ליעמית21
בבקשה תקראו את הסיפורים שלנו
אנחנו חדשות ובא לנו להצליח
אוהבות
-לי ועמית-
♥♥♥

17 הגיל המושלם♥

ליעמית21 30/12/2013 758 צפיות תגובה אחת
בבקשה תקראו את הסיפורים שלנו
אנחנו חדשות ובא לנו להצליח
אוהבות
-לי ועמית-
♥♥♥

זה היה הרגע הכי כואב בעולם.
פשוט המשכתי לבכות ולבכות עד שפשוט נגמרו לי כל הדמעות.
התקשרתי לליאור החברה הכי טובה שלי שהכרנו בבית חולים שהאימהות שלנו הולידו אותנו.
יצא ככה שאנחנו נולדנו באותו יום ועד עכשיו חגגנו כל יום הולדת ביחד, כבר 16 שנה.
היא ענתה ואמרה לי:
" היי דינוש מה קורה?"
"תבואי אלי עכשיו זה דחוף" – אמרתי בוכה
"דין..? את בוכה?" שאלה ליאור מתארגנת.
"פשוט…בואי" אמרתי וניתקתי
גרנו אחת מול השנייה וליאור הגיעה תוך כמה דקות.
"דינוש מה קרה?"
"אנ..אנ..אני הלכתי היום לבית של אלכס (חבר שלי), לעשות לו הפתעה כי הוא רק חזר מתאילנד וממש התגעגעתי אליו וכשנכנסתי ראיתי אותו עם בחורה אחרת אז יצאתי מהר ורצתי הביתה" אמרתי בוכה "הוא אפילו לא רץ אחרי!!"
" יואו דינוש, הוא פשוט לא שווה אותך ואת הדמעות שלך. את גדולה מזה, תנסי לשכוח אותו ותמשיכי הלאה, תראי לו שהוא כבר לא מעניין אותך ולא אכפת לך מהבוגד הזה!"
וככה דיברנו כמה שעות וליאור הרגיעה והצחיקה אותי, היא ממש חברה טובה ועזרה לי בהמון דברים.
ליאור שאלה:
"זה לא היה רציני נכון?"
"לא מה פתאום, לא היה כלום"
"טוב בובי אני צריכה לזוז להיפגש עם אימה בבית קפה ומחר ניפגש בקניון ונקנה כמה דברים לבצפר"
חיבקתי אותה וחזרתי לחדר.
לא הצגתי את עצמי נכון?
אז ככה,
אני דין כהן בת 16, באביב אהיה בת 17. עוד כמה ימים מתחיל הבצפר והחופש הגדול נגמר ואני אהיה בכיתה י'. יש לי שיער חום, ארוך, גלי וגוונים בצבע בלונד.
החברות הכי טובות שלי הן ליאור ושירה.
מגיל קטן אנחנו שלושתנו החברות הכי טובות.
ליאור לוי, בת 16 כמוני, באביב תהיה בת 17. יש לה שיער בלונדיני, ארוך וחלק. היא הילדה הכי יפה ורזה בבית הספר.
שירה גולן, בת 16 וחצי, באפריל יש לה יום הולדת. יש לה שיער שחור, תלתלים ויש לה פס ורוד בשיער.
בלי להשוויץ אבל אנחנו הבנות הכי מקובלות והכי רצויות בכל הבית ספר.
~~~למחרת~~~
התעוררתי והייתי הכי עצובה שיש כשנזכרתי שראיתי את אלכס בוגד בי…
קמתי, שטפתי פנים, התלבשתי ויצאתי לקניון. פגשתי את ליאור ליד בית קפה מזמינה לנו 2 קפה.
באתי אליה ואמרתי לה שלום.
היא חיבקה אותי ואז התחלנו לדבר:
"איך את?" – שאלה אותי
"אני מנסה לשכוח אותו, לא דיברנו אתמול ואני גם לא רוצה לדבר איתו בחיים"
סיפרתי לה כל מה שיש לי על הלב והיא תמכה בי והבינה אותי.
קנינו את כל המחברות וקלמרים וכל מיני דברים כאלה כדי להיות מוכנות לבית הספר.
חזרנו ביחד הביתה ואז נפרדנו והלכנו כל אחת לביתה.
הגעתי הביתה ונכנסתי לפייסבוק.
היו שתי הודעות מ..


תגובות (1)

גם אני חדשה הסיפור שלכן היה מושלם והייתי שמחה אם הייתן קוראות גם את הסיפור שלי…

03/01/2014 08:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך