all you need is love- פרק 2

07/12/2014 645 צפיות 2 תגובות

"אולי את רוצה… אממ, רק אם את רוצה" ליאור התחיל לגמגם מעט אז שאלתי אותו "מה?" "את יודעת, להיפגש אחרי בצפר, להסיח את דעתי קצת" הוא ענה קצת מסמיק "בטח" עניתי מאושרת "טוב אז נתראה אחרי בצפר?" הוא שאל עם חיוך קטן על הפנים "כן" חייכתי גם אני וחזרתי אל לילך.
"נוו!!, מה הוא אמר?? למה שמת את היד שלך עליו??" לילך שאלה אותי בשנייה שהגעתי אליה "הוא חושב שההורים שלו הולכים להתגרש…" עניתי בשקט "מה?!?!" לילך התפלאה "כן…" רציתי לספר לה על הפגישה שלנו אחרי הלימודים אבל היא השיגה אותי ושאלה "ולמה הוא נראה כאילו הוא מגמגם ואז הוא חייך כאילו השיג את הדבר הכי מושלם בעולם??" "הוא הזמין אותי להיפגש איתו אחרי הלימודים, את יודעת, להסיח קצת את דעתו מכל הבלגנים שבבית שלו…והוא ממש לא חייך כאילו הוא השיג את הדבר הכי מושלם בעולם, הוא סתם חייך כי הסכמתי להיפגש איתו" עניתי לה מהר ולפני שהיא הספיקה להגיב היה צלצול והיינו צריכות לרוץ לכיתה "בהפסקה" היא אמרה ורצה לאופק שחיכה לנו שנסיים לדבר ונישק אותה נשיקה ענקית.
~צלצול להפסקה~
השעתיים הראשונות עברו ממש לאט, ולבסוף נשמע צלצול להפסקה, הכנסתי את כל הדברים חזרה לתיק, יצאתי החוצה, רצתי לכיוון הלוקרים וראיתי שלילך כבר שם, ניגשתי אליה עם חיוך על הפנים ולפני שאפילו הספקתי להגיד משהו היא התפרצה "נווווו!! תספרי לי הכללל!!! מה הוא שאל אותך בדיוק? מה ענית לו? למה השיעור עבר כל כך לאטט?!?! שיואווו נו תדברי כבררר!!"

אני אשמח לכמה תגובות מעודדות… תגיבו אם אתם רוצים שאני ימשיך :)


תגובות (2)

תמשיכייי!
אשמח עם תקראי את סיפורי

07/12/2014 22:54

    קראתי את הסיפור שלך "זכרונות רחוקים" הוא מושלםםםם!!

    07/12/2014 23:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך