עדי_345
יא אוף ניסיתי לקצר פשוט אני אוהבת פרקים ארוכים 3>

The Mistery girl – פרק 1

עדי_345 06/06/2014 607 צפיות 2 תגובות
יא אוף ניסיתי לקצר פשוט אני אוהבת פרקים ארוכים 3>

ביפ ביפ ביפ ביפביפביפביפביפביפ
" לאא ! " אני צועק ומכבה את השעון המעורר , אני מתמתח ומתיישב במיטה , שיפשפתי את עיניי לפני שקמתי מהמיטה , לבוש בבוקסר כחול שלא משאיר הרבה מקום לדמיון , אני יורד במדרגות ומוצא את אמא מכינה אוכל , פעם ראשונה שהיא פה בבוקר "בוקר טוב מתוקי " היא אומרת ונושקת לי במצח , אני מתיישב בשולחן ,
" מה את עושה פה ? " אני שואל אותה בזמן שהיא מגישה לי טוסט מרוח בחמאה וריבה , "לקחתי יום חופש , מה אסור ? " היא מתבדחת ואני רק מחייך אליה חיוך , היא מציצה בשעון הקיר ונתקפת בהלה " אוי נו ! היום זה היום הראשון של הבית ספר ואתה מאחר עוד מעט ! רוץ להתלבש " היא מקימה אותי ואני צוחק .
אני הולך לשטוף את הפנים , אני מסתכל על עצמי במראה , אני כבר בן 17 , יש לי גוף מחוטב ושיער חום שנופל מעט על הפנים , העיניים התכולות שלי מנצנצות לאור הברז שמטפטף , אני מחייך לעצמי ועולה במדרגות להתלבש , אני מוציא מהארון גינס משופשף בצבע בהיר , חולצת בית ספר לבנה ונעלים כחולות , אני מלביש את התיק על כתף אחת ויורד לסלון , אמא מציעה לי טרמפ , אף על פי שבית הספר במרחק שני רחובות מהבית שלי אני מסכים , אני נכנס למכונית של אמא , יש כאן ריח של חדש , אני מסתכל על הנוף בדרך לבית ספר , למרות שתוך שתי דקות אנחנו שם , אני נהנה מהנסיעה .
"ביי אמא " אני נושק לה על הלחי ויוצא מהאוטו , אמא מנופפת לי ואני מתקדם לשער בית הספר , " יו רוי " אני מסתובב ורואה את ג'יימי רץ לעברי , אני מחבק אותו ( חיבוק של בנים יו -,- ) "נפרדנו " הוא מתנשף קלות , אני פותח את פי כדי להגיד משהו אבל הוא כבר עונה לי על זה "לפני שבוע , בערב , גיליתי את הפרצוף האמיתי שלה " הוא אומר "ואל תגיד לי אמרתי לך " הוא רוטן ואני צוחק , אנחנו נכנסים ביחד לכיתה ומתיישבים ליד החלון באמצע , בעשר דקות שאחר כך כבר כל מי שהכרתי בשנה שעברה נכנס כבר לכיתה ותפס מקום , הכיתה כבר פחות רועשת ויש טיפה דיבורים בין לבין , רובם שקועים בטלפונים , לפתע מפיר את השקט צחוק מתוק אך מדבק , נכנסת לכיתה נערה בלונדינית שלא מפסיקה לצחוק , היד שלה מאחורי גבה ואחרי כמה שניות נכנס לכיתה גם נער שאוחז בידה וצוחק גם הוא , היא משתחררת מאחיזתו ומתיישבת באמצע הכיתה , הוא מתיישב לידה , אני מביט בהם , פאק היא מהממת , השיער שלה ארוך ומגיע לה עד סוף הגב , הוא חלק ובלונדיני עם פסי זהב ביניהם , השפתיים שלה מלאות ועינייה כחולות כמו הים , והוא ? שרירי וגבוה , עם עיינים חומות ושיער חום גם כן , הוא ממלמל לה משו והיא עונה לו בחיוך , אני מסתכל עליהם קצת בבלבול "מה אתה מסתכל ? " הוא מעיר לי בארסיות "באלי להסתכל טוב ? " אני עונה לו בחזרה , ביישנות זה ממש לא אחת מהתכונות שלי , " לא , לא טוב " הוא נעמד אך הנערה מושיבה אותו ומרגיעה אותו , אנחנו מביטים אחד לשנייה בעיניים לשבריר שנייה , אך היא מיד חוזרת לדבר עם הנער ומרגיעה אותו , הצלצול נשמע והמורה נכנסת לכיתה , "בוקר טוב תלמידי י'3 ! " היא אומרת בהתלהבות אך התלמידים מתלהבים פחות , היא מורה לנו לשבת במעגל , " אנחנו לא בכיתה א " אני רוטן בשקט , אוף הוא עשה לי מצב רוח רע , היא אומרת שכל אחד צריך לומר את שמו , אני מתחיל " רוי ליי " אני אומר באדישות " כמו גורדן ליי " הנער ממקודם ממלמל וצוחק , "כן ! כמו גורדן ליי למה יש לך בעיה ? " אני אומר והמורה מרגיעה אותנו ואנחנו ממשיכים בסבב , "שון קאנס " הנער אומר ואני מביט בו במבט מלא שנאה , הוא מגלגל עיניים ועכשיו תורה של הנערה לדבר " אמה טינקר " היא אומרת בחיוך ואני רואה ששאר הבנים מחייכים גם , שאר הילדים מדברים בתורם והמורה אומרת לנו שבמשך כל היום יש לנו שיעורים חופשיים ואנחנו משוחררים לבנתיים , אני מציץ בטלפון ורואה שהשעה רק 8:30 , אני יוצא החוצה מהכיתה עם כל השאר הילדים , אני מתיישב בספסל של מול המגרש , שון הזה רץ למגרש עם כדור שהביא מהמזכירות , אמה חוטפת ממנו את הכדור ומתחילה להקפיץ אותו על רגלה.
"פשש מקצוענית " טום אומר מאחורי "הם חדשים ? " אני שואל את מי שיושב על הספסל , אנחנו כמו חבורה כזאת , אני , ג'יימי , טום , אלקסיס , דונה ויונתן "בחיים לא ראיתי אותם " אלקסיס עונה לי "אבל האמה הזאת נראית לי ממש שחצנית " היא אומרת בקול מתנשא "את שחצנית " אני רוטן לה בעצבים " מישו פה נדלק ? "ג'יימי אומר לי וכולם עושים אוו " אני לא אוהב אותה " אני חובט בו " שון הזה ממש עצבן אותי " אני כמעט וצועק את זה "מתנשא מסריח " אני רוטן בשקט , "מה אמרת עלי ?" שון מתקרב אלינו בעצבים ,
"הוא לא אמר כלום " טום מרגיע אותו
"שאתה מתנשא מסריח " אני קם ונעמד מולו , לא מפחד מכלום .


תגובות (2)

יש הקדמה?(אם כן לא מצאתי אותה) איך קוראים לדמות הראשית? דרך אגב כדאי לך לכתוב פחות "יו"…

06/06/2014 21:49

רציתי לקרוא, השם סקרן אותי, אתה יודע, מסתורין, אבל אתה כותב נורא צפוף וזה מאיים כזה. זה מפחיד, זה נראה כלכך הרבה לקרוא. עדיף לרדת שורה מידי פעם.
התחלתי לקרוא והתייאשתי. אני די עצלנית, אני פחות נותנת צ'אנסים. ואני בטוחה שיש עוד כאלה, שקוראים רק עם ההתחלה מעיניינת. וההתחלה פה היא די נדושה. מקווה שלא פגעתי.

06/06/2014 21:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך