best friend FOREVER. פרק 2

okay?okay. 20/07/2014 606 צפיות אין תגובות

פרק 2: *בוקר אחרי* קמתי עם כאבי ראש חזקים. אני צריכה ללכת לבית ספר. האמת, אני כבר מאחרת התארגנתי מהר ורצתי כשהגעתי ראיתי שהמורה עוד לא הגיעה לכתה, איזה הקלה, היא היתה הורגת אותי אם הייתי מאחרת. השיעורים שלה הכי משעממים אבל אף אחד לא מעיז לישון בשיעור שלה כולם מפחדים ממנה .*סוף שיעור* הגיעה ההפסקה (סופסוף) וחברה טובה שלי עלמה באה אליי "את לא מבינה מה קרה אתמול" היא אמרה הייתי בטוחה שזה עוד אחד מהשטויות שלה עם כל הריכולים בשכבה "מה קרה?" עניתי בזלזול " רומי כמעט נאנסה אתמול" "מה?!" עניתי בהלם רומי היא גם חברה טובה שלי אני היא ועלמה שלישייה כזאת שתמיד ביחד "איך זה קרה? "
"נו את יודעת שיש לה קטעים שהיא כזה גיבורה.. אז אתמול היא הלכה בסמטה חשוכה לבד ואת יודעת.. אבל היא הצליחה לברוח." הייתי כלכך שמחה שהיא בסדר "אבל איפה היא? למה היא לא באה?"
"היא.. בבית נחה קצת מאתמול.. זה ממש הלחיץ אותה"
"טוב אבל אולי עדיף שלא נבקר אותה. היא תעדיף להיות לבד ." רומי היא מסוג האנשים שמעדיפים להיות לבד מאשר עם חברים "אולי נלך לקניון, אינלי בגדים בארון" הצעתי "טוב.." סיימנו בצפר והלכנו לקניון קני כמה חולצות ושורט "יואו אן אני חייבת ללכת אני מזה מצטערת.." עלמה אמרה "בסדר אני עוד מעט ילך והיא הלכה הסתובבתי קצת פתאום אני רואה את פיטר מי שפגשתי בחתונה רציתי לומר שלום אבל הוא בטח לא זוכר אותי.. המשכתי להסתובב "היי מה את עושה פה לבד?" אמר הקול מאחורי. אני מכירה את הקול המחוספס הזה.. זה פיטר! "היי פיטר! הייתי פה עם חברה שלי והיא הלכה." "אה אוקיי. אני בדיוק הולך רוצ שאני ייקח אותך הביתה ?" אני יודעת שאני לא אמורה לסמוך על מישהו שאני בקושי מכירה.. אבל היה לי תחושה שזה בסדר "אמ.. אוקיי אם זה לא טרחה" הוא הסיע אותי הביתה והכל היה בסדר כשהגעתי הביתה אמא חיכתה לי ליד הכניסה עצבנית..
" איפה היית?!" היא צעקה. שיט שכחתי להגיד לה שאני הולכצ לקניון "אה.. הלכתי לקניון מצטערת שכחתי לומר לך הייתי שם עם עלמה" "איך הגעתן לשם ואיך חזרתן?!" הגענו באוטובוס והיא היתה צריכה ללכת ואני נישארתי שם ופגשתי שם את פיטר ידיד טוב של מאיה (בת דודה שלי)" "מה?! את נסעת באוטו עם מישהו זר?! את נורמלית?!?"היא צעקה. בחיים לא ראיתי אותה עצבנית ככ "הוא לא זר! הכרתי אותו בחתונה!" עניתי "אני לא רוצה לשמוע אתזה לכי לחדר שלך! את מרותקת לשבוע!!" לעזאזל איתה. אני רק מקווה שהיא תשכח מהעונש כי כשנסעתי עם פיטר.. קבענו שנלך לבית קפה ביחד עוד יומיים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך