Dance With The Devil פרק 4

SIVAN 02/04/2013 757 צפיות 2 תגובות

שיראל" הסתובבתי וראיתי את רון . חייכתי
"היי..מצטערת על מקודם יונתן היה צריך אותי"
"כדי להגיד לך שאני מהצוות הלא נכון ושלא תתקרבי אליי"
"משהו בסגנון" חייכתי אליו שמתי לב שהחיוכים שלי לא נשלטים לידו "לאן את הולכת.?"
"למרכז מסחרי לקנות פיצות לצוות" "אפשר להצטרף אלייך ?" חייכתי שוב והתחלנו ללכת. דיברנו בדרך . סיכמנו שנדבר על הכול חוץ מעל הריקוד אבל זה לא הצליח זה חלק גדול מידי בחיים של שנינו .
אז קיבלתי טלפון מדני …בטח שוב בעיות עם הילדים "חכה שנייה" מלמלתי ועניתי לטלפון

_______________________________________________
נקודת מבט רון

"היי אהובי .." שמעתי אותה אומרת ..יש לה חבר חשבתי לעצמי בלב וזה צבט לי
"כן אבל יש להם ארוחת צהריים ..לא הספיידרמן זה של שון הוא לא יאכל מצלחת אחרת …כן אל תדאג . אצלי הולך מצוין אני גם הולכת לאכול . אל תיתן לילדים לישון הם לא יישנו לך בלילה ואתה תשתגע . אם אתה צריך משהו תתקשר לאמא שלי . יאללה חיים שלי נשיקות לילדים . אוהבת "
היא ניתקה את הטלפון ואני הייתי קצת המום . מה היא אמא?!?!??? לא יכול להיות.
"לא קצת מוקדם מידי להיות אמא?" שאלתי ,בולע רוק שאלה קצת חצופה . היא גיחכה "חצוף ..אתה מקשיב לי לשיחות " השפלתי מבט זה באמת קצת לא במקום "אני מצטער.."
אז היא פשוט התחילה לצחוק והחיוך שלה כל כך יפה הסתכלתי עליה מהופנט וחייכתי אליה מובך בחזרה . הרעה הזאת צוחקת עליי . "נראה לך שאני אמא ימשוגע .אני בת 18 ." חייכתי ,ירדה לי אבן מהלב .
"זה היה הידיד הכי טוב שלי ,אפשר להגיד שגדלנו ביחד , שהוא היה בן 17 הוא התאהב במישהי מאוד ,וההורים לא כל כך הסכימו לקשר אז הם נלחמו בהורים של שניהם . הם עברו לגור ביחד ואז אחרי שנתיים היא השאירה אותו לבד עם שני תינוקות וחזרה להורים שלה. אז אנחנו החברים עוזרים לו לגדל אותם. הם ילדים מהממים " אמרתי והראיתי לו תמונה שלנו .של כל החברים עם הילדים .

________________________________________________________

"הפיצות מוכנות ילדה" שמעתי את המוכר וקמתי ,שילמתי לו וחייכתי . אז שמעתי את המוכר אומר לרון
"היא איתך גבר ?" ראיתי איך הוא בחן אותי ועלה בי זעזוע . "כן גבר ..יש בעיה?" הוא אמר ושם לי יד על המותן .מוריד ממנו את המבטים שלי . "לא אחי אחלה בחורה תפסת." הוא אמר ויצאתי מובכת מהחנות.
"איכס" אמרתי שייצאתי , "אל תלכי שוב לבד למקומות כאלה ,בטח לא שאת לבושה ככה" רון אמר קצת עצבני ,כאילו הוא אבא שלי . "אוקי סליחה אבא" אמרתי מנסה לצחוק והוא היה רציני.
שהגענו חזרה הוא ראה את הבנים מהצוות שלו ,
אמרתי לו "ניפגש אחר כך אני הולכת לאכול ,תודה על הליווי"
"ילדה עם תאבון בריא" אמר אחד הבנים וגיחך . נכנסתי לא שמעתי את המשך השיחה .
את השעתיים וחצי הבאות העברתי בסטודיו .אכלנו ואז עשינו חימום והתארגנו .
עשיתי תסרוקות ואיפרתי את רוב הבנות מהסטודיו ,בעיקר הצוות של הקטנות יותר . הן התרגשו כל כך .
יצאנו החוצה מאורגנים . לבשתי טייץ מבריק שחור נעלי היפ הופ אדומות וחולצת בטן אדומה עם השם של הצוות שלנו . כפפות על הידיים תסרוקת ואיפור מרשים . כל המבטים ננעצו בנו שנכנסנו לאולם בתור צופים.
הבנות הקטנות כבר היו צריכות לעלות להופיע ,שהכריזו את שמן צרחנו שרקנו מחאנו כפיים ועודדנו בטירוף. הן היו מטורפות . עשו אותי כל כך גאה . רון יישב כמה שורות לפניי והמבטים בנינו לא הפסיקו .

____________________________________

"רון מה יש לךךךך" מאי מהצוות שלי הוציאה אותי מהבהייה בשיראל .
היא הייתה כל כך יפה ,והחיוך שלה היה כל כך יפה . לא הצלחתי להפסיק להסתכל עלייה והיא עליי בחזרה
"כלום , מה יש לי יגנובה?" .עניתי למאי בהתגוננות . "תפסיק להסתכל על הצוות של דימה מה יש לך מה אתה מפחד מהם ?" . "נראה לך ,תגידי לי מאיפה באת לי עכשיו את" . אמרתי בחיוך ואז נזכרתי "שיט היא המתחרה שלי "
___________________________________________________________

היינו אמורים להיות בין הצוותים הבאים ,שמרו אותנו כמעט לסוף , הבטן שלי התחילה להתהפך .
התרגשתי כל כך, הנשימות שלי נעשו כבדות כל מה שהמוח שלי שידר זה "את לא מסוגלת" ,
"אין מצב שתצליחי " "את לא מספיק טובה" .
ופתאום משום מקום בא רון שראה את הפנים שלי ואת הלחץ. "איי הכל בסדר ? " . עשיתי לא עם הראש. הייתי בטוחה שאם אדבר אקיא מרוב לחץ . "הפעם הראשונה שלך ..את בטח לחוצה בטירוף" הוא אמר ונתן לי יד "תרגעי . את תהיי מעולה" "אני לא ..אני לא מסוגלת" אמרתי מפוחדת כל כך .
"בטח שכן ,ראיתי אותך רוקדת… את מדהימה ! אל תתני לפחד להשתלט עלייך . תכף תרגישי את האדרנלין , את הכיף . תכף לפני שתעלי לבמה תיזכרי למה את כל כך אוהבת לרקוד . אל תפחדי ילדונת" הוא אמר וחיבק אותי אליו . את האמת הייתי צריכה את החיבוק הזה יותר מהכול.
ומכאן באמת חשבתי שהכול יהיה יותר טוב…אוי כמה שטעיתי


תגובות (2)

תמשיכי

02/04/2013 22:19

הלוואי שהריקוד יעבור בהצלחהה!! בבקשה בבקשה בבקשהה!! כול דבר חוץ מזה!! אוקי אולי גם עדיף שלא יגלו אותה.. המממ..

03/04/2013 08:43
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך