אני אשמח לכמה תגובות מעודדות... זה סיפור ראשון שלי

all you need is love -פרק 1

05/12/2014 641 צפיות תגובה אחת
אני אשמח לכמה תגובות מעודדות... זה סיפור ראשון שלי

"יעל, קומי מאמי" לחש לי אחי הגדול אופק
"כן, כן אני קמה" עניתי לו חצי ישנה, הרמתי לרגע את הראש מהמיטה, חיכיתי שהוא יצא מהחדר וחזרתי לישון.
"יעללללללל!! את עוד ישנה?? קומי מיד!!! את תאחרי לבית הספר" שמעתי את אבי צועק לי מפתח החדר
"טוב, אוקיי רק אל תצעק" עניתי לו וקמתי מהמיטה, תפסתי את האייפון והסתכלתי מה השעה, שבע ורבע "שיט" לחשתי לעצמי ורצתי להתארגן. צחצחתי שיניים, שטפתי פנים ושמתי מעט עפרון שחור, מסקרה וליפסטיק, לבשתי ג'ינס עם קרעים וחולצה בצבע כתום-אפרסק, נעלתי את הוואנס השחורות שלי, לא היה לי כוח לסדר את השיער אז שמתי כובע חמוד של חתול, לקחתי את התיק, שמתי את האוכל ואת בקבוק המים ורצתי החוצה אחריי אבי ואחי.
"עשרה לשמונה, עוד פעם אנחנו יוצאים מאוחר" אמר אחי
"יש עוד עשרים דקות לצלצול!!" אמרתי לו (אנחנו מתחילים ללמוד בשמונה ועשרה)
"אבל לוקח לנו עשר דקות להגיע ואז נשאר לי רק עשר דקות עם לילך" הוא התבכיין ועשה פרצוף עצוב.
"אוי נו באמת עשר דקות זה מלא זמן! ואתם יכולים לשחק בפוצי מוצי גם בהפסקה" התעצבנתי ורציתי להמשיך לדבר אך אבי קטע אותי ואמר לנו "שקט שניכם נמאס לי מהריבים האלה כל בוקר תנו לי קצת שקט"
"אוקיי" אופק ענה לאבי ושתק
"אוקיי אבוש" גם אני עניתי לו והוספתי בשקט "מצטערת"
"הכל בסדר" אבי הרגיע אותי ושם את ידו על ראשי והמשיך לדבר "מחר אני יוצא מוקדם אז תצטרכו לנסוע באוטובוס"
"אופ…אני שונאת לנסוע באוטובוס!!" אמרתי
"גם אני, אבל עוד מעט אנחנו נקבל את רשיונות הנהיגה שלנו ולא נהיה תלויים באבא או באוטובוס" אופק הוסיף וחייך, "צודק" עניתי.
הגענו לבצפר ואופק רץ ללילך ונתן לה חיבוק דוב ענק ונשיקה, אחרי שהם התנתקו לילך באה לתת לי חיבוק "היי, בוקר טוב" אמרתי לה "היי, מה קורה?" היא שאלה אותי וחיבקה אותי "בסדר…" עניתי לה ובדיוק ליאור עבר שם "נוו לכי אליו!! אל תעמדי פה סתם ותבהי בו!" לילך נתנה לי דחיפה קטנה בכיוון של ליאור "טוב, בסדר אני הולכת" אמרתי והרגשתי איך הלב שלי מתחיל לפעום מהר. ליאור היה ליד הלוקר שלו, ניגשתי אליו "היי, מה קורה?" שאלתי אותו בשקט "לא הכי טוב" הוא ענה אפילו יותר בשקט ממני "מה קרה??" שאלתי אותו מיד והנחתי את ידי על כתפו "סתם, ההורים שלי רבו שוב, אני חושב שהם הולכים להתגרש" הוא ענה לי עם דמעות בעיניים, "אוי, אל תגיד את זה הם לא יתגרשו" אמרתי לו, מנסה לנחם אותו ואז תפסתי אותו בחיבוק, מנסה להישאר קרובה אליו כמה שאפשר "אולי את רוצה… אממ, רק אם את רוצה" ליאור התחיל לגמגם מעט אז שאלתי אותו "מה?" …

תגידו אם אתן אוהבות!!


תגובות (1)

ממש ממש חמוד! תמשיכייי (יש לגיבורה של הסיפור שם מושלםםםם)
ואשמח עם תקראי את סיפורי! :)))
וברוכה הבאה לאתר
ותמשייכייי (רגע כבר רשמתי את זה חח)

05/12/2014 18:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך