17 הגיל המושלם- פרק 9

ליעמית21 04/01/2014 729 צפיות 4 תגובות

אני וליאור הסתכלנו על הרשימה וראינו שאנחנו באותו כיתה
ואז גם שירה הסתכלה וגם היא איתנו איזה כיףף!!!!
הלכנו לכיתה שלנו ובדיוק ילד אחד עצר אותנו ושאל "איפה זה יא'3"?
אמרנו לו "אנחנו גם ב:יא'3 בוא אחירנו"
וואוו נראה לי הוא ילד חדש לחשתי לליאור ודין..(אה ודרך אגב נפרדתי מרועי אתמול כי הוא בגד בי)
מה קרה כולם בוגדים בי?!?טוב אני יכיר חברים חדשים וחברות חדשות אבל אני לא יחליף את החברות הכי טובות שלי לעולם!!!!
הילד ששאל אותי איפה יא-3 הוא מזה חתיך הוא היה בלונדיני ועיניים ירקות הורס הוא היה בגובה שלי יחסית כאילו אני גבוה חחח…
נכנסנו לכיתה וכל אחת התשייבה במקום אחר.
בדיוק הילד החדש בא וישב לידי והציג את עצמו:"קוראים לי דן ואני בן 17 באתי מניו יורק"
"אני דין ואני בת 17" התחיל השיעור והמורה הציג את עצמו והתחלנו ללמוד השיעור עבר דווקא מהר..
~הפסקה~
דן רצה שאני יכיר לו את הבית ספר הוא שאל מלא שאלות וחפר לי..
כל יום הוא בא וישב לידי בהפסקות ולא עזב אותי ושירה וליאור היו תמיד עם הבני זוגות שלהם וישבו איתנו בהפסקות ודיברנו איתנו..נהינו חבורה כזאת אבל התחלתי לאהוב את דן אבל הוא לא שם עליי כבר הוא הלך לקורין הזאת והוא לא שם עליי ותמיד בכיתי בלילות טוב אני ילחם עליו עד שהוא ישים עלי בינתיים הוא לא שם עליי..
היה צלצול כולם נכנסו לכיתות ואני נשארתי בחוץ בכיתי אני לא יכולה יותר הוא לא שם עליי..
אחר כך נכנסתי לשיעור ושיקרתי למורה שהייתי אצל היועצת..והיא אמרה לי לשבת הלכתי וראיתי שדן כבר לא יושב לידי תנחשו לי מי הוא יושב..קורין הזאתי!!!!!
עבר השיעור מהר גמרו בית ספר ופתאום ראיתי את דן וקורין מתנשקים אוףף הייתי מזה מבואסת..
הנהג שלי בא לאסוף אותי(לידעתכם יש לי נהג פרטי ומשרתים)
והוא לקח אותי הביתה
נכנסתי לבית שלי ופתאום..


תגובות (4)

פשוט מושלם♥!! אבל לא הבנתי מי זה מייקל- לא זוכרת שהסברת עליו..

04/01/2014 12:35

מצטערות <3 אנחנו כותבות גם סיפורים אחרים ופשוט התבלבלנו בשמות, מייקל הוא כאילו דן חחח סורי

04/01/2014 12:41

מצטערות <3 אנחנו כותבות גם סיפורים אחרים ופשוט התבלבלנו בשמות, מייקל הוא כאילו דן חחח סורי

04/01/2014 12:41

מצטערות <3 אנחנו כותבות גם סיפורים אחרים ופשוט התבלבלנו בשמות, מייקל הוא כאילו דן חחח סורי

04/01/2014 12:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך