נוני love
איך יצא?
אני לא היחידה ששמה לב שעוד לא אמרו את שמה בכלל נכון? חחח אבל אתם עוד תגלו....
הבושם מי שלא הבין איזה מהם: http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.i-needyo.co.il/ProductsImages/s250/E777184.jpg&imgrefurl=http://www.fxp.co.il/showthread.php?t%3D9122177&h=226&w=250&sz=21&tbnid=YS0kK5uITLGTPM:&tbnh=90&tbnw=100&zoom=1&usg=__ATQWzcyoy_MaUBEIMKXKHrJg2s0=&docid=G9zf8tMrrbu7vM&hl=iw&sa=X&ei=qvtFUbWQAof-4QTH24GgBQ&ved=0CC4Q9QEwAA&dur=349

Dear Music ! (לא עם וואן די) פרק מס' 2 :)

נוני love 17/03/2013 659 צפיות 2 תגובות
איך יצא?
אני לא היחידה ששמה לב שעוד לא אמרו את שמה בכלל נכון? חחח אבל אתם עוד תגלו....
הבושם מי שלא הבין איזה מהם: http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.i-needyo.co.il/ProductsImages/s250/E777184.jpg&imgrefurl=http://www.fxp.co.il/showthread.php?t%3D9122177&h=226&w=250&sz=21&tbnid=YS0kK5uITLGTPM:&tbnh=90&tbnw=100&zoom=1&usg=__ATQWzcyoy_MaUBEIMKXKHrJg2s0=&docid=G9zf8tMrrbu7vM&hl=iw&sa=X&ei=qvtFUbWQAof-4QTH24GgBQ&ved=0CC4Q9QEwAA&dur=349

מהפרק הקודם: החלפתי לפיג'מה ומיד אחרי 3 דקות נרדמתי.

הפרק:

התעוררתי בבוקר המחרת בשעה 6:30 מהשעון המעורר שלי. לחצתי עליו כדי שיפסיק לצלצל וקמתי מהמיטה בישנוניות.
שלפתי מכנס ג'ינס קצר מיני עם קרעים וחולצת בית ספר בצבע טורקיז ונכנסתי להתלבש במקלחת.
הורדתי פיג'מה ונכנסתי למקלחת.
נתתי למים לנקות ממני את כל המחשבות, ואחרי 10 דקות סגרתי את המים ויצאתי, התנגבתי מהר והתלבשתי בבגדים שהכנתי מקודם, בחרתי שרשרת זהב צמודה יחסית לצוואר ששני המלים "LOVE YOU" מחוברות, (LOVEYOU), סירקתי את שיערי החום הארוך והגלי, ואספתי אותו לקול מתוח וגבוהה.
שמתי עגילי חישוק גדולים בצבע כסף, התזתי על עצמי קצת מהבושם של בריטני ספיירס, שמתי קצת אילינר שחור ממש מעל הריסים העליונים, וקצת רימל, ויחזרתי לחדר שלי, בדקתי שיש לי הכל בתיק הצד שלי, וירדתי למטה למבטח. שם אחי הגדול, אחותי הקטנה, אבי ואמי ישבו מסביב לשולחן ואכלו ארוחת בוקר. התיישבתי ליד אחי הגדול ווליאם בן העשרים ואחת, "בוקר טוב קופה." הוא אמר ואני לקחתי לי שתי פנקיקים ושמתי קצת סירופ מייפל, "בוקר טוב גם לך בבון," אמרתי. "אמא, מתי את תקחי אותי מהגן היום?" שאלה אליזבת' אחותי הקטנה בת הארבע, הפילו שאני קוראת לה ליז, "היום בלה תיקח אותך." אמי אמרה, בלה זאת אימו של עמית, לעמית יש גם אחות קטנה כך שהיא וליז חברות ממש ממש טובות.
"ביי אמא, ביי אבא." אמרתי וחיבקתי אותם, "ביי קופה!" ווילאים אמר, "ביי בבון! בי ליזוש!" אמרתי ויצאתי מהבית והלכתי ברגל לבית הספר, משום שזה רק 10 דקות.

נכנסתי לכיתה וישר מאיה ואלה קפצו עלי, "נו איך היה?! מה קרה?! נו!! דברי כבר!" הן צעקו ואני שמתי את התיק שלי במקום שלי והוצאתי מהלוקר את מחברת וספר מדעים. מאיה ואלה הן החברות ה-כ-י טובות שלי!! אנחנו BFF שלושתנו ביחד. אנחנו תמיד ביחד! בכל מקום! בכל זמן! בכל שעה ! ובכל דקה ! אנחנו יודעות אחת על השנייה ה-כ-ו-ל! "אממ..האמת, לא משהו. תפסתי אותו בוגד בי." אמרצי והתיישבתי על הכיסא שלי משאירה אותך עומדות לידי בהלם כאשר פיהן פתוח. "אבל.. -" החלה מאיה, "איך הוא… – " המשיכה אלה, "בגד בי? לא יודעת." אמרת ואלה נשענה לי על השולחן ומאיה התיישבה עליו.
"נו!" עמית התקרב אלי, וישר ראיתי איך חצי מבנות הכיתה נמסות, עמית באמת חתיך אמיתי! יש לי קוביות מאוד מפותחות! יש לו שרירים! יש לי שיער שחור לא קצוץ ולא גלח, טיפה יותר ארוך ומקצוץ, שתמיד עומד בגלל ג'ל, יש לו עגיל אחד באוזן, והחיוך הזה ! החיוך הזה שכובש לב של כל בחורה שקיימת בעולם! "אמרת שתגידי לי מה קרה !" הוא אמר, "אביתר בגד בי…" אמרתי והשפלתי את ראשי, "דקה לפני הדייט שלנו אתמול." הוספתי, "הוא מה?!?!" הוא צרח, "דיי! עזוב. אני אמשיך הלאה! אבל…פשוט רק אל תצא עליו אוקיי?…" שאלתי, עמית הוא מלך השכבה, כל בת שקימת בשכבה שלנו רוצה להיות חברה שלו, וגם עם לא לצאת איתו, אז להיות ידידה או חברה קרובה. ככה שאני נפלתי במזל… "אבל הוא בגד בך!" הוא אמר והסתכל בעיני, 'אוף! העניים שלו! למה הוא חייב להיות כל כך מושלם?!' חשבתי, "עדיין!" אמרתי והצלצול נשמע "עם הוא עושה לך משהו, כל דבר ! את מיד באה להגיד לי מובן?!" הוא שאל/אמר, הנהנתי ורעות המורה למדעים נכנסה לכיתה.
לא ממש הקשבתי לשיעור, בהיתי באביתר כל הזמן, לבסוף הוא קלט אותי וסימן לי שנדבר בהספקה…

2 תגובות ואני ממשיכה :) השקעתי בפרק, אני מקווה שאהבתם!


תגובות (2)

-_- טוב..
זה לא הסיפור הראשון שאין לו ממש קוראים… ~אנחה~

18/03/2013 03:02

תמשיכי אותו

20/03/2013 06:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך