המשכתי(בפרק יחסית ארוך..:) אז בבקשה תגיבו!!!!!!!1

הממלכות 9

02/06/2011 810 צפיות 6 תגובות
המשכתי(בפרק יחסית ארוך..:) אז בבקשה תגיבו!!!!!!!1

לוסי ניצבה מול שער כסף ענק שעליו היו חקוקות בזהב מילים בשפה שלוסי לא הבינה. לאונורה נטלה את ידה ומשכה אותה לעבר השער. לאונורה עברה דרך השער הסגור כאילו הייתה רוח ולוסי באופן טבעי ניסתה להתנגד, אך לא הצליחה והיא התקרבה יותר ויותר לשער.
***
סוזן קבלה את החדשות בקרירות.היא ידעה את ההיסטוריה, הלחשים וגם סיף ידעה טוב. דרקון היה לה מגיל חמש כמו לכל המלכות לעתיד אז לא הייתה לה סיבה לדאוג. אך עצם הידיעה שלוסי ערערה את סמכותה פגעה בה. היא אף פעם לא חשבה שיקרה מצב כזה שבו לא תוכל להיות מלכה. היא נכנסה לחדרה ובדקה שאף אחד לא עוקב אחריה, ואז עשתה דבר שלא עשתה כל ימי חייה. היא צעקה בתסכול.
***
לוסי הביטה אחורה בתדהמה. היא לא האמינה, היא באמת עברה דרך השער. לאונורה סימנה לה להסתובב אליה ולוסי עשתה זאת. היא הסתובבה אל לאונורה וצעקה בבהלה. מולה ניצב יצור ענק שקשקשיו האדומים הבהיקו למרחקים וטפריו חדים כסכינים. לשמע הצעקה פלט היצור זעקה צורמת, קיפל את רגליו לתוך גופו והוציא מגבו זוג כנפיים ענקיות ועף משם. לוסי נשמה עמוק ושמעה את צחוקה של לאונורה "באמת הבהלת אותו, לוסי" המשיכה לצחוק "בפעם הבאה שאת פוגשת דרקון אל תצעקי". לוסי הופתעה, זה היה דרקון? הרי תמיד שמעה שדרקונים הם יצורים אציליים ויפים ואילו זה היה, לפי דעתה, היה מפחיד ביותר. לאונורה שנרגעה סוף סוף הורתה ללוסי ללכת."לאן?" שאלה לוסי, ולאונורה הורתה לה שוב בחוסר עצבנות ללכת. לוסי בלית ברירה הלכה. לאט-לאט הפכה הליכתה אטית יותר ויותר כשלבסוף הלכה כסהרורית. לפתע מצאה את עצמה עומדת במקום ומסתכלת על זוג עיניים תכולות, תכלת כל כך בהיר, כמו קרח. לוסי שמעה שיר קטן ועדין והעיניים התכולות הסתובבו, ובפעם הראשונה שמה לב לוסי לגוף של העיניים. זה היה דרקון כמו הקודם שראתה אך בעל חזות אצילית יותר. הדרקון ניער את צווארו הארוך ופנה לעבר לאונורה ששרה. לוסי הסתכלה עליו בהתפעלות, קשקשיו היו בוהקים כמו של כל הדרקונים אך בגווני כחול. כנפיו העצומות היו מקופלות לצידי גופו ורגליו העצומות פסעו בחינניות. לאונורה סימנה ללוסי להתקרב והיא הלכה אליה ואל הדרקון. לאונורה הסתכלה על לוסי במבט רב משמעות "תצטרכי לקרוא על דרקונים, הדרקון שלך הוא טילרוי״ . לוסי לא הבינה מה זה אומר, מה מיוחד בדרקון שלה? ומהו הדרקון של לאונורה? היא לא העזה להגיד כלום ושתקה. עד שלאונורה שברה את השתיקה באומרה "תגעי בו" ולמראה פחדה של לוסי הוסיפה, "את האדונית שלו, הוא לא יעשה לך כלום" לוסי נשמה עמוק והתקרבה אל הדרקון. נראה היה שהדרקון בוחן כל תנועה שלה. היא לקחה עוד נשימה עמוקה ושמה את ידה על ראש הדרקון. "עכשיו, תנסי לדבר איתו, אבל לא בדיבור. בשירה. אבל בלי מילים רק במנגינה. זוהי שפת 'לחישת הדרקון'. את מדברת עם הדרקונים בעזרת שיר ללא מילים, את חושבת על מה שאת רוצה להגיד ושרה את זה" אמרה לאונורה "אחרי שתדעי את 'לחישת הדרקון' הוא יעשה כל מה שתרצי". לוסי עצמה עיניים וניסתה להתרכז. היא פתחה את פיה כדי לשיר אך שום קול לא יצא ממנו. היא ידעה שהיא לא שרה יפה אך ציפתה שלפחות תוכל לשיר. היא פתחה את עיניה מבהלה שאיבדה את קולה ונרגעה כאשר ראתה את עיני הדרקון שלה. היא הרגישה כאילו היא טובעת בים של קרח. לפתע שמעה קול צלול ששר. להפתעתה הרבה הבינה שזה קולה שלה. הדרקון התרומם ועף במעגלים סביבה ולבסוף חזר לרבוץ לצידה. לוסי נדהמה, זה מה שרצתה שיעשה. היא הסתובבה וראתה את לאונורה המחייכת. "קדימה, את יודעת איך להשתמש בשפה. בואי נחזור מצפה לך הרבה מה לקרוא". אמרה לאונורה והחלה ללכת לכיוון השער הענק. לוסי נפרדה מהדרקון שלה ומיהרה ללכת בעקבות לאונורה לפני שזאת תעלם מהעין.
***
מציאת הדרקון
כדי למצוא את הדרקון האישי שלך עליך להגיע לשדה הדרקונים ולהתחיל ללכת. לאט לאט תהפוך הליכתך אטית עד שתלך כסהרורי. ברגע שאחד הדרקונים יבחר אותך, הוא יניח לך להביט בעיניו…
אז זה מה שקרה לי, חשבה לוסי והמשיכה לקרוא
…לאחר מכן אם תבלה זמן עם הדרקון שלך יתחיל החיבור ביניכם. בסוף החיבור תקבל את הכוחות של הדרקון שלך.
חמשת הדרקונים החזקים
מובן שלכל הדרקונים יש כוחות אך ישנם חמישה דרקונים שכל אחד מהם מחזיק את הכוח של כל הסוג שלהם. להלן פירוט שמות חמשת הדרקונים, צבעם, סוגם וכוחם וההבדלים בינם לבין שאר בני סוגם:
דפרטלוז- דרקון הטבע. אחראי על היסודות, הצמחים והחיות. צבעו חום ולהבדיל מבני סוגו הוא שולט בכל הטבע ולא רק בחלק מסוים ממנו.
טילרוי- דרקון הקריאה. מסוגל לראות עבר, עתיד ומקום אחר בהווה ולקרוא מחשבות. צבעו כחול ולהבדיל מבני סוגו יכול לראות גם עבר גם עתיד וגם הווה ולא רק אחד מהם.
אז זה הדרקון שלי, חשבה לוסי והמשיכה.
סיולרון- דרקון ההשתנות. מסוגל להפוך לכל דבר שירצה. צבעו אדום כאש ולהבדיל מבני סוגו הוא מסוגל להשתנות לכל דבר ולא לדבר אחד.
זה הדרקון המפחיד שראיתי!
אמיקרלוס- דרקון החכמה. יודע הכל על לחשים ודברים נסתרים. צבעו שחור ולהבדיל מבני סוגו הוא יודע הכל ולא רק חלק.
ונגוס- דרקון האדם. שולט ברגשות, במוות ובחיים. צבעו לבן ולהבדיל מבני סוגו הוא שולט גם במוות וגם בחיים ובכל הרגשות ולא רק באחד מהם.
האלה והדרקון
בשלהי שנות מלכותו של אנגרד ה-5 חי רוזן צעיר ושאפתן מן הממלכה הראשונה, בשם כריסטופר. כריסטופר רצה לשלוט בכל הממלכות וכדי לממש את תכניתו רקח שיקוי בחירה חזק במיוחד והלך לשדה הדרקונים. הוא ניגש לדפרטלוז (דרקון הטבע, ראה פסקה למעלה) ושפך עליו את שיקוי הבחירה שרקח. דפרטלוז בהשפעת השיקוי בחר בכריסטופר לאדונו. כריסטופר עשה תמריץ של החיבור בינו לבין דפרטלוז וכשקיבל לבסוף את הכוחות, גרם לאסונות טבע. כדי שכריסטופר יפסיק ליצור אסונות טבע נאלצו המלכים והמלכות לוותר על כתריהם ולהעניק לו אותם. אחרי שנים של דיקטטורה מצד כריסטופר החליטו המלכים והמלכות לשעבר להתנקש בחייו של כריסטופר, לשם כך שכרו 'מכשף רוצח' ושלחו אותו למשימה. הרוצח כמעט הצליח בכך אבל אז התעורר דפרטלוז והגן על אדונו. 'המכשף הרוצח' אשר התכונן למצב שכזה הצליח להרוג את דפרטלוז. מכיוון שדפרטלוז מת כריסטופר איבד את כוחותיו. כריסטופר הועמד לדין ונידון למוות.
דפרטלוז מעולם לא בקע מחדש, כפי שקרה תמיד כאשר דרקון מת, ובכך הוכתר כ'דרקון האבוד'.
יש המאמינים שהוא חי עם האלה ושומר על התושבים ומחכה לרגע שבו יכפרו בני האדם על מעשיהם ואז יסלח להם ויחזור לחיים. מכיוון שכריסטופר היה מן הממלכה הראשונה, קסולוגיה, הוא ידע לזהות את דפרטלוז בשדה הדרקונים. הוא השתמש בידע שלו לרעה ומאז נאסר לתושבי הממלכה הראשונה להתחבר לדרקון.
אז אסור ללאונורה להתחבר לדרקון! לוסי חייכה לעצמה בסיפוק, סוף סוף משהו שהיא יכולה ולאונורה לא. היא סגרה את הספר 'הממלכות- היסטוריה, לחשים, אתרים וייחודים'. לאונורה נתנה לה את הספר הזה כדי שתוכל ללמוד על הדרקונים על ההיסטוריה של הממלכות ועל הלחשים.
היה עליה ללמוד גם סיף, דבר שהפחיד אותה מאוד. ככל שחשבה יותר על העניין היא הבינה שלא היה ולא יהיה לה סיכוי להיות מלכה בלי לאונורה. אך למרות שידעה שעליה להיות אסירת תודה ללאונורה כל מה שרצתה היה להיות יותר טובה מלאונורה.
***
לוסי התהלכה בחצר הארמון כסהרורית. היא לא הצליחה לישון בלילה, החלומות שפקדו אותה גרמו לה להתעורר מלאת זיעה. היא חלמה שהיא נלחמת בסוזן בסיף וסוזן הצליחה להעיף את חרבה ולבסוף סוזן מצמידה את חרבה אל צווארה של לוסי וכל הקהל מריע, כולל לאונורה ורק אדוארד מביט בה בעצב, מאוכזב. התמונה השתנתה ולוסי רכבה על הדרקון שלה למעלה למעלה עד שכל בעיותיה אשר על הקרקע נראו קטנות כנקודות, אבל אז באמצע הטיסה הדרקון שלה התהפך והיא נפלה וצללה לתוך חור שחור מלא עצב, שנאה וקנאה. התמונה השתנתה והיא עמדה מוסתרת בין השיחים, היא הביטה בזוג צעירים יושבים על ספסל אבן ושותקים ולפתע כרע הבן על ברכיו והציע לבת נישואים הבת לא ענתה והבן הרים וסובב את הבת על ידיו כשהוריד אותה היא הצמידה את שפתיה לשפתיו לאות הסכמה ליבה של לוסי החסיר פעימה כשהבינה שהיא מביטה באדוארד ולאונורה… השמש זרחה והיא התעוררה.


תגובות (6)

אוי איזה יופי!

03/06/2011 18:07

מהמם!!!!
אין מילים….
רעיונות יצירתיים במחיוחד..

פה ושם חסרים קצת סימני פיסוק, כמו:
"..הבת לא ענתה והבן הרים וסובב את הבת על ידיו(.) כשהוריד אותה היא הצמידה את שפתיה לשפתיו לאות הסכמה(.) ליבה של לוסי החסיר פעימה כשהבינה שהיא מביטה באדוארד ולאונורה… השמש זרחה והיא התעוררה…"

ושוב פרק מהמם!! מדהים!!
מחכה להמשך… [=

03/06/2011 18:56

ממש מדהים!
בקיצור את ממש כישרונית!
ומחכה כבר עכשיו להמשך שלך :)

03/06/2011 19:12

למה את לא ממשיכה?
אני במתח!
בקשה תמשיכי….
(ד"א, אני המשכתי…)

06/06/2011 20:55

המשכתי פשוט זה עדיין לא מתאשר עדיין…:)

06/06/2011 22:19

וואי יהלה זה ממש יפה, אני כותבת בקצרה כי אני עוברת לפרק 10!

07/06/2011 10:11
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך