Back from the Ashes פרק 20 : אוהבת

yaael;) 02/07/2014 835 צפיות 3 תגובות

באותו היום ריין החליט שאני צריכה לבוא איתו לאימון באיגרוף. אחרי שסיימנו בית ספר ושיעורים נסענו לאולם בו התאמן. הייתי שם כבר כמה פעמים. האולם היה גדול. שקי אגרוף , משקולות ,שאר ציוד הספורט וזירת האיגרוף כיסו את כל הרחבה. אני התיישבתי על הרצפה, משעינה את גבי על הקיר.
הקבוצה של ריין הייתה די קטנה . 8 אנשים כולל ריין. כולם היו שריריים ורובם היו טיפוסים שקטים כמו ריין. זהיתי את כולם ,חייכתי ואמרתי לכולם שלום. קיבלתי חיוכים וברכות שלום מכולם.
כשהאימון התחיל הבנים התחילו בקפות של האולם. הם עברו לתרגילים עם משקולות ואז התחילו להתאגרף. בחנתי את התנועות של ריין. המהירות בה שלח את אגרופיו וההתחמקות החלקה שלו מאגרופיו של יריבו הקסימה אותי. היה אפשר לראות שהוא עושה את זה כבר הרבה זמן. אחרי שעתיים וחצי האימון נדבר. אחרי שהתקלח , ריין ואני עשינו את דרכנו למכונית שלי. הוא הכניס את התיקים שלו למושב האחורי ואז חיבק אותי, מצמיד אותי אליו. הוא נישק אותי בעדינות ואז מלמל "תודה שבאת" צחקקתי ונישקתי אותו בחזרה "תודה שהזמנת אותי"
כל הדרך חזרה ידינו היו משולבות אחת בשניה והדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו היה איך הגענו למצב הזה . אני והוא כאלו הפכים ואם מישהו היה אומר לי בקיץ שאנחנו ניהיה במצב הזה הייתי צוחקת לו בפנים. אבל למדתי להכיר אותו ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל אני שמחה שהתערבתי עם דמיאן כי עכשיו אני מבינה שאולי אני כן מתחילה להתאהב.


תגובות (3)

*נגמר
קצר ונחמד, תמשיכי

02/07/2014 08:21

נשמע יפה תמשיכי

02/07/2014 08:54

יפההה סוף סוף המשכתתת

03/07/2014 19:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך