ההתחלה קשורה לפרק הקודם, פשוט זה לא הצליח להעתיק לי את הכל אז זה נקטע באמצע...

הממלכות 7

24/05/2011 797 צפיות 4 תגובות
ההתחלה קשורה לפרק הקודם, פשוט זה לא הצליח להעתיק לי את הכל אז זה נקטע באמצע...

לוסי הייתה במרכבה. היא הביטה על הנוף היפה שנשקף כל הדרך. לבסוף החליטה לנסוע. לא היה לה כלום בביתה והיא קיוותה שכאן תחזור לה תחושת החופש. היא יותר קיוותה לראות את אדוארד, שלפי מה ששמעה נמצא כאן. היא המשיכה להתבונן בנוף בשתיקה לצד אחותה כשכמעט הגיעו לארמון לפתע ראתה לוסי מרחוק את אדוארד רוכב על סוס. היא חייכה לעצמה והתאפקה מלצעוק משמחה. לפתע ראתה רחוק מאדוארד עוד דמות אך לא הייתה בטוחה אם זה בן או בת. בבת אחת נמחה החיוך מפניה לרעיון שזאת בת שאולי אדוארד אוהב. היא נאנחה לעצמה בשקט.
***
לאונורה ראתה מרחוק את מרכבתה של לוסי. היא הבינה מי הם יושבי המרכבה ונאנחה לעצמה בשקט. דווקא היום היא נהנתה מחברתו של אדוארד ורצתה לבלות איתו עוד אך ידעה שאם היא רוצה לעזור ללוסי, עליה להתרחק ככל האפשר מאדוארד. וזה מה שהיא ידעה שתעשה.
***
לוסי ישבה בחדר שהוקצה לה ובחנה שתי שמלות.עוד שעה התקיים הנשף, והיא רצתה שתהיה לה שמלה יפה כמו לסוזן אך שתי השמלות שלה אפילו לא התקרבו לזה. לבסוף היא בחרה את השמלה הסגולה ויצאה לחפש משרתת שתעזור לה להתלבש.
***
ניקה ישבה וחיכתה. היא כבר ישבה מאחורי השיח שעות.היא הסתכלה שוב בשמלה המפוארת שבידה. השמלה הייתה בגווני ורוד בהיר וכהה ובצווארון שלה היה פרח קטן. אין ספק שזאת שמלה לנסיכה, חשבה. ואכן המשימה שהוטלה עליה הייתה לחכות עד שהנסיכה תצא, להיכנס לחדר ולהחליף בין השמלה שהייתה על המיטה לשמלה שבידיה ולחזור לחדרה בזריזות. היא חיכתה שם הרבה זמן לפני שראתה את הנסיכה יוצאת. היא נכנסה לחדר ועשתה את ההוראות שאמרו לה לעשות. היא יצאה מהחדר והלכה לחדרה. זה לקח לה פחות מדקה, מעניין כמה ישלמו לה על זה.
***
ללוסי לקח הרבה זמן למצוא משרתת שתעזור לה. כל עובדי הבית היו עסוקים במלאכות האחרונות שלפני הנשף. לבסוף מצאה משרתת בשם ניקה. היא חזרה לחדרה והורתה בידה על השמלה שבכיסא. היא חיכתה שהמשרתת תלביש אותה אך כשנראה שזה לא הולך לקרות שאלה בקוצר רוח, "מה קורה איתך? עוד מעט הנשף!" המשרתת חשבה ולבסוף הצביעה על המיטה ואמרה בקול מהוסס, "לא עדיף את השמלה הזאת, בלי לפגוע בגבירה, כמובן". לוסי הסתכלה על המקום שעליו הצביעה המשרתת, היא ציפתה לראות את השמלה הירוקה ששמה שם קודם אך במקומה הייתה שמלה יפהפייה בגווני ורוד. לאחר שיצאה מההלם,הורתה לוסי למשרתת להלבישה בשמלה זו.
לאחר חצי שעה יצאה לוסי מהחדר ומיהרה לכיוון אולם הנשפים. היא נעמדה ליד אדוארד וחייכה לעצמה כשראתה את ההבעה על פניו שהסתכל עליה. חיוכה התרחב כשראתה את מבטי ההפתעה על פני משפחתה. היא ידעה שהיא נראית יפה עם השמלה ובשערה ,שהמשרתת עבדה קשה כדי להחליקו, שקושט בפרח. היא דיברה עם אדוארד כשנשמעו תרועות חצוצרה שקטות. כולם הרימו את מבטיהם אל הבימה הקטנה שאליה נכנסה הנסיכה לאונורה. מבט חטוף בה הספיק ללוסי כדי להרגיש את מה שתמיד הרגישה בחברתה של לאונורה, לא שווה כלום. היא החזירה את מבטה אל אדוארד, וראתה את חיוכו למראה לאונורה והרגישה את ליבה נחמץ. היא רצתה שהלילה הזה רק ייגמר.
***
לוסי רקדה עם בחור צעיר בעל שיער מסריח למדי,היא לא ידעה את שמו וגם לא היה לה אכפת.הלילה רשימת בני זוגה הייתה גדולה יותר אך היא לא נהנתה מהם. לפתע ראתה את לאונורה מביטה בהם במבט ממושך תוך כדי ריקוד. לוסי החלה לרקוד בהנאה. סוף סוף לאונורה מקנאה בה. לאחר מספר דקות התקדמה לאונורה לכיוונם. היא נעצרה מולם והם עצרו את ריקודם וקדו בפניה. היא הביטה בהם ואמרה, "סליחה, סטפן, תהיתי אם לוסי תוכל להתלוות אליי לכניסה?"
סטפן הנהן ולוסי הלכה בעקבות לאונורה בשתיקה. כשהגיעו לכניסה בדקה לאונורה שאיש לא מקשיב להם ולחשה, "לוסי כדאי לך להתרחק מסטפן, הוא אדם מגעיל שאכפת לו רק מכסף וממעמד ואני יודעת את זה כי אני מבלה איתו כמעט כל יום בשנה האחרונה, באמת לטובתך תתרחקי ממנו…".
לוסי חייכה לעצמה בסיפוק. "לא חשבתי שתהיי כזאת. לוקחים לך מעריץ אחד ואת כבר מתבכיינת כמו ילדה קטנה", אמרה והשאירה את לאונורה ההמומה מאחור.
לוסי חזרה והתיישבה לצד בן זוגה, "אני מבינה שקוראים לך סטפן, נכון?" אמרה וחייכה אליו. הוא חייך בחזרה והם התחילו לדבר. לפתע קם סטפן באמתלה זו או אחרת ונעלם בין האנשים. לוסי חיכתה במקומה, אך הוא לא חזר. היא חשבה איפה טעתה. מה הוא שאל אותה לפני שקם? אם היא הנסיכה הראשונה…
לוסי הרגישה את הדמעות מתחילות להקוות בעיניה. היא הרגישה מטומטמת שלא הקשיבה ללאונורה. היא קמה והתחילה ללכת לכיוון היציאה , הליכה שהפכה לריצה. לפתע נתקלה במישהו. היא הרגישה את הדמעה הראשונה זולגת על לחייה והרימה את ראשה. אך במקום לראות פרצוף מלגלג, כמו שציפתה, מצאה את עצמה מסתכלת בחיוכו הרחב של אדוארד.
"נסיכה יפה כמוך לא צריכה לבכות, היא צריכה לרקוד. בואי אני יעזור לך בזה." הוא מחה את דמעתה ומשך אותה אל שאר הרוקדים. לוסי הלכה אחריו והם החלו לרקוד בצלילי המוזיקה.
***
לוסי חייכה לעצמה. זה כבר היה הנשף השני שאדוארד הצליח לגרום לו להיות טוב. היא חשבה עד כמה הנשף הזה דומה לקודמו. גם בנשף הקודם היא הרגישה רע עד שאדוארד עודד אותה. גם בנשף הקודם היא שכבה על המיטה וחשבה על הנשף החולף, כמו שעשתה עכשיו. אך גם היו הבדלים בין שני הנשפים בראשון לוסי לבשה את שמלותיה הפשוטות ואילו בזה היא לבשה שמלה מפוארת ועשו לה תסרוקת. בקודם היא הכירה את אדוארד. אך מה שהיא רצתה שיקרה כמו שקרה בנשף הקודם הוא שהיא תסתובב ותמצא את זוג עיניים סגולות מסתכלות עליה. והיא תלך עם בעלת העיניים אל הספרייה והם יישארו בה שעות, כמו בפעם הקודמת.היא הסתובבה במיטתה לכיוון הדלת והופתעה לגלות ראש שחור שיער מסתכל עליה. "את רוצה שאראה לך את הדרך לספרייה?" שאלה בעלת הראש ולוסי שמחה, לאונורה סלחה לה. היא קמה במהירות והלכה אחרי לאונורה. הם הגיעו לספרייה ועד מהרה חזרו לנוהל הקודם, לאונורה קוראת ולוסי מדברת. מתחת לספר חייכה לאונורה, לוסי סלחה לה.
***

כבר עברה שעה מאז הגיעו לספרייה ולוסי הרגישה חופשיה לדבר על הכל. לאט לאט גלשה ה'שיחה' אל ממלכתה של לוסי. לוסי דיברה על רצונותיה להיות המלכה, ועל אחותה ועל הכל. לפתע עשתה לאונורה את מה שלוסי חשבה שעשתה את מה שלאונורה אף פעם לא תעשה, היא הרימה עיניים והביטה בלוסי. היא שמעה הכל.


תגובות (4)

מדהים!!!
מחכה להמשך בקוצר רוח !!!!
את ממש כשרונית!!

25/05/2011 20:59

ראי הפניה לתגובות הקודמות..
סיפור מדהים!
מחכה- כמובן- להמשך :)

26/05/2011 17:10

מתי את ממשיכה?

01/06/2011 12:18

פרק 8 מחכה לאישור:)

01/06/2011 13:43
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך