yaael;)
ממש לא ערוך

Back from the Ashes פרק 25: אופס

yaael;) 06/10/2014 695 צפיות אין תגובות
ממש לא ערוך

בסוף החלטתי להגיע לתחרות האיגרוף של ריין. למרות שהוא כמובן לא היה אומר כלום ידעתי שזה היה מפריע לו. התחרות עברה במהירות וללא בעיות, למזלי. העובדה שזאת הייתה רק תחרות ראווה ולא היו לה שלבים נוספים ניחמה אותי. לא אהבתי אתה האגרסיביות באוויר ,האנשים הרועשים או בכלל כל דבר שהיה קשור לתחריות איגרוף.
את סוף השבוע העברנו ביחד . הלכנו ולסרט וגם למסיבה של חבר מהנבחרת איגרוף של ריין. האנשים שם היו נחמדים והיו לנו כמה נושאי שיחה מעניינים.
ביום שני אחרי בית הספר החלטנו היילי ואני לבלות ביחד אצלה בבית. מאז שלשנינו היו חברים בקושי מצאנו זמן לבלות ביחד. האשמתי את העובדה שהקדשנו יותר מידי זמן לחברים שלנו ולא מספיק זמן אחת בשביל השניה.
אחרי שסיימנו שיעורים התיישבנו ליד שולחן הקפה שהיה לה בחדר ושתינו קפה עם העוגיות המפורסמות של אמא שלה. היילי סיפרה לי על מקס. החיוך והסומק שעלו על פניה ברגע שהזכירה את שמו של מקס הוחיכו לי שהיא מאוד רצינית לגביו.
מסתבר שבקיץ מקס הולך למחנה אימונים לשחקני פוטבול למשך שבועיים. כשהוא יחזור הם מתכננים לבלות את שארית הקיץ ביחד. הם כבר תיכננו כמה דברים מראש החל פסטיבלים ועד להקרנות בכורה של סרטים. זה העלה חיוך על פניי. מי היה מאמין שהם יהיו זוג כל כך דביק.
בשלב מסויים עברנו לדבר אליי.ידעתי שאני מסמיקה בעודי מדברת על ריין אבל לא היה לי אכפת. סיפרתי לה כמה הוא פתוח אליי וכמה מקסים הוא. חזרתי בי מכל הדברים הנוראיים שאמרתי עליו איי פעם.
היילי ציחקקה "אם היו אומרים לי בקיץ שאת וריין תתחילו לצאת , הייתי צוחקת למי שאמר לי את זה בפנים"
חייכתי . רק לא מזמן חשבתי על אותו הדבר. "כן אהה ? וכול זה התחיל מהתערבות מטופשת"
החיוך ירד מפניה של היילי . הבעת פניה הפכה למבולבלת והיא הרימה גבה, מסוקרנת לדעת מה יש לי להרחיב בנושא.
אופס. שחכתי שהיא לא יודעת מההתערבות. איך אני יוצאת מזה?!
"סיירה על מה את מדברת?"
"כלום היילי. זה לא קשור" מלמלתי , מקווה שהיא תעזוב את הנושא. אבל היא כמובן לא עזבה
"סיירה , מה קרה ?" היא שאלה , דאגה נשמעה בקולה.
נאנחתי ונשמתי עמוק " תבטיחי שלא תהרגי אותי ושלא תספרי לאף אחד"
היילי הרימה גבה ונראתה מבולבלת יותר ויותר עם כל שניה שעוברת "מה? למה שאני אהרוג אותך?"
"את תביני עוד מעט" מלמלתי והתחלתי לספר לה בדיוק מה קרה. היא הקשיבה בפה פעור.
כשסיימתי , הבעת פניה הייתה מאוכזבת.
"תני לי להבין רגע" היא התחילה "התערבת עם דמיאן אם את יכולה לגרום לריין להתאהב בך?"
רק הנהנתי.
"את התחלת לצאת איתו וידעת שאת לא מתכננת לפתח אליו שום רגש?"
הנהנתי שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך