333xoxo
אשמח לתגובות :) אני הוספתי את נקודת המבט של דביר ומאוחר יותר אולי גם את של תומר, אני מקווה שזה לא יותר מידי...

Bad Blood פרק 5

333xoxo 08/06/2015 855 צפיות 3 תגובות
אשמח לתגובות :) אני הוספתי את נקודת המבט של דביר ומאוחר יותר אולי גם את של תומר, אני מקווה שזה לא יותר מידי...

"בגלל שאני מחבב אותך" צעק ועניו הכחולות נצצו. "דביר א.." אמרתי אבל לא הצלחתי לסיים את המשפט, כי הוא תפס את פניי והדביק לשפתי נשיקה ארוכה ועוצמתית.
גל של חמימות התפשט בגופי, שפתי עקצצו, אבל אני קפאתי. דביר מנשק אותי ואני קפואה. הייתי המומה מידי לא ציפיתי לזה, לא נישקתי אותה חזרה, לא דחפתי אותו, כי פשוט לא יכולתי לזוז.
לא ידעתי מה לחשוב, דביר חבר טוב שלי ואני אוהבת לבלות איתו, אבל אף פעם לא חשבתי עליו בצורה רומנטית.
דביר התנתק ממני והסתכל על שפתי. "רציתי לעשות את זה כל כך הרבה זמן" אמר וחיוך התפשט על פניו. לא ידעתי איך להגיב, אני אוהבת אותו אבל כידיד, לפחות כך נדמה לי.

יצאתי מהשוק שהייתי בו והצלחתי לומר "דביר אני לא.." אך הוא שוב פעם התפרץ לדבריי. "זה בסדר, אני יודע שאת עם סהר. הייתי חייב לנשק אותך" אמר עם מבט משונה בעיניו הכחולות שאף פעם לא ראיתי לפניי.
ידו עלתה וליטפה את לחיי, המגע שלו גרם לצמרמורת נעימה לעבור בגופי. הבטתי בו עם מבט שואל והוא פשוט הלך בחזרה למחשב, התיישב על הכיסא כאילו הוא לא נישק אותי לפני שנייה.
יצאתי מחדרו, לבי החל לפעום בחוזקה. מה זה היה עכשיו? הייתי כל כך מבולבלת מהנשיקה, לא ידעתי מה לחשוב, מה להרגיש.
הייתי כל כך המומה, מבולבלת והרגשתי אשמה למרות שלא עשיתי שום דבר רע.
הלכתי לחדר של שיר ונשכבתי על המיטה ונרדמתי כשמחשבות עדיין נודדות בראשי.
….

למחרת בצהריים….

הייתי במיטה של סהר כשהוא מעליי, הוא נישק את צווארי ושלח צמרמורת נעימה לאורך עמוד השדרה שלי, אך מחשבותיי נדדו אל דביר ואל הנשיקה.
אני אוהבת את סהר, אבל אני אשקר אם אומר שלא הרגשתי משהו שדביר נישק אותי.
סהר הפסיק לנשק את צווארי, "סתיו" אמר סהר כשמבט שואל בעיניו. "מה?" שאלתי לא מבינה. "מה קרה?" שאל סהר, התרומם ממני וישב על המיטה. פאק איך הוא יודע שמשהו קרה? אולי זה לטובה, אולי זה אומר שאני צריכה לספר לו. לא, אני לא יכולה לספר לו, הוא סתם יתעצבן.
אבל מצד שני אם אני לא יספר לו והוא יגלה על הנשיקה הזאת ממשהו אחר, הוא יחשוב שהיא הייתה משמעותית כלפי, למרות שהיא די הייתה, הוא יחשוב שבגדתי בו, כי הסתרתי את זה ממנו.

"סתיו" אמר סהר בקול רם, קוטע את מחשבותיי. אוקיי! פאק דיס אני יספר לו.
התיישבתי על המיטה והסתכלתי לתוך עיניו. "טוב, אני צריכה לספר לך משהו אבל אני צריכה שתבטיח לי שלא תכעס ותעשה משהו פזיז" אמרתי בקול הכי רגוע שלי. מבטו הפך למבוהל, "את בהריון?" שאל בבהלה, מה מאיפה הוא הביא את זה? אני השמנתי? "לא, אתה אומר שהשמנתי?" שאלתי בעצבים, עיני הדבש שלו נפערו בבהלה, "לא! פשוט התחת שלך גדל קצת, אבל שלא תביני אותי לא נכון אני מעדיף את זה ככה" אמר וחייך חיוך לחוץ. "התחת שלי גדל?" שאלתי בבהלה. התרוממתי מהמיטה והסתכלתי על המראה, התחת שלי באמת גדל קצת.
"כן, אבל זה סקסי לפניכן בקושי היה לך תחת" אמר וחייך חיוך ממזרי, הייתי המומה. "שיט! לא התכוונתי לזה בצורה הזאת" אמר לחוץ.
"אז למה התכוונת?" שאלתי מבולבלת ושילבתי את ידי. "שעכשיו את נראית יותר סקסית ממה שאת בדרך כלל וחוץ מזה לא התכוונת לספר לי משהו?" אמר והעביר את ידיו בשערו החום, בדיוק כמו שהעביר את הנושא, הוא עשה זאת במהירות ובעצבנות. "כן, אמ… אבל אל תתעצבן ממ..משהו נישק אותי אתמול" אמרתי בחשש, הסתכלתי על סהר ומבטו הפך לקודר. "מי זה היה?" שאל בכעס, אני לא יכולה לספר לו שזה דביר. "זה לא חשוב מי זה" אמרתי ופניו האדימו. "מי זה?" שאל באותו טון עצבני, הוא קם מהמיטה ועמד מולי. השפלתי את ראשי אני לא יכולה לספר לו. "שאלתי מי זה היה?" צעק, דמעות החלו להצטבר בעיני. "זה היה דביר, נכון?" שאל בכעס, שתקתי. "תעני לי סתיו! זה היה דביר, אני צודק?" צעק, הסתכלתי על פניו והוא רתחו מזעם, נשכתי את שפתי התחתונה בעצבנות. "כן" אמרתי בלחש ודמעות החלו לרדת מעיני השחורות. "צאי מכאן" צעק. "סהר, זה היה חסר משמעות בשבילי" אמרתי משקרת לו. "אמרתי שתצאי מכאן" צעק שוב, הוא עדיין רתח מעצבים. יצאתי מחדרו וטרקתי אחרי את הדלת.

ירדתי במדרגות כמעט בריצה. "הכל בסדר?" שאל קול נשי מבוגר, הסתכלתי לכיוון הקול וזאת הייתה אמא של סהר. "כן" אמרתי משקרת, ניגבתי את הדמעות מעיני. "שוב רבתם?" שאלה ואני הנהנתי. "אח.. הוא לא מבין שאם הוא ימשיך לריב איתך ככה הוא בסופו של דבר יבריח אותך. הוא קיבל את המזג הזה מהאבא הבטלן שלו" היא אמרה מיואשת.
אני מחבבת את אמא של סהר היא מאוד נחמדה, סהר מאוד דומה לה במראה, לשניהם יש שיער חום ועיני דבש יפות. לעומת זאת אף פעם לא ראיתי את אבא שלו, אין להם אפילו תמונות שלו בבית. אני יודעת ההורים שלו גרושים ואני יודעת שזה לא הסתיים יפה, לפי מה שסהר סיפר לי אבא שלו לא היה בדיוק האדם הכי נחמד.
"זה בסדר, אני רק מקווה שזה יעבור לו" אמרתי וחייכתי חיוך קטן ועצוב. "גם אני, את הבחורה היחידה מכל הבנות שהוא יצא איתם שאני מחבבת" אמרה וחייכה. "תודה. אני צריכה לזוז, נתראה" אמרתי. "ביי חמודה" היא אמרה ויצאתי מביתם.
…..

למחרת בבוקר….
נקודת המבט של דביר:
סתיו מתחמקת ממני מאז הנשיקה לא שציפיתי שהמצב יהיה אחרת, זה פשוט מבאס שהבחורה שאתה דלוק עליה נמצאת עם איזה זבל שלא יודע להתייחס אליה.
הגעתי לבית ספר והלכתי במסדרון. "דביר" שמעתי קול כועס צועק. הסתכלתי לאחור וראיתי את סהר מתקרב לכיווני בצעדים מהירים. אח…. מה הזבל הזה רוצה ממני. "כן" עניתי משועמם והוא לא אמר דבר. הוא כבר היה קרוב אליי ועוד לפני שהספקתי להגיב הוא העיף אגרוף לפרצופי. "בן זונה, למה עשית את זה?" שאלתי עצבני, תפסתי את חולצתו והצמדתי אותו ללוקרים בחוזקה. "בגלל שאתה נישקת את סתיו, יאפס" אמר בכעס וניסה להשתחרר מאחיזתי, דפקתי שוב את גופו בחוזקה ללוקרים. "עשיתי את זה כי למישהי מדהימה כמוה לא מגיע להיות עם זבל כמוך" אמרתי בארסיות ושחררתי אותו. הוא ניער את חולצתו והתקרב אליי. "אוי.. ואתה תהיה כל כך הרבה יותר טוב" אמר בציניות וגיחך.
"כן אני הרבה יותר טוב" אמרתי בעצבים, פניו האדימו והוא שוב העיף אגרוף לפני. זהו נמאס לי אני יפוצץ את החרא הקטן הזה. העפתי אגרוף לפניו והוא נפל לרצפה…..


תגובות (3)

וואו מהמם הסיפור הזה מושלם!
המשךךךךך

08/06/2015 17:10

תמשיכיייייי

08/06/2015 22:14

תודה לכן:)

09/06/2015 17:26
סיפורים נוספים שיעניינו אותך