yaael;)
פרק מאוד חשוב להמשך העלילה. מקווה שנהנתם((:

Back from the Ashes פרק 7: ההתערבות

yaael;) 22/04/2014 1099 צפיות 6 תגובות
פרק מאוד חשוב להמשך העלילה. מקווה שנהנתם((:

יום חמישי הלך לא רע. אחרי האימונים , דמיאן החליט לבוא אליי.אני והוא שכבנו יחד על המיטה וצפינו בסרט. אני לא הייתי מרוכזת בכלל אבל דמיאן נראה כאילו התעניין.
" דמי?" נסיתי להמשוך את תשומת ליבו.
"אהה?" הוא העביר את מבטו אליי באיטיות
"מה אתה יודע על ריין?"
עיניו נפתחו בהפתעה "איזה ריין?"
גלגלתי עיניים " איזה ריין אתה מכיר דמיאן?! ריין סטיוארט, זה שמשחק איתך באותה קבוצה."
"מה פתאום נזכרת בו עכשיו ?"
"הוא .. אמ.. סיפר לי שהוא מאומץ אז.." לא ידעתי אם הייתי צריכה לספר לו את זה.
פניו של דמיאן לא השתנו "הוא עשה את זה כדי שתרחמי עליו "
"ידעת על זה ?" שאלתי, מופתעת
"אני מכיר אותו קצת יותר זמן ממך, סירי" תשובה הגיונית. אוליי פעם הוא היה יותר פתוח.
"איך אתה יודע שהוא אמר את זה כדי שאני ארחם עליו?"
"כי אני מכיר אותו יותר זמן ממך" הוא חזר על תשובתו הקודמת.
"הוא נראה פגוע כשהוא דבר על זה" דבר? יותר כמו צעק.
"פגוע?" דמיאן צחק " סירי, לבן אדם הזה אין רגשות. לא אכפת לו מאף אחד, זה בסך הכול הצגה . אל תפלי בפח הזה ,תעשי טובה"
"אל תשפוט אותו ככה. הוא עבר משהו קשה , דמיאן" הוא רק גלגל עיניים "אני בטוחה שאם הוא ימצא מישהי שהוא יסמוך עלייה ויאהב אותההוא ישתנה לגמריי" הפעם זכיתי לצחקוק קצר.
"סירי, הבת היחידה שאיי פעם חשבה בכיוון של לעזור לו ככה היא את ואני ממש לו חושב שאת צריכה להקריב את עצמך לטובתו"
" אתה חושב שהוא לא יתאהב בי ?" ברור שהוא חושב ככה. הוא לא רוצה אותי ככה אז הוא מן הסתם לא חושב שמישהו אחר יכול לחשוב עליי בכיוון הזה.
"לא, אני חושב שאת צריכה למצוא מישהו נורמאלי שיעריך אותך"
"אני חושבת שאני יכולה לגרום להתאהב" מה לעזאזל את אומרת. סתמי ועכשיו!
הוא צחקק "אוקיי אם את מתעקשת ,בואי נהפוך את זה למעניין. התערבות"
זה גרם לי להרים גבה " התערבות על…?"
"אם תצליחי לגרום לך להתאהב בך או לא " הוא חייך
"זה לשחק ברגשות שלו דמיאן. זה לא נראה לך מוגזם?"
"לבן אדם אין רגשות,סירי. לא הייתה לו אף פעם חברה רצינית והסיכויים שתצליחי בכלל להוציא ממנו את המילים 'אני אוהב אותך' הם אפסיים."
"ומה עם היילי? היא לא תדבר איתי כשהיא תגלה"
"היא לא צריכה לדעת שזאת התערבות. חוץ מזה היא יוצאת מחר עם מקס ככה שלי נראה שהיא מתגברת עליו. זה גם יכול לעזור לך"
"איך זה יכול לעזור לי ?" שאלתי, מבולבלת
"הבחור הזה שאת מחבבת , זה יגרום לו לקנא והוא סוף סוף יבין שהוא רוצה אותך. אין לך מה להפסיד ,הרי אין סיכוי בעולם שתתאהבי בו וברגע שהוא יגיד את המילים, מה שלא יקרה, תפרדי ממנו. לא יהיה לו אכפת ,סירי, לא אכפת לו מכלום."
לא ידעתי מה גרם לי להנהן והגיד "טוב, אני מסכימה"
"יש לך עד סוף שנת הלימודים לגרום לו להגיד 'אני אוהב אותך' אם תצליחי אני נותן לך 200 דולר " הוא הושיט לי את ידו ואני סתרתי לה
"נראה לך? 200 דולר ואתה עבד שלי לחודש "
הוא צחק "אותם תנאים כשאת מפסידה" לחצנו ידיים "אם אני מפסידה, דמי" תקנתי אותו והוא רק צחק "תמשיכי לחלום".
"אז אתה מתכוון לספר לי מה אתה יודע עליו?"
"נראה לך? את צריכה לזכות באמון שלו לא? תגרמי לו לספר לך לבד"
ובטון הזה החלטנו לחזור לסרט..
רק אחרי שדמיאן עזב התחלתי לחשוב לעצמי איזה רעיון מטומטם זה היה. לנסות לגרום לו להתאהב בי רק כדי שדמיאן יקנא ? זה מעשה נורא לעשות. למרות שכשחושבים על זה,
ריין הוא באמת מאוד אדיש.
אוליי חברה באמת רק תעזור לו להפתח קצת, להיות יותר חברותי. הסיכויים שאצליח לגרום לו להתאהב באמת שואפים לאפס אבל זה יעזור לסמוך על אנשים יותר. אף אחת אחרת לא רצתה לקחת את התפקיד ואם אני עוזרת לו וגם לעצמי על הדרך לא ראיתי בזה שום דבר פסול.


תגובות (6)

תמשיכיייייייייי!!!!!!

22/04/2014 17:17

    תודהה

    22/04/2014 17:23

היו כמה טעויות… אבל פרק יפה, תמשיכי

22/04/2014 17:40

    אני יודעת אבל הכי חשוב שמבינים למה התכוונתי
    תודה דרך אגב ((:

    22/04/2014 17:43

איזה רע דמיאן לשחק ברגשות של אנשים אחקים
תמשיככככייייייייייייייי

22/04/2014 20:11

פה זה לא מזכיר קנאמה לא היה מתערב על רגשות של מישהו

19/05/2014 08:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך