Abnormal highschool ch 6 – quiet night

11/04/2020 616 צפיות אין תגובות

הסוהרות סגרה את דלת התא מאחורי קאי.
קאי התיישב באמצע ספסל מתכתי בתא בשקט ליד בחור מקועקע שאף אחד לא ישב לידו. הבחור המקועקע התבונן בקאי, סרק אותו. קאי החזיר לו מבט חזק ויציב והבחור המקועקע זז מעט ממנו וחזק להתעסק בעינינו (לא שהיה לו יותר מידי מה לעשות).
קאי לא הקדיש מחשבה לבחור שלידו, היו לו בעיות יותר רציניות, על תקרית כזאת המשפחה שלו בטוח תדע. אפילו שהם במרחק של קילומטרים. מה קאי יעשה כשייצתרך להסביר לאביו איך העיניינים יצאו משליטה ככה.

לאחר 5 שעות שעה הייתה כבר 3 לפנות בוקר. "קאי!" נשמעה צעקה שקראה אותה הסוהרת שהכניסה את קאי לתא. משמרת לילה הא? חשב לעצמו קאי כשהוא קם מהספסל בְּאִטִיּוּת. לא פלא שהיא נראית כ"כ ממורמת.
קאי יצא לבחוץ לקבלת פנים "חמה". לונה נראתה מודאגת ועייפה אבל אפריל נראתה כועסת ועייפה אפילו יותר.
"מזה היה שם?" אמרה לונה בקול חלש ועייף.
"זאת הייתה הסיבה למה אני לא יוצאת לשום מקום" אמרה אפריל בכעס מרוסן ויצאה מהתחנה.
קאי צפה באפריל יוצאת התחנה, נאנח בעייפות והפנה את תשומת ליבו ללונה.
"מי שילם את הערבות?" שאל קאי. "דוד שלי" השיבה לונה "סיפרתי לו מה שקרה ושרק ניסית לעזור לי והוא ישר..".
"תמסרי לו שאני אחזיר את הכסף בעוד כמה ימים" קטע אותה קאי.
"באמת שלא צריך" לונה התנגדה "דוד שלי יותר מישמח ל.."
"שטויות" קטע אותה קאי שוב "בלי חובות ובלי טובות"
לונה רק הנידה בראשה בייאוש.

הדרך חזרה הביתה הייתה שקטה כמו קבר.
אפריל הלכה מקדימה בצעדים מהירים בעוד לונה וקאי הלכו מאחור ונתנו לה את המרחב שלה, היא נראתה עצבנית ומלאת מחשבות.
לונה רצתה לנחם את קאי אך לא ידעה מה לומר.
"מצטער שגרמתי לכל הבעיות הערב." אמר קאי לבסוף.
"אל תצטער, דווקא נהניתי עד שהתחיל כל הבלגן."
קאי שתק ולפתע נוצרה עוד שתיקה מעיקה.
"אתה יודע" אמרה לונה "יש לי ידיד שגם לאבא שלו היו בעיות כעס והוא הלך לפסיכלוג.."
"אני מודה לך על ההצעה" קטע אותה קאי "אבל אצלנו זאת בעיה קצת יותר גדולה"
"אצלנו?" שאלה לונה.
קאי הסתכל על לונה בתדהמה לאחר שהבין שאמר יותר מידי, הסתכל קדימה וחזר לשתוק.
פליטת הפה של קאי הדאיגה את לונה, בנוסף כשקאי אמר יותר מידי לונה ראתה את אפריל נעצרת לשניה ומיד ממשיכה ללכת, אבל איך זה יכול להיות, לא היה סיכוי שהיא תשמע את הקול הנמוך של קאי במרחק 15 מטר.

כשקאי אפריל ולונה הגיעו לבית של קאי ואפריל, קאי ואפריל אמרו ללונה בשקט לילה טוב ופנו לביתם.
"אל תדאגו בטוח נצא עוד פעם מתישהו" אמרה לונה לפני שהיא הלכה.
אפריל וקאי שתקו ונכנסו הביתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך