בקי
פרופסור אהוד רוזן איש דגול משכמו ומעלה נקלע לאחד המצבים הפחות נעימים והצליח ברוב טוב ליבו לעזור ככל יכולתו - וההצלחה שלו מדהימה

המשך "רומן אהבה"

בקי 02/06/2011 639 צפיות תגובה אחת
פרופסור אהוד רוזן איש דגול משכמו ומעלה נקלע לאחד המצבים הפחות נעימים והצליח ברוב טוב ליבו לעזור ככל יכולתו - וההצלחה שלו מדהימה

אודי הכין את השתייה וכמה כריכים וביקש מרותי שתשב ויאכלו יחד. ממש באותה שנייה התעוררה גם האמא ויצאה מחדרה. ניחוח הקפה דקדק באפי אודי קם מיד בואי אמאל'ה הגעת ממש בזמן. גב' נבות פרצה פתאום בבכי קורע לב. רותי ואודי חיבקו אותה שניהם והיא התנצלה סליחה שאני עושה לכם סצינות אך בחיים לא נפרדתי מבעלי אנו ביחד כבר זמן רב ובין חברינו נקראנו "זוג יונים" ועכשיו איפוא הוא ?

ועוד דבר אני רוצה בבקשה תנו לי להתבטא "פרופסור רוזן" פנתה לאודי אינני יודעת כיצד שלח אותך המלאך הטוב אלינו בשעות כה קשות ובחיים עד נשימת אפי האחרונה לא אשכח אותך. אתה איש גדול משכמך ומעלה לרותי שלי יש מזל אדיר להיות לידך אך כמובן זה לא יכול להמשך מסיבות רבות אך נכון להיום אתה זוכה בנקודת אור שלמה אתה זוכה בטיפולך הבלתי רגיל ומהאיכפתיות שלך כלפינו. תודה אודי אני אוהבת אותך ולעולם אוהב.

הבלתי צפוי ארע אודי החל לבכות בכי חרישי ושתי הנשים לא עמדו בכך. אנא בבקשה אודי בבקשה קראו שתיהן ואז הוא אמר להן – אל תדאגו לי בכלל אני בסדר גמור אך המלים של האמא פשוט הצליחו להביא אותי לבכי. וברשותך אמר לה בואי ואתן לך חיבוק הוא התקרב אליה וחיבק אותה חזק ובשקט אמר לה את לא לבד ולא תהיי לבד לעולם.

אוקי אמר אודי לאחר שהסדרנו את כל ההדורים בואו נשב ונאכל משהו הנה יש קפה עם ארומה שמדקדקת ומתחננת בואו תשתו אותי – שלושתם פרצו בצחוק והשיחה השוטפת בין שלושתם תפסה תאוצה והיא נסובה על המון נושאים כאלה ואחרים. פשוט הייתה הרגשה טובה וזה כה נעים חשב כל אחד ואחת מהן.

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשיכי בבקשה !!

03/06/2011 17:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך