yaael;)
עוד מעט יתחילו הפרקים המעניינים יותר, אל תדאגו אל תשכחו להגיב ((:

Back from the Ashes פרק 15 : ההתחלה

yaael;) 02/05/2014 850 צפיות 4 תגובות
עוד מעט יתחילו הפרקים המעניינים יותר, אל תדאגו אל תשכחו להגיב ((:

הספקתי כבר לעדכן את דמיאן והיילי. נכון לעכשיו הייתי בשיעור כלכלה עם היילי. היא התלהבה ממה שסיפרתי לה על הדייט .
" אמרתי לך שאתם מתאמים! אמרתי או לא אמרתי ?! היא קפצה בהתלהבות.
אתמול בלילה ריין נשאר עד קצת אחרי 2 בלילה. דברנו הרבה והתנשקנו הרבה יותר. עדיין לא ראיתי אותו ומצאתי את עצמי רק מחכה לראות אותו. חיבבתי אותו . מאוד חיבבתי. זה היה מוזר כי אם שנה שעברה היו אומרים לי שאצא איתו הייתי צוחקת למי שאמר את זה בפרצוף. חשבתי שאנחנו שני עולמות שונים אבל עכשיו למדתי להכיר אותו.
כששיעור מתמטיקה הגיע , נכנסתי לכיתה הכי מהר שיכולתי, מתיישבת במהירות במקומי. ריין נכנס כמה שניות אחרי . הוא חייך והתכופף כך שהיה בגבוה העיניים שלי " בוקר טוב " חייכתי אליו. הוא גיחך ונישק את שפתי
"בוקר מצויין" מלמל. הוא לקח את הכיסא הקרוב אליי והתיישב. דיברנו קצת על מה קרה בשעתיים הראשונות עד שהגיעה צ'לסי. צ'לסי הייתה מהבנות הכי מקובלות בבית הספר. היא הייתה רזה ובעלת גוף שהרבה בנות היו רוצות. שערותיה החומות בהירות הגיעו עד אמצע גבה והיא אסופות היום לזנב סוס. עינייה הירוקות בלטו בזכות הדרך שבה התאפרה. המון בנים רצו לצאת איתה. ממה ששמעתי היא יצאה ליותר דייטים מכל בת בתיכון. היא הסתכלה עלינו במבט מוזר. נזכרתי שהייתה שמועה פעם שהיא מאוד רצתה לצאת עם ריין, אבל הרצון הזה אף פעם לא יצא לפועל.
"זה המקום שלי ,אתה יכול לזוז?" היא ישבה לידי מתחילת השנה. כנראה בשביל להעתיק.
ריין הסתכל עלייה באדישות "עכשיו זה המקום שלי"
"אתה לא מתכוון לזוז ?" שאלה , מתעצבנת יותר עם כל רגע שעובר.
ריין העמיד פני חושב לכמה שניות " לא" .
היא רקעה ברגלה והתקדמה לסוף הכיתה, מלמלת משהו שלא הצלחתי לתפוס . ריין ואני התחלנו לצחוק. "די זה לא יפה " אמרתי כשקלטתי ששומעים אותנו בכל הכיתה. הוא המשיך לצחקק . סטרתי את ידו. "ריין , נו באמת " התכוונתי להגיד עוד משהו אבל אז בדיוק שפתינו נפגשו.
כך עבר לו הזמן. המערכת יחסים שלנו רק הפכה להיות יותר חזקה מיום ליום. בילינו המון ביחד. דברנו הרבה . גיליתי שקל לי לדבר איתו על הכל . לא היו לנו סודות אחד השניה. טוב.. חוץ מההתערבות. אבל אותו אין מצב שאני אגלה


תגובות (4)

תמשיכי :)
שבת שלום ^-^

02/05/2014 16:15

    שבת שלום ((:

    02/05/2014 16:20

אני מאוהבת בסיפור הזה תמשיכייי

02/05/2014 17:42

הפרקים מתחילים להיות אותו דבר חסר עלילה

19/05/2014 10:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך