פרי
קראתי כל מיני פאנפיקים (סיפורים ) והבנות שכותבות את זה לקחו תמונות של אנשים באינטרנט והציבו אותם בתור דמויות
אז תגידו יפה שלום ל.... ג'ו וטרו !!
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mavxtjjbCw1rg0vedo1_500.jpg
(מימין :ג'ו משמאל :טרו )
ושלום לג'ו
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mazlptHS961rg0vedo1_500.jpg
ואני יודעת שכולם כבר יודעים איך הם נראים אבל באו נציג תמונה של השלמות ....
http://images6.fanpop.com/image/photos/32300000/one-direction-Photoshoots-2012-one-direction-32303416-2000-1314.jpg
(מימין לשמאל : לואי זאין הארי ליאם נייל )
<3
מקווה שאהבתם את הפרק !!!!!!!!!!

Do you remember those times …? פרק תשיעי

פרי 13/11/2012 1547 צפיות 4 תגובות
קראתי כל מיני פאנפיקים (סיפורים ) והבנות שכותבות את זה לקחו תמונות של אנשים באינטרנט והציבו אותם בתור דמויות
אז תגידו יפה שלום ל.... ג'ו וטרו !!
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mavxtjjbCw1rg0vedo1_500.jpg
(מימין :ג'ו משמאל :טרו )
ושלום לג'ו
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mazlptHS961rg0vedo1_500.jpg
ואני יודעת שכולם כבר יודעים איך הם נראים אבל באו נציג תמונה של השלמות ....
http://images6.fanpop.com/image/photos/32300000/one-direction-Photoshoots-2012-one-direction-32303416-2000-1314.jpg
(מימין לשמאל : לואי זאין הארי ליאם נייל )
<3
מקווה שאהבתם את הפרק !!!!!!!!!!

טוב נראלי שזה פרק נורא נורא ארוך ואני חובת שזה הפרק הכי טוב שיצא לי והכי מותך שיצא לי ….תהנו :)

נקודת המבט של הארי
"רוצה לנשק את מי ?" שאלתי נכנס . מעמיד פנים שליבי לא עומד לקפוץ ממקומו . "מי רוצה לנשק את מי !?" זאין ונייל מגיעים לסלון כשנייל על גבו של זאין . ליאם לואי וג'ו מחליפם מבטים לחוצים .
~נקודת המבט של ג'ו ~
"את ………..ליאון " אני מפריחה שם של אחד מחברי בעבודה .
"ליאון ?" לואי שואל .
"ליאון ?" ליאם שואל מייד אחריו ומביט על הארי באותה שנייה עם לואי .
"ליאון ?" זאין ונייל שואלים גם הם מופתעים מהתשובה שלי ומבטים על הארי .
"ליאון ?" הארי שואל באכזבה . עיניו המאשימות חודרות ישר לתוך עיני . ההרגשה הנוראה מחלחלת בתוכי כמו נחש . מה עשיתי !? איך יכולתי !? . אני לא רוצה לנשק את ליאון !? אני לא אוהבת את ליאון !? . ברור שהוא נראה טוב , אבל הוא בחור מגעיל .
~כעבור חודש~
"הארי !" אני אומרת בשמחה אבל רואה ששום חיוך לא מגיעה ממנו . אני מחבקת אותו בלי שזרועותיו עוטפות אותי כמו שאני רגילה , טוב כבר לא ממש . "אתה לא שמח לראות אותי ?" שאלתי בזמן שאני עומדת בדלפק בסטארבקס והוא יושב על אחד הכיסאות מלפנים .
"תביאי לי קפה " הוא מוריד את מבטו ממני וחוזר לאיפון . אני מביאה לו את מבוקשו .
"משהו קרה ? עשיתי משהו לא בסדר ?" שאלתי כשהחיוך התמידי שנמצא על פני כשאני רואה את הארי יורד .
"לא " הוא אומר מחזק את אצבעותיו סביב כוס הסטארבקס קם ויוצא מהיציאה . אני לוקחת הפסקה יוצאת אחריו.
. "מה עובר עלייך ?" אני שואלת כשאני רואה אותו על הספסל .
"מה עובר עלי ?" הוא עדיין לא מאז להביט בפני .
"אנחנו יכולים לדבר ?" שאלתי מתיישבת לידו ע הספסל .
"דברי …" הוא מסנן .
"אוקי …….סליחה (?)" אמרתי .
"על מה ?" הוא מביט עלי ומיד מסיר את מבטו .
"אני לא יודעת , אולי תגיד לי בבקשה מה עשיתי לא בסדר " אני מתחננת .
"אין לך איזה תוכניות על החבר הזה שלך !" הוא שואל ועושה רושם שהוא עומד להקיא כשהוא אומר את שמו "ליאון " .
"אז זה העניין " אני מיישרת את מבטי על הכביש שם עוברות הלוך ושוב מכוניות בצבעים וצורות .
"את לא מבינה !" הוא מביט בי וגורם לי לטבוע בעיניו .
"לא אני מבינה מצוין !" הגברתי את קולי . "מאז אותו היום , אתה לא מפסיק להתייחס עלי ככה ! אולי די! אז יש לי חבר ! אז אני לא כל הזמן איתך! …." .
"זה לא רק זה !" הוא תוקע את דברי . "הוא לא מספיק טוב בשבילך ! את טובה מידי בשבילו ! הוא סתם אידיוט !".
"לא אתה סתם אידיוט הארי!" אני קוטעת את דבריו גם אני . "אתה פשוט קנאי !" אני נכנסת בחזרה לסטארבקס . שמה לב שהמשמרת שלי נגמרה .לקחתי את חפצי ויצאתי מהסניף! .
"לאן את הולכת ?" הארי הפציר בי .
"לליאון !" .
"אני אקח אותך !" .
"אני לא צריכה אותך " .
"אני מצטער " .
"אני לא צריכה חברים קנאים ואידיוטים ! " .
"בבקשה ג'ו תתני לי הזדמנות !" .
"תשכח ממני ! " נכנסתי למונית שתפסתי . הבאתי לנהג את הכתובת של ליאון והרכב התחיל לנוע .
~נקודת המבט של הארי ~
היא נכנסה למונית ונסעה. למה לא אמרתי לה שראיתי אותו מתנשק עם איזה חשפנית שלא לובשת כלום על הגוף !? …..אבל למה שהיא תאמין לי ! ….זה לא שיש לי איזה תצלום או משהו .
~נקודת המבט של ג'ו ~
ליאון גר בחצי השני של לונדון ! הנסיעה עוד ארוכה . נתתי לדמעות לנזול מעיני . הארי כ"כ חסר לי בזמן האחרון . מאז אותו יום מפגר שישבתי על השטיח בבית של הבנים ואיפון היה בכיס המכנסים שלי ונלחץ על כל מיני כפתורים . "את מי את רוצה לנשק ?" הארי נכנס באמצע השיחה שלי ושל ליאם ולואי . "את ליאון " הפרחתי תשובה .למה אני סתומה !? …למה הכפתורים באייפון נלחצו וחייגו דווקא לליאון !?למה יום למחרת הוא הגיעה ונישק אות
י ?! למה הוא היה חייב לקבוע שאני חברה שלו !? למה לא היה לי את האומץ לומר לא שזה היה ליאון אחר , או שלא התכוונתי לזה ככה ,או סתם להפריח תשובה !? .
" הגענו " הנהג האיר אותי ממחשבותיי .
"תודה "שילמתי לו במהירות ויצאתי .נכנסתי לבית של ליאון .
"ליאון ?" קראתי . "אתה כאן ?" צעקתי ברכבי הדירה .
"ג'ו מה את עושה כאן ?" הוא יצא מהחדר כשהוא לבוש בבוקסר ובחולצה מכופתרת פתוחה .
"אני …סתם….התגעגעתי אלייך " אני מחבקת אותו. זה היה כ"כ מזויף ,כ"כ מגעיל . הוא מסתער על פי בנשיקה פרועה ולא צפויה .
"מה זה ?" אני שואלת באי הבנה .
"את יודעת ג'ו …." הוא אומר ומוביל אותי לספה בסלון . אנחנו מתיישבים .
"מה ?"אני שואלת ,מתחילה לדאוג בשל התנהגותו המוזרה .
"אני כ"כ אוהב אותך "הוא לחוש ומנשק את צווארי .
"באמת ?" שאלתי , מנסה להישאר עד כמה שיותר הדוקה לתפקיד שאותו אני צריכה לשחק 'המאוהבת הראשי של ליאון המיל'.
"כן ,מה את לא אוהבת אותי ?" הוא שואל , המבט שלו היה מגעיל , הקול שלו היה מגעיל , הכל בבחור הזה היה מגעיל .

~נקודת המבט של הארי ~
נכנסתי לבית וטרקתי את הדלת . "אני לא יכול איתה יותר !!" צעקתי , הייתי כ"כ עצבני על ג'ו . היא כזאת חכמה היא לא אחת שמאמינה לכל דבר ! היא לא תמימה כמו כולן ! איך היא יכולה להיות כזאת טיפשה ולא לראות מי זה הליאון הדפוק הזה .
"מה קרה ?" זאין ונייל הגיעו משני הכיוונים .
"עזבו אותי בשקט " אני מעיף את שניהם כל אחד לכיוון השני , עובר במסדרון , בדרך מוריד את המעיל וזורק אותו לאנשהו .
~נקוד המבט של ג'ו ~
"מזה כל הרעש הזה ?" בלונדינית מחומצת מנותחת שלובשת חזייה שחורה ותחתוני תחרה שחורים יצאה מחדרו של ליאון ! . "חמור !" סטרתי לו בכל כוחי ברגע שלא שם לב עלי . "תחזרי לחדר !" הוא צעק . "כמה זמן בזבזתי אלייך !" צעקתי שוב . לרגע אחיזתו לא הייתה הדוקה מספיק והצלחתי לחמוק מזרועותיו . התחלתי לרוץ במהירות לכניסה בזמן שאינ לוקחת את האיפון שלי את הארנק ואת התיק אני מותירה שם כי שום זמן לא נותר, אני יודעת שליאון ינסה לתפוס אותי ומי יודע מה הוא עוד ינסה לעשות לי . איפה שדלת הכניסה שמתי לב למפתח , שלפתי אותו במהירות . יצאתי וסגרתי את הדלת מבחוץ כך שהוא לא יוכל לפתוח אותה ולרדוף אחרי ….כן הוא מסוגל לזה .
רק עכשיו שאני ברחוב הרשתי לעצמי להתפרק ! . כמעת נאנסתי , בידי אידיוט , ואותו אידיוט גם בגד בי . למה הייתי טיפשה ! למה לא האמנתי להארי ! , איך יכולתי לא להאמין לו ?! אני צריכה אותו ! אני צריכה את זרועותיו המגנות והגדולות סביב כתפי .
"הוא מסנן אותי …" מלמלתי מבעד לדמעות אחרי כמה ניסיונות של להתקשר עליו . לא היה לי איך לנסוע הביתה אז הזמנתי מונית …. ..לבסוף אחרי המתנה של כמה דקות בלבד , המונית הגיעה . פתחתי את הדלת ונכנסתי ,"רחוב _______(אינלי כוח להמציא שם של רחוב )" .הוא חייך והרכב התחיל לנוע .
"בבקשה הארי תענה ….." אני ממלמלת בעודי מנסה שוב להתקשר עליו . "הלו ?" קולו לא היה נשמע כרגיל , אבל עדיין מוכר . "הארי ?" שאלתי רק לייתר בטחון . "ג'ו ? זה נייל . " הצלחתי לזהות את קולו " ג'ו ?הי ג'ו !גם זאין כאן! " קולו של זאין נשמע ברקע .
~נקודת המבט של נייל ~
" נו מזה הצלצול הזה ?" זאין צועק במרכב ביתו של הארי .
" מזה משנה , למה נראלך שהארי חזר עצבני ?" התחתי בו .
"מאיפה אני יודע…" הוא הניף את ידיו באוויר , והתיישב על הספה בסלון . "שמעתי שהוא צועק 'אני לא יכול איתה יותר !!' " הוא עונה ,בעוד צלצול נוסף מגיעה .
"אתה חושב שהוא רב עם ג'ו ?" שאלתי מתיישב גם אני .
"יכול להיות" הצלצול מפסיק וזאין נושם לרווחה ……….ומיד הוא חוזר . "אוף נו מזה הצלצול הזה !!" הוא צועק ומתחיל לחפש אחר מקור הצליל המעצבן .
"אני חושב שזה מגיעה מהמעיל של הארי …" אני ממלמל ,שם לב למעיל של הארי זרוק על הרצפה . ניגשתי והרמתי אותו , ומתחתיו נמצא האיפון שלו . "הלו " עניתי .
"זה האיפון של הארי ! אני יהרוג את הילד הזה !" זאין ממלמל לעצמו .
"הארי ?" קול דומה לשל ג'ו בוקע .
"ג'ו ? זה נייל " אני עונה . אני אוהב את ג'ו , היא מדהימה , אני מת שהיא והארי יהיו זוג , הם פשוט …..משלימים אחד את השני .
"ג'ו ? הי ג'ו ? גם זאין כאן !!!" זאין מתעורר . אני קם מהרצפה שאליה הייתי עד עכשיו וניגש לזאין ליד הספה . "שים על ספיקר … " זאין לוחש.
"נייל זאין ! אני צריכה את הארי …." היא אומרת .
"משהו קרה ….. את בכית ?" זאין אומר וכאילו קורא את מחשבותיי . קולה היה מוזר , כאילו היא בכתה ….אפעם לא ראיתי את ג'ו בוכה , היא חזקה ….אפעם לא ראיתי שהיא נשברה .
"אני צריכה את הארי , אני צריכה לדבר איתו …..תבקשו סליחה בשמי , תגידו לו שאני אוהבת אותו …" .
"ג'ו את מתאבדת ?" זאין הניף באוויר מחשבה פרועה , אבל תאמת זה באמת נשמע כך .
"לא ! אני פשוט …רבנו קצת , ותגידו לו שאני אוהבת אותו , אני מצטע- "
בום גדול תקע את דבריה וסימני ניתוק הושמעו במקום קולה .
"מה קרה ?" זאין שאל .
"אני לא יודע אבל יש לי הרגשה לא טובה …." אמרתי , מזה היה הבום הזה !? .
"צריך לבדוק את זה " זאין הציע.
~נקודת המבט של ג'ו ~
"נייל זאין , אני צריכה את הארי …" אמרתי , רק שלא ישימו לב שבכיתי .
"משהו קרה ? את בכית ?" זאין עולה על עקבותיי .
"אני צריכה את הארי , אני צריכה לדבר איתו ! " אני אומרת בעוד טיפות רטובות זולגות על מרחב פני . "תגידו לו סליחה , ושאני אוהבת אותו וש…- " .
"ג'ו את מתאבדת ….?" זאין ירא לעברי , אבל , טוב הדברים שאמרתי להם למסור להארי באמת נשמעים כאילו אני הולכת להתאבד .
"לא , אני , אנחנו פשוט רבנו , תגידו לו שאני אוהבת ושאני מצטע- " אני לא מצליחה להשכיל את המשך המשפט מפי . בום גדול תוקע את הרכב , הנייד נשמט מידי ….אני מרגישה מסוחררת בגלל שראשי נחבט בחוזקה ואני מרגישה שבכמה רגעים האחרונים האוטו פשוט עף באוויר , אבל אני מרגישה עשן , התפוצצות ,אני מריחה אש ושומעת המון אנשים צורחים ….וזהו !
~נקודת המבט של הארי ~
נכנסתי לחדר והתחלתי להניף את הכריות באוויר מרוב עצבים , פשוט הייתי צריך לפרוק את הכל ! . כשלאחר כמה זמן נרגעתי . התיישבתי על המיטה הגדולה שבחדרי , פתחתי את המגירה השנייה מצד שמאל של המיטה והוצאתי את אלבום התמונות שלי ושל ג'ו . ג'ו היא החברה הכי טובה שלי , אפילו שהייתי נורא רוצה היא תהיה יותר מזה . כל פעם שאנחנו יוצאים לאנשהו , או מבלים ביחד אנחנו מצטלמים תמונה או שתיים ….ולפני חודשיים בארך פיתחנו את כל התמונות פעמיים והכנו אלבום , אחד לי ואחד לה …..עד עכשיו אנחנו ממלאים אותו . מאחורי כל תמונה אפילו כתוב מתי זה היה איפה ועם מי . פעם אחרונה שהכנסנו לשם תמונה הייתה לפני 4 ימים , כשניסיתי לשכנע אותה שהיא לא צריכה להיות עם הליאון הזה , זה היה יום אחד לפני שראיתי אותו מתנשק עם אותה אחד כשהוא בעצם בוגד בה . באותו הצהריים היא הזמינה אותי לבלות איתה ועם ליאון כדי להכיר אותו . לא היה לי שום עניין להכיר אותו או לראות אותו , כל מה שרציתי היה לבלות בחברת ג'ו , אפילו עם זה אומר שהיא תהיה צמודה לחבר הזה שלה . ברגע שהוא הלך לרגע , אני וג'ו צילמנו שתי תמונות שלנו , בזמן שאנחנו עושים פרצופים מצחיקים .
התחלתי לדפדף בין התמונות , יש פה את התמונה מהקרנבל , או מהלונה פארק או איך לא נקרא לזה , אחרי המשחק שעליו הלכנו עם לואי ואלינור . ג'ו טורפת את צמר גפן מצד אחד ואני מצד שני .
יש גם את התמונה מהמשחק עצמו, יש באלבום 3 תמונות מהמשחק , אחת עם לואי ואלינור , אחת עם אחד מהשחקנים , ואחת רק שלי ושל ג'ו , משחקים כדורסל אחרי המשחק .
יש גם תמונה מפעם אחת שסתם יצאנו לטייל , אני וג'ו יושבים ליד הנחל , אפילו שלא רואים אותו בתמונה , אבל אני זוכר וזה גם כתוב מאחור . אני זוכר את היום הזה………
"את לא יכולה לזרוק יותר רחוק ממני …" אני אומר לוקח אבן וזורק אותה לנחל בכל כוחי . "מתערבים ?" היא מושיטה את ידה . "על הדבר הרגיל ?" אני מושיט גם את ידי . "על הדבר הרגיל !" היא מסכמת . אני וג'ו תמיד רבים על מי שיצלם את התמונה , תמיד מישהו מאיתנו לוקח את המצלמה ביד אחת מסובב את העדשה לכינוינו ומצלם , אבל הפעם ג'ו ניצחה אותי .
כך המשכתי לדפדף בתמונות , להעלות זיכרונות שקראו לפני חצי שנה , לפני כמה חודשים , וגם לפני כמה ימים . אולי הגזמתי בתגובה שלי ?
אולי אני סתם מקנא ?
אולי אני צריך לבקש סליחה ?
אולי מי שראיתי לא היה ליאון אלה מישהו שדומה לו ? , כי בכל זאת , לא ממש התעמקתי בו כשהכרנו …
אולי הוא בחור נחמד ורואי לג'ו ?
אולי ג'ו באמת אוהבת אותו ?
אולי אני צריך להמשיך , לעבור הלאה ?

"הארי …" זאין ונייל נכנסים .
"מה ? " אני שואל בפיהוק , כן הזיכרונות והרגעים היפים עם ג'ו עזרו לי להירגע ….אני באמת לא יודע מה הייתי עושה עם לא הייתי מכיר אותה .
"אנחנו חושבים שמשהו קרה לג'ו !" הם נכנסים .
"מה !? ג'ו !? מה קרה לה !?" לחץ מתחיל למלא אותי .
"השארת את האיפון בסלון והיא התקשרה אז ענינו , היא אמרה שהיא מצטערת אל זה שרבתם …." נייל אומר נשמע שהוא מתכוון לומר דבר נוסף אבל הוא פשוט קטע את עצמו וסיים את המשפט. "ואז פשוט שמענו בום גדול והכול התנתק !" נייל ממשיך את דבריו .
"שאלתי אותה עם היא מתאבדת , אבל היא אמרה שלא ורק רבתם " זאין אומר ….
"מה !!?!?! " צעקתי .
"עזוב אותו ….. אבל חייב לבדוק מה איתה !!" נייל אומר .
"היא הלכה לליאון !" כל הספקות שהיו לי לגבי הבחור נעלמו .
הוא עשה לה משהו! .

הייתי בדרך לבית של ליאון , אני זוכר שפעם היא אמרה לי את הכתובת שלו . הדלקתי את הרדיו להוריד קצת לחץ . "תאונה ברחוב _________(הרחוב של ליאון ) הנהג מת במקום , נערה בת 18-19 פגועה , במצב קשה בבית החולים . שם הנערה ג'ו מונטז ….." קול בקע מהרדיו , בגלל הידיעה כמעת אני עשיתי תאונה . עשיתי פרסה לכיוון בית החולים . ג'ו ! תאונה ! ….אז זה לא ליאון , אבל הם אמרו שהיא בכתה , למה שהיא תבכה !? …..אולי היא השאירה לי הודעה או אסאמאס ….
בדקתי את ההודעות בזמן שאני מחכה שהרמזור יהפוך לירוק .
"הודעה קולית אחת מ-ג'וג'ו –
שמתי את האייפון בצד ולחצתי על השמעה .
"הארי , הארי , אני כ"כ מצטערת " היה לה קול מריר , עצוב , ספוג מבכי …כ"כ רציתי להפסיק את זה , אבל אני חייב לדעת מה קרה לה .
"החמור הזה בגד בי …..אני לא מאמינה שאמרת לי ולא האמנת לי הארי אני כ"כ מצטערת "היא ניתקה . אז הוא בגד בה , היא נסעה הביתה , ונכנסה לתאנת דרכים קטלנית ……? –איזה יופי !!!!- התקשרתי לטרו אחות של ג'ו.
"הארי …שמעת ?" קולה של טרו היה נשמע כאילו היא בכתה שנים , טרו דומה לג'ו במראה , אבל היא לעולם לא תצליח להיות דומה לה אופי ………אבל אני אוהב את טרו , היא נחמדה , הכרתי אותה לפני חודשיים בארך .
"כן שמעתי עכשיו ברדיו , אני בדרך ….את כבר שם או שאת צריכה הסעה ?" אני שואל .
"לא אני כבר כאן פשוט תגיע " היא מושכת באפה מספר פעמים .
"כבר בא " אני אומר ומנתק .
"טרו !" אני צועק לרוחב המסדרון ורץ לנערה שדומה לג'ו בזמן שהיא ממררת בבכי .
"הי תירגעי …" היא בוכה לתוך המעיל שלי "הכל יהיה בסדר …" אני משתמש במשפטי עידוד חסרי טעם כ אני עצמי לא יודע מה מצבה . "איפה ההורים שלך ?" שאלתי כשהתיישבנו על כיסאות הבד הכחולים ממול לחדר הטיפול של ג'ו .
"הם בחופשה , ג'ו לא סיפרה לך ?" היא משכה באפה . כן אני זוכרת שלפני כמה זמן ג'ו סיפרה שההורים שלה מתכננים לנסוע לחופשה לכבוד יום הנישואים שלהם .
"כן , כן היא סיפרה ….זה פשוט ברח לרגע " אני ממלמל בזמן שראשה של טרו נח על צווארי ואני מלטף את ראשה כדי להרגיעה . "הם יודעים ?" שאלתי .
"לא , הם לא עונים ….התקשרתי גם לבית המלון שבו הם נמצאים עכשיו , אמרו לי שהם יצאו לאיזה סיור " היא אומרת ומוכה את דמעותיה שמאימות לצאת בכל רגע .
"הבנתי …" אני ממלמל .
"אתה יודע מה קרה שם ?" היא שאלה כאשר נרגעה מאט .
"לא , אני יודע שזאין ונייל דיברו איתה כשהיא הייתה במונית …פתאום הם שמעו בום גדול וזהו ….אני יודע שהיא הייתה אצל החבר הזה שלה , ליאון …….היא השאירה לי הודעות במשיבון , היא אמרה שהוא בגד בה, אז היא נסעה הביתה " אני אומר כשאני חושב לעצמי ….עם לא הייתי כזה אידיוט , עם לא הייתי מתעצבן כ"כ …הנייד היה יכול להיות אצלי כשהיא התקשרה, אני הייתי יכול לענות ולקחת אותה משם ….כך היא לא הייתה נכנסת לתאונת הדרכים הזאת ! .
"אני לא מאמינה " טרו קוברת את ראשה בין ידייה .
"-נו מה קרה בסוף !??! –זאין-"
קיבלתי אז.אמ.אס מזאין .
"אני כבר מגיעה , את רוצה משהו לשתות , יש כאן תה " שאלתי את טרו מלטף את גבה לאות תמיכה .
"כן , אני רוצה " היא משחררת חיוך קטן בין שפתיה ואני מקבל את זה סימן שאני יכול ללכת .
התקשרתי לזאין , אני מקווה ששאר הבנים גם שם .
"הארי !" זאין ענה .
"הי " אמרתי מתאפק לא לבכות .
"נו מה קרה ?! היא בסדר ?" הוא שואל .
" מי שמה ? אתה נייל , מי עוד ?" שאלתי .
"רק אנחנו .." הוא אומר .
"ג'ו נכנסה לתאונת דרכים , היא נמצאת עכשיו במצב קשה , זה כל מה שאני יודע . הנהג שהיה איתה במונית מת במקום והיא הגיע לכאן " אני אומר , בכל רגע לרגע מתאמץ יותר כדי לעצור את הדמעות .
"מה ?!" הוא צועק .
"הלו ?" קולו של נייל התחלף בשל זאין .
"נייל ?" שאלתי .
"הארי ! זה לא מצחיק , אסור לצחוק על דברים כאלו , איפה היא אני רוצה לדבר איתה !" הוא דורש לשמוע את קולה של ג'ו , וטוען שאני משקר . נייל תמיד היה יותר קרוב לג'ו מאשר כולנו ….אומנם אני החבר הכי טוב שלה אבל הכל זאת אני חושב שהיא רואה בנייל כמישהו שהיא יכולה לדבר איתו …על הכל …נייל , הוא…יכול להתחרפן עכשיו .
"מה אני נראה לך מטומטם ! היא כאן , בחדר במצב קשה !" העצבים שלי עולים , איך הוא יכול לא להאמין לי , איך הוא יכול לחשוב שאני צוחק על זה !? .
"אנחנו מגיעים !" הוא קורא ומנתק .
"מה 1? לא !? הלו !" אני קורא אבל חסר טעם.


תגובות (4)

אומייגזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/11/2012 03:26

ממש יפה תמשיכי3>

14/11/2012 03:40

יאללה תמשייכי הסיפור הזה אחד האוהבים עליי (:

15/11/2012 10:32

היי פרי רציתי להיפרד ממך כי המחלטתי לפרוש מהאתר מאחלת לך המון הצלחה ממני בקי ♥

15/11/2012 15:26
33 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך