ליעמית21
בנות תגיבו על הסיפורים ואם הספור לא מוצלח בעינכם ולא מעניין/יפה
תכתבו בתגובות ואני ישנה את הסיפור כל מה שתריצו אני יעשה
אוהבת -עמית-
(לי חברה שלי לפעמיים כותבת לי את הסיפורים ואז אני שולחת אותם אבל אני בעיקר מפעילה פה והסיפור הזה אני כתבתי יש לי מלא סיפורים שאני ולי כתבנו ביחד)

17 הגיל המושלם- פרק 3

ליעמית21 02/01/2014 636 צפיות תגובה אחת
בנות תגיבו על הסיפורים ואם הספור לא מוצלח בעינכם ולא מעניין/יפה
תכתבו בתגובות ואני ישנה את הסיפור כל מה שתריצו אני יעשה
אוהבת -עמית-
(לי חברה שלי לפעמיים כותבת לי את הסיפורים ואז אני שולחת אותם אבל אני בעיקר מפעילה פה והסיפור הזה אני כתבתי יש לי מלא סיפורים שאני ולי כתבנו ביחד)

התעוררתי בבוקר ולא זכרתי שום דבר.
הראש שלי התפוצץ וכאב כמו שאף פעם לא כאב לי.
קמתי והלכתי להתקלח, זה עזר קצת.
ירדתי לסלון וראיתי את אמא מכינה ארוחת בוקר לאחים שלי.
כשהיא ראתה אותי היא אמרה לי:
"בוקר טוב דינוש איפה היית אתמול?"
"היינו צריכות לסיים משהו עם ליאור" – שיקרתי לה, לא יכולתי להגיד לה שהלכתי לבר.
"אה טוב, בפעם הבאה תגידי לי לאן את הולכת, שבי האוכל מוכן"
התיישבתי ואכלתי את הדגנים שלי.
אחרי שסיימתי לאכול הלכתי לצחצח שינים ולהתלבש לים,
יצאתי מהבית אמרתי לאמא שלי ביי ונסעתי עם המכונית שאמא שלי קנתה לי ליום הולדת 16,
רציתי קצת לנקות את הראש אחרי אתמול ולהוציא את כל הכאב שלי ואת כל הבכי בים..
הים הוא המקום היחידי שבו אני מרוקנת את הכאב שלי.
כשהגעתי ישבתי על החול והסתכלתי לים פתאום ראיתי איש חתיך,עם קוביות,שיער חום ועיניים כחולות כמו הים בא והתיישב לידי. ולא הבנתי מה הוא רוצה אני אפילו לא מכירה אותו..
הוא אמר לי:"עוד פעם אני רואה אותך….זה גורל!"
הסתובבתי וראיתי איש שאני לא מכירה אבל הוא היה ממש מוכר לי.
שאלתי אותו:
"מי אתה?"
"את באמת לא זוכרת?" של בצחוק.
הנהנתי את ראשי.
הוא לקח לי את היד והראה לי שכתוב שם את שמו ואת המספר טלפון שלו.
לקח לי כמה שניות להיזכר במי שהאיש הזה היה ומה עשיתי אתמול.
"שחכתי הכל, הראש שלי כאב לי היום בבוקר ויצאתי ממש טיפשה, סליחה .. מה השם שלך?"
"רועי" חייך אלי
"אה רועי אתה הבחור שדיבר איתי במועדון"?
"כן"אמר רועי
"רוצה שנצא היום?"
"אני עברתי לפני מספר ימים פרידה מאוד לא נעימה, לא חושבת שאני יכולה כל כך מהר להתחיל מערכת יחסים חדשה.."
"אני אחכה כמה זמן שרק את צריכה" חייך חיוך חתיכי (אה ורגע אחד יש לו חיוך מושלםםם אני מאוהבת בחיוך הזה)..
חייכתי בחזרה
"טוב אני צריכה ללכת הביתה, נדבר אחר כך"
אמרתי לו ביי ונפרדנו בחיבוק, קמתי מהחול נכנסתי למכונית ונסעתי הביתה.
חזרתי הביתה עם מצב רוח יותר טוב מאתמול.
אמרתי לאחים שלי שלום ועליתי למעלה אה ודרך אגב קוראים לאחים שלי טומי וליאם ולאמא שלי מאיה.
פגשתי את שירה שבדיוק הייתה בניו יורק והיום נחתה. סיפרתי לה על כל מה שקרה איתי, על הבגידה של אלכס ושהיה לי מאוד כאב על הלב, ואפילו סיפרתי לה על רועי (האיש שפגשתי במועדון)היא הייתה בשוק מהסיטואציה שקרתה לי עם אלכס..
שירה אמרה לי:"דיני אל תדאגי הוא סתם מגעיל,אני כבר מהתחלה אמרתי לך שהוא מנצל כל בת שרואה".
"יואו אני כל כך מאוהבת בך ובאמת צדקת".עניתי ונתתי לה חיבוק
אחר כך היא סיפרה לי על הכל ושהיא פגשה ילד ממש חמוד וקוראים לו עילאי. הם העבירו המון זמן בניו יורק ביחד ואפילו התנשקו :)שמחתי בשבילה היא החברה הכי טובה שלי ואין עלייה בעולם
היא הביאה לי כמה שמלות ותיקים ושרשרת מזהב שכתוב שירה&דין בסט פרינד פוראבר באנגלית,הדברים שהיא קנתה לי היו ממש יפים.
אמרתי לה:"טובה שירוש אוהבת אותך"
"גם אני אותך דינוש בבקשה הכל בשבילך תמיד"ענתה לי שירה
והתחבקנו שוב חחח
שירה אמרה לי:"בואי נצא לקפיטריה מזמן לא הייתי שם מהיום שעשיתן לי מסיבה על זה שאני נוסעת לניו יורק. יצאנו מהבית ונסענו במכונית של שיר הפעם יש לה מכונית מושלמת ויקרה .כשהגענו לקפיטריה,נכנסנו והלב שלי נעצר ראיתי את..


תגובות (1)

תמשכי

02/01/2014 13:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך