בקי
זוג הנאהבים שלנו מתרפק אחד על השניה והם בדרכם לבית החולים בשעת לילה זו ואחר כך הוא הבטיח לה שיזמין אותה למקום שלא תוכל לסרב לו.

המשך "רומן אהבה"

בקי 03/06/2011 543 צפיות אין תגובות
זוג הנאהבים שלנו מתרפק אחד על השניה והם בדרכם לבית החולים בשעת לילה זו ואחר כך הוא הבטיח לה שיזמין אותה למקום שלא תוכל לסרב לו.

גב' נבות אודי ואורי המשיכו להיות במטבח והיתה אוירה כזו יותר רגועה ופחות מלחיצה. לאחר זמן מה החליט אודי לטלפן שוב לבית החולים ולוודא אם פרופסור פוגל עדיין ישנו ויוכל לעדכן אותו באיזה שלב נמצא הניתוח והאם הכל כשורה ?

אודי לא רצה לטלפן ליד האם ובתה ולכן יצא מהמטבח ונכנס לחדרה של רותי שהיה אפוף בניחוח של אשה מתוקה כל כך של אשה שאהבה נפשו הכי בעולם. הוא השיג את הפרופסור פוגל ולשאלתו של אודי השיב לו הרופא כי הניתוח מתקדם לפי הציפיות ויש מצב שיארך יותר מהצפוי מהסיבות שאמרתי לך אודי בשיחה הראשונה בינינו. תודה חבר יקר שלי!!!! סליחה רגע אמר אודי כדי שנבוא לבית החולים או לאו. אני חושב שבשעתיים הקרובות אין לכם מה לבוא ולאחריהן כדאי שתבוא אתה ורותי את האמא תנסה לשכנע שתשאר בבית. חן חן חברי היקר ולהתראות.

אודי אשר התיישב על מיטתה של רותי פשוט לא רצה לקום ממנה מאלפי סיבות והתשובה העיקרית היא כמובן שזו מיטתה של הנסיכה.

בלית ברירה נפרד אודי מחדרה ומיטתה של הנסיכה ויצא למטבח. היכן היית מאמי שאלה אותו רותי ובכן כך יש לי בשורה נעימה לבשר לשתיכן הניתוח של מר נבות מתקדם בצורה טובה מאד כפי שמתבקש ובשלב זה הוא ביקש מאתנו לא לבוא אלא כעבר זמן מה והוא פנה לכיוון האמא ושאל אותה האם תרצי גבירתי היקרה להשאר בבית ? לא אני קבעתי זאת אלא הפרופסור אמר שעדיף שתשארי בבית עד שנודיע לך שהניתוח יסתיים כלומר לאחר ההתאוששות הראשית צמוד לחדר הניתוח וזה יכול להמשך עוד שעות רבות.

מאמי פנתה אליה רותי אודי צודק תישארי בבית עדיף ממה שתשבי בפרוזדור ופשוט הזמן לא יעבר מהר. אני הבטחתי לשמוע בקולו של אודי והבטחה אני מקיימת.. מה שלדעתי כדאי בשלב זה הוא כי רותינקה ואודי תלכו קצת לטייל פשוט לשאוף אויר צח וכשאתם תשמעו בקשר לאבא אז תגיעו כמובן לבית החולים. השעה כבר די מאוחרת משהו כמו 02.00 ואני אשתדל מאד למצוא לי תעסוקה כל שהיא כדי שאכנס למיטה כמה שיותר מאוחר ומשאת נפשי היא כי יעלה השחר ואצפה למוצא פיכם.. כל הכבוד אמאל'ה המתוקה.

אודי בוא באמת נצא לאויר הצח ממילא איננו עייפים וכמובן עכשיו לישון לא בא בחשבון . כן מאמי בואי קחי לך איזה סוודר או ז'קט ואני לא צריך כלום. רותי חזרה עם סוודר בצבע תכלת שהלם את עיניה היפהפיות והיתה נראית פשוט מהממת.

ביי אמאל'ה נהיה איתך בקשר ברגע שנדע משהו. אל תדאגי לנו. ביי אמא'לה אמר לה גם אודי ושניהם יצאו מהדירה לכיוון המעלית. תוך כדי הזמנת המעלית הביט אודי לעברה של אהובתו וחשב כמה היא יפה הלוואי והאבא יצא מכל המצב שלו בשלום.

המעלית הגיעה ושניהם נכנסו פנימה. כשהגיע ללובי (קומת הכניסה) הם יצאו ממנה ואודי משך את רותי אליו וחיפש את שפתיה שכה אהב לנשק ופשוט פיו טרף את פיה. מאמי כמה התגעגעתי אלייך מאמי אני רוצההההההההההה ורותי השתיקה אותו והמשיכו להתנשק ולהתחבק במלוא הערגה והאהבה.

הם יצאו מהבנין ומזג אויר נעים קידם אותם בברכה. אודי חיבק את אהבת חייו שעוד מעט תהיה בת יום אותה אהבה מטורפת שהתחילה ברחבה של בית המשפט העליון כששניהם לא הצליחו להוריד את עיניהם אחת מהשני ובמקום לאילת שרותי הסכימה לנסוע איתו הם נמצאים בתל אביב ומצפים בכיליון עיניים לתוצאות הניתוח הקשה שעובר עכשיו אביה של רותי איש טוב נחמד ואצילי.

אודי עצר מונית ורותי נכנסה ראשונה והוא אחריה ואמר לנהג לבית חולים איכילוב בקשה. אבל אודי שאלה רותי למה ? כי אני חייב להיות בטוח שהכל אכן מתקדם בסדר ואז אזמין אותך למקום שלא תסרבי להצעתי הנדיבה. הוא חיבק את רותי והיא הניחה את ראשה עטור התלתלים על כתפו ולחשה לאוזנו אני מתה עליך אני לא אוכל לשרוד ולו יום אחד בלעדיך אני אני אודי ענה לה בלחישה גם אני בלעדייך אינני קיים בכלל.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך