אם יהיו תגובות אני ימשיך(וכמו שכתבתי בשאר הסיפורים אני יותר אשמח לביקורות או לקטעים שאהבתם:)

הממלכות 8

01/06/2011 785 צפיות 4 תגובות
אם יהיו תגובות אני ימשיך(וכמו שכתבתי בשאר הסיפורים אני יותר אשמח לביקורות או לקטעים שאהבתם:)

אדוארד ישב בחדרו. הוא הביט על הים הנשקף מחלונו וחשב.
היה עליו להחליט לוסי או לאונורה.
הוא התחיל לחבב את לאונורה אך לוסי הייתה זקוקה לו והוא ראה זאת בבירור הלילה. אבל הוא לא יכל שלא לחייך למראה דמותה של לאונורה בנשף, עם שערה השחור ותווי הפניה העדינים ובגזרתה המושלמת. ובכלל הלילה היא הייתה נראית כמו אלה עם השמלה בגוניי השמנת והזהב
גם לוסי הייתה יפה וחמודה והיא הייתה זקוקה לו.
לא משנה במי יבחר הוא יצטער על השנייה.
***
לוסי נבהלה, היא לא ידעה איך יענישו אותה הוריה, אך ידעה שזה יהיה גדול. היא ציפתה שלאונורה תצא ולא תדבר איתה לעולם ואכן לאונורה עמדה והתחילה להתרחק. לוסי הרגישה מובסת. היא התבוננה סביב כשלפתע הבחינה שלאונורה חזרה והתיישבה לצידה, על ברכיה היה מונח ספר עב כרס.
"ספר החוקים מס' 346 עניניי משפחה, עמוד 549 סעיף ג' :
במקרה שלאחת הממלכות, חוץ מלממלכה הראשונה, יש יותר מילד/ה אחד/ת והנסיך/ה מרגיש/ה שהו/יא יוכל למלוך טוב יותר מהאח/ות ניתן לערוך תחרויות, באישור מלכה של אותה ממלכה, אשר יקבעו את המלך/ה הבא/ה.
התחרויות:
אילוף דרקון- מציאת הדרקון האישי ואילופו הבסיסי.
ידיעת הנסתר והיסטוריה- ידיעת לחשים והיסטוריית הממלכות.
סיף- דו קרב סיף בין שנ/תי המתחרים/ות לכתר.
המירוץ הגדול- אותו מירוץ שבו עברו עשרים המלכים והמלכות הקדמונים.
זוכה המירוץ יקבל את מירב הנקודות, ועל השני לנצחו בכל שאר התחרויות כדי להשוות איתו. '
אם את באמת רוצה להיות מלכה אז הנה הדרך."
***
למחרת נעמדו לוסי ולאונורה מול דלת זהב כבדה.
לוסי נלחצה. היא לפתה בחוזקה את ידה של לאונורה וזאת החזירה לחיצה חזרה."את יכולה לעשות את זה לוסי. אם את באמת רוצה להיות מלכה את צריכה לדעת לעשות דברים כאלה", אמרה לאונורה וחייכה לעבר לוסי חיוך מרגיע, "ברגע שאת מוכנה."
לוסי נשמה עמוק ונכנסה לחדר.
***
המלך לואי היה משועמם. כמלך היה תמיד מישהו שיעשה במקומו את העבודה. וכנראה שעשו את העבודה טוב, כי רק לעתים רחוקות בא מישהו להתלונן. הוא היה עושה כל דבר כדי שיקרה משהו מעניין.
לפתע נפתחה הדלת וביתו לוסי והנסיכה לאונורה נכנסו וצעדו לכיוונו. כשנעמדו מולו קדו לו והתיישבו. לוסי הסתכלה בפניו ואמרה "אממ… באתי לבקש ממך לערוך את התחרויות!" הוא הסתכל עליה במבט שואל והיא התחילה לגמגם "אני רוצה להיות המלכה… ו… ו… וכתוב בספר החוקים ש… שאני יכולה אם…" לאונורה שהבחינה שלוסי מאבדת שליטה נחלצה לעזרתה ואמרה "היא מתכוונת, שלפי ספר החוקים 346 ענייני משפחה עמוד 549 סעיף ג', מותר ללוסי, ברשותך כמובן, לערוך תחרויות כדי לקבוע מי תהיה המלכה הבאה. ובאנו כדי לבקש את רשותך." אם המלך לואי פזל עד עכשיו כדי לראות איך משפיעים דברי לאונורה על לוסי בתו, הרי שעכשיו הבין שלאונורה ידעה כל הזמן מה לוסי מתכננת לעשות. הוא הרהר בדבר מעט, אך בתוך תוכו ידע שלבסוף יסכים, הוא רצה שמשהו יפיג את השעמום. "אני מסכים" אמר לאחר זמן מה והורה לשתי הנסיכות לצאת מהחדר.
***
לאונורה הסתובבה בחצר. היא נפרדה מלוסי לפני מספר דקות כשרצתה להיות לבדה. היא ראתה את התרחשויות הנשף שוב ושוב בראשה.
ההכנות לקראת הנשף לקחו שעות; ורק השמלה שלבשה הייתה כה מורכבת שלקח רבע שעה להבין איך לובשים אותה ועוד חצי שעה ללבוש אותה. השמלה הייתה מורכבת מעשר שכבות שונות משכבת הברזל עד השכבה האחרונה העשויה מבד שיפון זורם מעליו שכבה קצרה קשורה בסרטים. באמצע בית החזה שובצה אבן חן אדומה שממנה נמתחו שני חוטים זהובים שנכרכו סביב צווארה של לאונורה את כתפיה עטף צעיף משובץ אבני חן יקרות ולידיה היו כפפות שמנת היא גם ענדה נזר יהלומים על תסרוקתה המורכבת שלקחה למשרתת שעות להכין אותה. לאחר מכן בילתה עוד רבע שעה בהסברים על תוכנית הנשף ולאחר מכן צעדה אל הבימה. תרועות חצוצרה עדינות קידמו את בואה והיא חייכה אל האורחים. לאחר מכן עלתה למרפסת ונופפה לעם שזיכה אותה במחיאות כפיים סוערות. היא חזרה אל אורחיה ודברה עם כל משפחות האצולה של הממלכות. לאחר שפע ברכות מנציגי האורחים צעדו כולם אל השולחנות . לאחר הארוחה שלקחה כשלוש שעות צעדו לאונורה ואביה אל הבימה ורקדו את הריקוד המסורתי. לאחר הריקוד יכלו כל שאר המוזמנים לרקוד,וזה מה שאכן עשו. לאונורה רקדה עם כל כך הרבה נסיכים, אצילים ורוזנים שאפילו לא זכרה כמה. נסיך הממלכה השלישית. לאונרדו, לא עזב אותה כמעט לרגע. היא דיברה איתו בנימוס ככל שיכלה אך מהר מאוד הסיטואציה נמאסה עליה. למזלה נראה היה שלאונרדו מגלה עניין גם בסוזן, כך שעזב אותה מידי פעם. לאונורה עצמה לא הבינה למה הוא טורח, כדי להיות איתה יהיה עליו לוותר על הממלכה שלו ולמצוא בשבילה יורש אחר. גם סטפן לא עזב את צידה בתחילת הנשף, אך לאחר מכן פנה ללוסי. לוסי… לאונורה תהתה למה לוסי התנהגה אליה בצורה כה מגעילה, הרי היא רק ניסתה לעזור. לאונורה הרחיקה מראשה מחשבה זו ופנתה לחשוב על הקטע האהוב עליה בכל הנשף, הריקוד עם אדוארד. כמובן שהחליטה להתרחק ממנו למען לוסי. אבל לילה אחד, ביום הולדתה מותר לה. הוא היה השני שהזמין אותה לרקוד, ריקוד מלא סחרורים בדיוק כמו שאהבה. המחשבה על לוסי עלתה במוחה שוב ושוב, אין ספק שלוסי נראתה טוב בנשף. השמלה שהיא שלחה לה התאימה בדיוק וניקה עשתה עבודה טובה עם התסרוקת. כל מה שנשאר לעשות היה לדאוג שלוסי לא תגלה לעולם. מחשבותיה נדדו למה שקרה היום. ללוסי ניתנה האפשרות לערוך את התחרויות ועל לאונורה לעזור לה. מחר היא תיקח את לוסי לשדה הדרקונים.


תגובות (4)

מהמם!
אהבתי במיוחד שלאונורה היא זו ששלחה את השמלה ללוסי.

נ.ב: אם את מפרסמת בהפרשים ארוכים אולי כדאי שתעשי תזכורת קטנה/ תקציר של הפרק הקודם למעלה, ככה שנבין איפה אנחנו נמצאים ;]

01/06/2011 18:25

אני מסכימה עם קלייר.
סיפור מהמם! שמחה שהמשכת :)

01/06/2011 20:47

וואו איזה יפה זה…
תמשיכיי:)

02/06/2011 12:41

יהלה זה ממש טוב ותמסרי גם לט"ח (…) אהבתי את הרעיון אם התחרות על הירושה וזה שלאונורה חושבת על כל דבר שהיאעושה מה זה יעשה ללוסי (תתמידי בזה באופי שלה)

03/06/2011 14:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך