A-A

R2D2 23/08/2016 528 צפיות אין תגובות

"דני איך אתה בכלל תצליח לעלות לבמה ולשיר היום? אתה כזה מסומם בנאדם!" בן אמר וצחק. "אני בסדר." אמרתי בזמן שקמתי מהרצפה. לא הייתי בסדר בכלל, הראש שלי כאב וראיתי מטושטש. "לא נורא יש משהו כמו 5 שעות עד להופעה…. זה לא-" "יש רק עוד שעה." דניס קטע אותי. "כולכם בני זונות מסוממים. עכשיו 9, ההופעה מתחילה ב11. יש עוד שעתיים פסיכים!" בן אמר בזמן שהוא התקדם אליי. "מה הקטע המסריח שלך דני? אתה לא מבין שאח של ג'יימס סיפר לו על סוחר טוב קרוב אלינו! איך אפשר להופיע היום בלי כלום?" הוא אמר ודחף אותי. "בסדר. הינה בוא נלך." אמרתי ויצאתי מהחדר במלון.
……..
"דני? העיניים שלך אדומות! ואוו!" בן צרח בשביל שאוכל לשמוע אותו. היינו באיזה שהוא מועדון עם מוזיקת קור ומטאל חזקה. התקרבתי אליו ויידי השמאלית התרוממה לאגרוף. פגעתי בחלקה הימני של הלסת שלו והוא מעד. הוא דחף אותי לרצפה עד שמישהו הפריד בנינו. "מה נסגר דני?" בן שאל והתפרע. ג'יימס ודניס החזיקו אותו בשביל שלא ישתולל. "בן מה עשית?" צרחתי עליו. המוזיקה השתתקה. "על מה אתה מדבר? אתה בטריפ רע דני!" הוא צעק והשתחרר מג'יימס ודניס שכבלו אותו. הוא התקרב אליי למרות מחאותיו של ג'יימס ודניס עד שפרצופו היה רחוק בכמה סנטימטרים מפרצופי. "דני מה הקטע שלך! יש לנו הופעה עוד שעה! תתאפס על עצמך!" הוא ירה אליי. וגורשנו מהמועדון, כרגיל. כשיצאנו ג'יימס התקרב אליי ולחש "דני אתה בסדר?" "מה אתה אמא שלי?" אמרתי ודחפתי אותו. בן התקרב אליי והחזיק את כתפיי בידיו "דני תפסיק להיות בן זונה שלא מפסיק לתת מכות לכולם! אנחנו-" "אני הבן זונה? תסתכל על עצמך!" אמרתי ודחפתי אותו. לפני שהוא הצליח למחות באופן כלשהו נגדי אגרפתי את ידי והכתי אותו. שוב ושוב הכתי אותו עד שדניס דחף אותי אחורה. "די מספיק שניכם! תפטרו את זה אחרי ההופעה!" הוא אמר ונכנסנו לאוטו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך