אך הוא שם לב רק לשני זוגות עיניים, ירוקות וסגולות."

נ.ב: לא ממש הבנתי את הקטע עם העיניים הסגולות, ועוצר האבנים, אשמח להסבר =]
בעמם, כן הבנתי (נראה לי) , אבל אם האבנים נעלמו איך הוא ישמור עליהם? כאילו, כתבת שאם אהבתם תהיה טהורה באמת האבן של הממלכה תתגלה לאותו עוצר אבנים, אז אין לו בעצם אבן לשמור עליה כי היא עדיין לא התגלתה? O_o …

09/06/2011 19:12

יהלה! זה מדהים!
בדיוק כמו שחשבתי. טוב, לא בדיוק אבל ברעיון הכללי שיש איזשהו תסביך.
את פשוט מוכשרת ואני מחכה להמשך.
נ.ב: מסכימה עם קלייר.

09/06/2011 19:22

אוקיי,אממ זה די קשה להסביר אבל אני ינסה…
אחרי המירוץ הגדול הראשון כל האבנים נעלמו ולא היה דבר כזה אוצר האבנים…יום אחד בממלכה העשירית נולדה נסיכה עם עיניים סגולות. כשגדלה מישהו שאהב אותה חיפש בשבילה את האבן המושלמת לעשות איתה את טבעת הנישואין בשבילה. בגלל אהבתם הטהורה של השניים האבן של הממלכה העשירית נגלתה לפניו והיא הייתה האבן המושלמת. התהליך חזר על עצמו עם כל הממלכות והגיע לראשונה- לנסיכה לאונורה. לאבנים שכבר נמצאו יש את עוצר האבנים ששומר עליהם ונבחר לפי רצון האבנים ואם יש נסיכה עם עיניים סגולות באותה תקופה הבחירה של העוצר מאוד תושפע ממנה כי בסוף הוא זה שיצטרך למצוא את האבן בזכות האהבה הטהורה שלהם:)
מקווה שהבנתם:)

09/06/2011 20:34

הבנתי =]
תודה. [=

09/06/2011 20:38

יהלה זה פשוט מהמם ואני ממש מחכה לתחרויות !!!!11!!
אני ממש רוצה שלא תפסיקי גם אם לא יהיו לך תגובות (מייל) כי את כותבת מדהים ואת צריכה להמשיך ולהמשיך ואז להוציא ספר של זה ושל הצל והכל !!!!!

10/06/2011 12:29

יהלה, מתי את ממשיכה?

19/06/2011 12:30

כן…מתי את ממשיכה ???

19/06/2011 20:57
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך