Back from the Ashes פרק 23

yaael;) 22/08/2014 862 צפיות אין תגובות

בשיעור היסטוריה ביום שלמחרת ריין ואני ישבנו אחד ליד השניה כרגיל. הוא החזיק את ידי ולא עזב אותה גם כשהגיע הצלצול . למרות מה שקרה אתמול , היום החיוך לא ירד מפניו מהשניה שראיתי אותו. שאלתי את עצמי אם זוהי לא סתם הצגה כדי להראות לי שהוא בסדר כשלמעשה הוא ממש לא. לא רציתי להעלות את מה שקרה אתמול שוב כי ידעתי שהוא לא ירצה לדבר על זה ויכולתי להבין למה. לעולם לא הייתי מצליחה לחשוב שעבר עליו דבר כזה , שאבא שלו התנהג כלפיו בצורה כזאת.
בזמן ארוחת הצהריים עלינו לקומה השישית . הפעם בשונה מהפעמים האחרות הצטרפו אלינו גם היילי ומקס. הם היו זוג חמוד , הייתי חייבת להודות . היילי ישבה על השולחן ומקס שכב מאחוריה. הוא חיבק את מותנייה בעדינות ומידי פעם נישק את ידה או את לחייה .
בשונה מרוב הבנים בנבחרת או בכול בית הספר , מקס נראה כאילו הוא מרגיש די בנוח בחברתו של ריין. או שזוהי הייתה בעצם הצגה ובפנים מקס היה מפוחד.
הוא וריין דיברו על המשחק שהתקיים בשבוע שעבר. היילי ואני חייכנו אחת לשניה בעודם דנים במהלכים שבהם השתמשו במשחק. לא הבנו על מה הם דיברו והשמות של המושגים שהזכירו לא היו מוכרים לנו בכלל אבל אהבנו את העובדה שהחברים שלנו מסתדרים טוב יחסית.
גם ריין ואני ישבנו על שולחן . הוא הניח את ידו סביב כתפי , מצמיד אותי אליו. אהבתי את ההרגשה הזאת . לא היה לו אכפת להראות לכול העולם ואחותו שהוא מחבב אותי. הסתובבנו בבית הספר בעודנו מחזיקים ידיים והוא לא היה חושב פעמיים והיה מנשק אותי מול כולם. לא היה לו אכפת משמועות או מהליחשושים במסדרונות . ההרגשה הזאת שמישהו גאה לנפנף במערכת היחסים שיש לו איתך היא מדהימה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך