את ספר ההמשך אכתוב אחרי זה

8 בנות ומכשפה ספר 1

01/05/2014 371 צפיות אין תגובות
את ספר ההמשך אכתוב אחרי זה

היו היה בארץ אחת מאוד רחוקה מלך ולו 8 בנות, אשתו נפטרה מזמן והוא גר עם בנותיו לבד בארמון.
המלך אהב את כל בנותיו איך היה לו קשה לגדל אותן לכן החליט להינשא שנית לבת אצולה אחת.
הבחירות למלכה החדשה התחילו ואפילו בקצה השני של האוקיינוס שמעו על כך והחליטו לשלוח לשם את הנסיכה שלהם אשר בממלכתה שרר תוהו ובוהו כיוון שהייתה רעה.
היא נסעה במרכבתה אל הארץ ושם המלך התאהב בה הוא לא חשב שאישה כזאת יפה יכולה להיות רעה לפי השמועות היא באה מממלכה באוקיינוס השכן.
לפני החתונה היא הלכה לבחור שמלה וכל דבר לא מצא חן בעיניה.
החייטים יצאו נבולי פנים ממה שאמרה הנסיכה שבדרך להיות מלכה.
הבנות של המלך שנאו אותה מהרגע הראשון.
בזמן שהיא פיטרה חייטים הן הלכו לאביהן ואמרו לו זאת: אנחנו בנותיך למה אתה לא מקשיב לנו כאשר אנו אומרות לך שהיא מכשפה רעה?
והאב ענה להן: אני אוהב אותה בכול לבי נשבתי מקסמיה של יופייה, למה אתן לא מבינות?
הבנות כן הבינו ואמרו לו שהן לא יתלוננו יותר עליה.
הן יצאו מהחדר ומיד התחילו לדבר ולצעוק: היא כישפה את אבינו אנחנו חיבות לשבור את כישוף זה.
הן התקרבו לחדר שלה וחיפשו בו דלת סתרים.
אחת האחיות מצאה ספר רופף והחזירה אותו למקום ומיד נגלה המעבר הסודי.
הן ירדו במדרגות ו………
הן ירדו במדרגות ולפני הן נגלה מרתף מעופש ומצחין אשר בו היו מבחנות, כדרות, וראי גדול ודומם אחד.
הן בדקו את המבחנות ואת הקדרות ואז נגשו אל הראי, הן הבינו שזה ראי מכושף ולכן שאלו אותו: ראי ראי שעל הקיר מה הנסיכה מהממלכה הרחוקה זוממת על אבינו?
והראי השיב: היא זוממת להתחתן איתו ואז להרגו כדי שרק היא תהיה המלכה ושהוא לא יחסום את דרכה.
פתאום נשמעו צעדים במדרגות האבן הקרות וקול חד נשמע: מה אתן עושות פה? שאלה הנסיכה בקול מקפי וחד.
היא הרימה את ידה וכלאה אותן בבור עמוק וצר ביותר.
למחרת בבוקר היא הוציאה אותן מהבור וזרקה אותן ביער האפל.
בזמן שהיא חזרה לארמון המלך הלך להעיר את בנותיו, כאשר הוא פתח את הדלת הוא ראה מיטות מסודרות למופת אבל בלי נסיכות בתוכו.
המלך התחיל להתייפח והמשרתים והנסיכה המרושעת באו עליו ושאלו אותו: מה קרה אדוננו?
והוא ענה מבתוך בכיו: בנותי אינן נמצאות בחדריהן.
מיד כולם התחילו לחפש אותן והנסיכה הרעה שחתונתה נדחתה כעסה מאוד והלכה לחפש אותן כדי להחזירן.
למה היא עשתה זאת? האם היא הצליחה? הכל תגלו בסיפור הבא של 8 בנות ומכשפה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך