Eden 5

dani9196 03/08/2013 565 צפיות תגובה אחת

שלושת מחוסרי הבית המשיכו לשכב לצד הכביש, משותקים מכאב ומפחד, בעוד שג'פרי פנה לדרכו. ג'פרי המשיך להתקדם לאורך הכביש המוכר שהוביל אל המוסך בו עבד, מאחוריו היה האיש שצפה בקרב.
"היי, אדוני!" פנה אליו האיש והתקרב בריצה, ג'פרי הסתובב לעברו. "זה היה די מרשים מה שעשית שם," התנשף האיש, "אכזרי, אבל מרשים." הוא הוסיף.
"כן…" ענה ג'פרי, "אתה יכול להבין שאני עצבני, והם ניסו לשדוד אותי, אז…" ג'פרי תירץ את מעשיו.
"הוו, אתה לא צריך להתנצל!" ענה האיש, "עשית טוב, אדוני! ועוד איך, עשית טוב! המצב הולך רק להחמיר מעכשיו ובזמנים כאלה אתה צריך לדעת איך להגן על עצמך."
"המצב הולך להחמיר?" תמה ג'פרי.
"בוודאי!" ענה האיש, כאילו בשמחה, "אתה יכול לסמוך עלי שיחמיר, ובהרבה!" הוא אמר בהדגשה.
"ומנין זה לך?" חקר ג'פרי בספקנות.
"תסמוך עלי…" ענה האיש, "בינתיים יש דברים יותר חשובים… אני מניח שאיבדת את ביתך כמו שאר האנשים כאן, אתה מוזמן להתארח אצלי אם תרצה."
"ואתה לא איבדת את ביתך, אני מניח…" ענה ג'פרי.
"הוו, אכן איבדתי את ביתי," ענה האיש, "אבל לי יש מקלט תת קרקעי בדיוק למקרה כמו זה שקרה…"
"אתה מתכוון שבנית מקלט במיוחד למקרה שכוכב לכת לא מזוהה יתנגש בכדור הארץ?" תמה ג'פרי על האיש.
"טוב… אולי לא במיוחד בשביל זה…" הודה האיש. "בכול זאת," הוא המשיך, "המקום כשיר למגורים, אם אתה מעוניין…"
ג'פרי הרהר לעצמו מעט. הרעיון להתלוות אל אדם זר שפגש כרגע ברחוב לא נראה לו כרעיון חכם במיוחד, מה גם שבכול הכנות, האיש נראה לו קצת מטורלל עם צורת הדיבור שלו והמראה המוזר. ג'פרי לא יכל לראות הרבה בחושך, אך הוא כן הצליח להבחין בשערו הלבן, הארוך והמדובלל של האיש ובשפמו, דברים שהקנו לו מראה איינשטייני, כשל אותם המדענים המטורללים המוצגים בסרטים. אומנם, מצד שני, לא היה לו מקום אחר לפנות אליו, ועד כמה שקיווה והתפלל שנשאר שלם, המוסך בו עבד בוודאי קרס בדיוק כמו ביתו.
"ובכן," ענה לבסוף ג'פרי, "הראה לי את הדרך."


תגובות (1)

למה יש לי הרגשה שהאיש הזה גרם לכוכב הלכת להתנגש בכדור הארץ???

03/08/2013 15:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך