_brave_
אז כן, מהנושא של הפנטזיה חששתי, מקווה שתקבלו את זה, הערות לשיפור, דעות וביקורות מתקבלות ללא ספק :) מקווה שתאהבו ותהנו ^^

"dauntless " פרק 28

_brave_ 05/09/2013 883 צפיות תגובה אחת
אז כן, מהנושא של הפנטזיה חששתי, מקווה שתקבלו את זה, הערות לשיפור, דעות וביקורות מתקבלות ללא ספק :) מקווה שתאהבו ותהנו ^^

מנקודת המבט של רן:

התכנסנו כולנו לצד הבמה, יושבים סביב השולחנות המהודרים ונושאים את עינינו אל האישה בגיל העמידה שנראתה צעירה, חיננית ונוקשה.
היא לבשה שמלה שהשתלשלה בשובל ארוך וזהוב ונצנצה בכל תנועה שנעשתה.
שערה של קסנדרה קיין היה חלק ורך כמשי, זהוב כשמלתה וארוך עד למותני עם גלים קטנים של סלסול.
פניה היו רציניות ומכובדות אך עם זאת גם עדינות וחביבות.
היא הידקה את שפתיה האדומות וסרקה כל אחד מאיתנו בעיניה השחורות כאבן אוניקס.
״לא תאמיני לאיזו סיטואציה מביכה נקלעתי״ לחשה לי סילבר.
״מה קרה?״ שאלתי בחצי חיוך.
״בואי נגיד שראיתי שני הומואים יחד, הם באמת שנראו כאלה חמודים, כל אחד מהם היה יותר יפה מהשני, אבל לא הייתי רצויה וזה היה מביך״ הסבירה סילבר.
״אוי, לא נורא זה עבר, אל תרגישי לא שייכת, כל עוד אין לך משהו נגדם הכל בסדר, הם פשוט מתגוננים יתר על המידה, שלא נדבר על חשדניים ודרוכים…״ אמרתי כדי להרגיעה.
״אני מבינה״ הנהנה סילבר במבט נכלם.
הנחתי את ראשי על כתפו של ת׳ור, מביטה בו בחיוך כששלח אלי מבט אוהב.
יכולתי לחוש בידי מלטפת את גב ידי ויורדת להחליק על ירכי מתחת לשולחן.
ריסנתי את הדחף לנשק אותו והנחתי את ידי על ידו כדי שזו לא תגרה אותי יותר.
״נבחרים ומכובדים יקרים… לאלו שיודעים ולאלו שלא אני אציין כי אני היא קסנדרה קיין ואני שמחה לראות את כל הצעירים הבוגרים הללו כאן מאוחדים באולם ומוכנים לתרום את כוחם וכישרונם לטובת העולם הזה.
תתפלאו או לא, כל אחד מכם אני מכירה לעומק, שמותיכם אני זוכרת, על כוחותיכם אני יודעת.
הנבחרים אינו פלג רגיל אלא פלג מיוחד מכיוון שהוא מעורב במלא תלמידים ייחודיים מכל הפלגים.
עכשיו חלקכם בוודאי שואלים, ״למה דווקא אני?״.
אז התשובה היא פשוטה: יש לכם יכולת להילחם ברשע על מנת ליצור עולם טוב יותר.
ומה הוא הרשע חברי?, אני לא מדברת רק על משימות ההצלה והסתננות שביצעו הצעירים הנבחרים שכאן נגד כנופיות ומדינות… אני מדברת על כוחות שחזקים יותר מהאדם האנושי.
כוחות שלא ניתן לספק להם הסבר מדעי, כוחות שבעצם היו קיימים מאז ומעולם, נסתרים מעיננו ונטפלים לחיינו.
ואתם כאן, הנבחרים החדשים ביחד עם כולם, כדי להילחם בכוחות האלו באמונה שלמה ובאומץ לב למען חיי כולם.״ אמרה קסנדרה קיין, מבטה מהפנט כל עין בחדר.
״על מה היא מדברת?״ מלמל ת׳ור באי הבנה.
״חשבתי שאתה יודע״ לחשתי.
״אני יודע שמכשירים אותנו ושולחים אותנו בקבוצות למשימות כאלה ואחרות אבל אף פעם אף אחד לא ציין ׳כוחות שחזקים יותר מהאדם האנושי׳״ אמר ת׳ור.
״מוזר…״ מלמלתי לעצמי.
״נבחרים בוגרים שלי, הוכשרתם פרק זמן ארוך ויצאתם למשימות בהן לא כולכם הצליחו לחזור. אתם גיבורים ולוחמים, אל לכם להרגיש שהמשימות שבוצעו היו לחינם, אף אחד כאן לא מת לחינם אלא למען מטרה חשובה.
הדברים שאומר כאן עלולים להתקבל בעין לא יפה, בזלזול ובאי אמון, לכן זיכרו שנשבעתם אמונים לפלג והדברים יוכחו לכם עד שעיניכם יסתגלו לראותם.״ היא הסבירה והיוותה אל עבר חבורה של שישה אנשים בגיל העמידה.
אלו נעמדו ועלו לבמה לצידה, על פניהם צלקות ומבטים אטומים מלאי זיכרונות, עבר ארוך וקשה שנחרט על גופם.
סימנים ואותיות כסופות שנראו על גופם נראו לי מוכרים מאוד והסקרנות ניצתה בליבי.
״ששת האנשים שכאן הם קבוצת הנבחרים הבוגרים והמצטיינים שאי פעם ראה הפלג, הם מנוסים ואמיצים, עד עכשיו הם פועלים בשביל הפלג והעולם כולו וכעת הם ההוכחה לדברים שאומר.״ היא נעצרה והניחה את המיקרופון לאדם בעל פנים קשוחות, שיער שחור קצוץ ועיניים שחורות ועמוקות.
״הכוחות של בני האדם מעולם לא היו החזקים ביותר,תמיד נלחמו בהם והתחרו נגדם אך הם תמיד ניצחו.
מאז ומעולם כוחות אלו היו מעבר לכל דימיון, שיגעון או מחשבה.
ואני ראיתי אותם במו עיני, בכל מלחמה והרג שלהם אותיות נחרטו על גופי, מזכירות לי שיש בשביל מה להילחם ונגד מי באמת להילחם.״ הוא העביר את המיקרופון אל אישה בעלת שיער חום קצוץ, בעלת שפתיים וורודות ועיניים חומות כשוקולד.
״אנחנו ציידי שדים. כולנו כאן ציידי שדים ואתם החדשים והישנים נועדתם להיות ציידי שדים.
המשימות שעברו הישנים חשובות מאוד והן נועדו כשי שתרכשו ניסיון.
מי שבאמת הצליח לעבור אותם הוא נבחר אמיתי.
בנוגע לכם, החדשים. חלקכם נבחרו בשל כישורים שעלו על כולם וחלקכם בשל השתייכות לשושלת של ציידי שדים.
התכנית החדשה של הנבחרים החליטה על בניית קבוצות של שישה נבחרים בעלי כישורים ויכולות שונות שישלחו יחד למשימות.
הקבוצות יהיו מורכבות מהישנים והחדשים וברגע שתשוייכו ותשבעו אמונים בטקס הזה תהפכו לציידי שדים״ האישה העבירה את המיקרופון בחזרה אל קסנדרה קיין.
״כולנו כאן ציידי שדים, בוגרים וצעירים, מנוסים ומנוסים פחות, חדשים וישנים.
ומה הם השדים עלינו אנו מדברים?.
אלו יצורים בעלי כוח עצום שתלוי בדרגה, יצורי השטן שלא ניתן לבטוח בהם או לבצע עימם עסקאות, שלום אינו אופציה, טווח הוא הייעוד שלהם.
הם נמצאים בכל סמטה חשוכה, נסתרים לעיני כל, עוטפים את העולם בצללים ומטילים חושך על האנושיות.
ציידי השדים נועדו כמובן לטווח בהם ולשמר את הסוד על קיומם כדי לא להפר את השקט בקרב בני האדם בעולם.
ואם כבר מדברים על העולם, דעו לכם שקבוצות שלמות של נבחרים ברחבי העולם חווים בדיוק את אותו הסבר וטקס וכולם פועלים למטרה זאת.
השדים יכולים להיות גלויים ויכולים להיות משני צורה, לכל אחד מהם כוחות שונים, חלקם חזקים יותר וחלקם חזקים פחות וכדי להתמודד עם כל אחד מהם אנו מרכיבים את הקבוצות שכן הן מלאות ביכולות שונות.
לא כולם יכולים לראות שדים, הם אלו המחליטים אם הם רוצים להיראות בפני בני האדם ולכן יצרנו אנו נוזל סימולציה שמאפשר לראותם בכל עת.
בטקס הזה, כל אחד מכם יעלה לבמה הזאת, ישבע אמונים לפלג וישתה מדם השדים המהול בנוזל הזה, מי שמסרב ואינו מוכן לתרום בלב שלם מוזמן לשמור על שתיקתו ולצאת מהאולם״ הורתה קסנדרה.
הבטנו בה המומים, פעורי עיניים ופה.
ת׳ור נראה מזועזע, שיילין נראתה על סף עילפון, סילבר משותקת ואפילו ג׳ב לא יכל לרסן את אדישותו.
״היא צוחקת עלינו בעיניים?״ שאל ג׳ב.
״לא… אני המום ומזועזע לא פחות אבל זאת קסנדרה… היא אף פעם לא שיקרה וכשאני אומר אף פעם זה באמת אף פעם אז למה לה להתלוצץ ולכנס כזו אסיפה של מכובדים מרחבי העולם כשי לספר איזו בדיחה על שדים?״ שאל ת׳ור.
״אני מניחה שאתה צודק אבל זה בלתי נתפס!״ אמרה סילבר.
״ציידי השדים שדיברו הם ההוכחה שלה״ אמרה שיילין.
״בקרוב גם אנחנו נהיה כאלה״ אמר ג׳ב.
״אני מניחה שהיא אומרת את הדברים האלה מכיוון שהיא בטוחה שעוד ניחשף אליהם״ מלמלתי.
״ת׳ור! נפל לי האסימון!״ קראתי.
לפתע צעקות מחאה נשמעו, טענות נגד ובעד נזרקו אל האוויר, הסובבים אדומי הפנים גוננו על הפלג ועל דבריה של קסנדרה כנגד אלו שפקפקו בהם.
״על מה עלית?״ שאל ת׳ור.
רכנתי אל אוזנו ולחשתי ״ההון הזה שאני מיועדת לירוש, הוא הון המשפחה שנועד למימון תיכוני פלגים כאלה ברחבי העולם, המשפחה שלי כנראה לומדת שם ואני ככול הנראה בת לשושלת של ציידי שדים… לנהל את המשפחה משמעות הדבר שאהיה היורשת של קסנדרה״.
הוא הביט בי המום.
״יש לך הבחנה חדה יקירה״ אמרה איזבלה וטפחה על השכם שלי.
״ברצינות?״ התפלא ת׳ור.
״זה הגיוני, בני המשפחה לא רק רוצים את ההון הזה אלא גם את התפקיד של קסנדרה בניהול כל זה״ אמרתי.
איזבלה הנהנה ואמרה ״קסנדרה תפרוש רק כאשר תהיי ציידת שדים ידועה בקרב המשפחה, כמו שאמרתי, לבסס לך מעמד ולהציג אותך כיורשת ראויה, צריך ליצור לך שם ורק אז לשווק אותך״.
״ומה הקשר של קסנדרה אלי?״ שאלתי.
״היא שייכת למשפחה שלך. המשפחה שלנו מתפצלת למספר משפחות גדולות, אחת מהן היא משפחת קיין, היא קרובה רחוקה, זה הכל״ הסבירה איזבלה.
״שקט!״ שמעתי את קולה של קסנדרה ברחבי האולם.
כולם סתמו את פיותיהם.
״לאחר שהעניין הובהר… אני מזמינה כל אחד מכן לפי קריאת שם לעלות ולהישבע אמונים״.
איזבלה קמה לאחר שחייכה אלי וניגשה לבמה להקריא שמות.
״נתחיל בקבוצה הראשונה: ת׳ור נורטון, רן פלורן, ג׳ב דונבון, סילבר דונבון, שיילין פרו ומרון לי. אתם מתבקשים לעלות לבמה להישבע אמונים ראשונים״ קראה איזבלה.
קמנו וצעדנו בחשש.
״רן! זה הוא! אחד מההומואים שסיפרתי לך… מרון לי זה השם שלו?״ לחשה לי סילבר.
הבטתי אל עבר נער בוגר בעל שיער שחור ועיני קרח כחולות.
בלעתי את רוקי, חשה מסוחררת מכל היום, מלאת היסוס ודאגות בנוגע לעתיד.
טעם דם השדים ונוזל הסימולציה היה מחליא ולא ניתן לתיאור, מזל שלגיה אחת מספיקה, אך הראות שלי לא השתנתה והכל נראתה כשורה.
״בזאת אני נשבעת אמונים לפלג הנבחרים, להילחם באומץ לב ובאמונה שלב כנגד אלו שינסו להפר את השקט בעולם, סוד השדים ישמר בליבי, אותותיו יירטו על גופי, אנצור זאת ואקח אותם עימי לקברי״ דיקלמתי את השבועה אחרי שיילין.
הבטתי בת׳ור מפוחדת מעט ואז בג׳ב שהביט בי ללא הבעה.
״תודה לך רן״ חייכה אלי קסנדרה, עיניה מביטות הי בחיבה, כאילו חושפות הכל.
לחצתי את ידה, מביטה בה בהבנה והזדהות.
התיישבנו בחזרה לשולחן.
ת׳ור נראה כמו פקעת עצבים חסר הבנה.
״למה עשית את זה?, למה להתלבש כמוני?, אני לא מבין למה אתה מנסה לזכות בה אחרי שהיא הבהירה לך שהיא איתי!״ זעם ת׳ור על ג׳ב.
״זה לא מה שאני מנסה לעשות!״ קרא ג׳ב.
״תירגעו שניכם, זה לא הזמן״ קראה סילבר.
״אז תסביר לי על מי בדיוק אתה מנסה לעשות רושם עם הבגדים האלה?!״ ת׳ור התעקש.
״עלייך״ השיב ג׳ב.
״מה?״ ת׳ור נראה כאילו חטף אגרוף.
״שאני אבין, אתה גיי?״ שאל ת׳ור, מבולבל, סומק בלחייו.
״היי!, גם אם הוא כן אל תגיד את זה כאילו זה משהו רע, אתה פוגע גם במרון״ אמרה סילבר בגוננות.
הבטתי בה המומה ושלחתי מבט מתנצל אל עבר מרון שנותר פעור פה, משותק מדבריה.
״השתגעת?!״ זה כל מה שפיו הוציא.
״אני לא גיי חתיכת מטורף״ מלמל ג׳ב בצחקוק.
״אני בסך הכל עשיתי את זה כדי שתבחין בי מחדש, כי אני רוצה לבקש סליחה ולהודות לך על שנלחמת עלי בעבר, אתה ושיילין הגיבורים שלי. החזרתי אותה אחרי שהשתניתי, אני רוצה להיות חברך שוב, רק תיתן לי הזדמנות ותאמין שהשתניתי״ הסביר ג׳ב, מבטו מתחנן, מלא ייאוש.
״תאמין לו״ אמרתי לת׳ור, מניחה את ידי על גב ידו.
ת׳ור הביט בי בהתלבטות ולפני שפצה את פיו להוציא הגה נשמע קול פיצוח עז וכלי שולחן שנזרקו לכל עבר והתנפצו בגשם של זכוכיות על הרצפה.
״תישארי צמודה אלי!״ קרא ת׳ור.
כולם נעמדו, דרוכים.
זעקות אימה נשמעו.
״אלוהים אדירים״ מלמלתי, עיני לא יכלו 
להכיל ולעכל את אשר ראו.
״שד…״.


תגובות (1)

*לגימה
ואווווו איזה פרקק……
ממשיכה היום לקרוא <:

07/09/2013 21:56
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך