ליעמית21
בנות באמת אני רוצה שתיקראו את הסיפורים שאני וחברה שלי(לי)
אני מאוד ישמח אם יהיו לי מלא צפיות ותגובות
אוהבת♥

17 הגיל המושלם-פרק 2 (הודעה חשוב)חובה לקרוא!!!

ליעמית21 02/01/2014 666 צפיות 2 תגובות
בנות באמת אני רוצה שתיקראו את הסיפורים שאני וחברה שלי(לי)
אני מאוד ישמח אם יהיו לי מלא צפיות ותגובות
אוהבת♥

היו שתי הודעות מאלכס..
לא רציתי לפתוח אותם כי ידעתי שהוא יצטער ויבקש לסלוח לו אבל על דברים כאלה לא סולחים.
אבל בכל זאת לא עמדתי בזה ופתחתי אותם.
אלכס: דין?
אלכס: דין אני פגשתי אותה בתאילנד והתאבנו אבל אז הייתי צריך לחזור לישראל והיא עשתה לי הפתעה ובאה איתי. פשוט הרגשתי שאין כלום כבר בינינו. שפשוט כבר אני לא אוהב אותך יותר.
אני מצטער על הכל.
מקווה שנשאר ידידים.
אני: אני לא מאמינה שעשית לי את זה, אבל רק כדי שתדע אני לא אוהבת אותך יותר ושחכתי אותך כבר. אתה מזמן לא חלק מהחיים שלי ובחיים אני לא ארצה להיות ידידה שלך
ביי.
התנתקתי מהפייסבוק והתחלתי לבכות. כבר לא יודעת למה, אולי כי הוא בגד בי, אולי בגלל שאיבדתי אותו, אולי בגלל שבאמת אהבנו אחד את השני פעם.
אני גרה בלי אבא, רק עם אמא. אמי סיפרה לי שהסיבה לכך היא שכשהייתי קטנה – בת 4 אמא ואבא שלי לא הסתדרו והתחילו לריב, אבא שלי הלך לשתות בבר וחזר הביתה שתוי. אמא שלי כל כך כעסה עליו שהוציאה אותו מהבית. היא הסתכלה עליו מהחלון כי היא עדיין דאגה לו ורק כשהוא התחיל ללכת מכונית באה ופגעה בו. לא ראיתי אותו יותר בחיים. הוא נפטר. אני לא זוכרת כלום ממה שקרה בלילה ההוא כי ישנתי. אני מאוד רוצה להכיר אותו ולפחות לראות אותו עוד פעם אחת. יש לי שני אחים קטנים תאומים שקטנים ממני בארבע שנים. כשאבא שלי נפטר הם היו בני חמישה חודשים. הזיכרון היחיד שלי על אבי זה הבר שהוא שתה בו בלילה שבו נפטר. הלכתי לשם ושתיתי קצת רק כדי לשכוח לכמה רגעים את כל הסיפור שקרה לי עם אלכס. נכנס לשם איש בן 21 לדעתי. נראה טוב, לבוש בגינס וג'קט שחור יפה. הוא התיישב לידי ודיברנו על המון דברים. פשוט הרגשתי שאני יכולה לבטוח בו ולספר לו הכל ואפילו לא הכרתי אותו. הוא ליווה אותי עד ביתי, לקח עט מתוך הכיס שלו ורשם את הטלפון שלו על יד ימין שלי. הוא אמר לי ביי ונכנסתי לתוך הבית.
הלכתי לחדר ונכנסתי למיטה. כאב לי הראש כל כך, פשוט רציתי להירדם ולהתחיל חיים חדשים בלי אלכס…
התעוררתי בבוקר ו..


תגובות (2)

זה מושלמם מילה אני מאוהבת בסיפור

02/01/2014 12:09

תודה רבה ♥♥

02/01/2014 12:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך