dani9196
הפרק הכי ארוך בינתיים! בבקשה תגיבו, פליס...

Eden 7

dani9196 03/08/2013 673 צפיות 2 תגובות
הפרק הכי ארוך בינתיים! בבקשה תגיבו, פליס...

"אבל איך ידעת שזה יקרה?" שאל ג'פרי.
"ובכן, כמו שאמרתי," ענה דונובן וניגש אל קצה החדר, אל המקרר המאסיבי. "הייתי עובד באזור חמישים ואחד." הוא אמר כאילו שזה היה ברור, "אתה רוצה שתיה?" הוא הוסיף.
"אני אשמח לקצת וויסקי." אמר ג'פרי והתיישב על אחת הספות שבמרכז החדר.
דונובן הוציא בקבוק וויסקי מהמקרר, ופנה אל ארון הכלים שהיה מעליו להוציא שתי כוסות, הוא אחז את הבקבוק בידו האחת ואת שתי הכוסות בין אצבעות ידו השנייה. הוא התקרב אל מרכז החדר, הגיש את אחת הכוסות לג'פרי ומזג לתוכה מעט מן המשקה. "חכה, אל תשתה!" הוא אמר, הניח את הכוס השנייה והבקבוק על הרצפה, לצד הספה הריקה ופנה בחיפזון לכוון המקרר, להוציא קוביות קרח. הוא לקח ארבע קוביות קרח וניגש שוב אל מרכז החדר, הוא הטיל שתיים מהקוביות אל תוך כוסו מלאת הנוזל של ג'פרי ונפנה למזוג מעט מן המשקה אל תוך כוסו שלו, משסיים, הוא זרק את שתי קוביות הקרח הנותרת אל תוך הכוס ואמר: "עכשיו אתה יכול לשתות."
"תודה." ענה ג'פרי ולגם מן הוויסקי, "אממ, טוב!" הוא הוסיף בהנאה ניכרת.
ג'פרי הביט בבקבוק הוויסקי שעמד על הרצפה, "אתה יודע, לא היה מזיק אם היית מניח פה גם שולחן אוכל…" הוא אמר.
"ובכן, חבל שלא חשבתי על זה לפני שהבית שלי נהפך לערימת הריסות, ביחד עם מבחר שולחנות האוכל שהיו בו." ענה דונובן ולגם עוד מעט מן הוויסקי.
"אז…" אמר ג'פרי, "איך ידעת שכול זה יקרה?"
"ובכן, אני מניח שהתשובה הקודמת שלי לא הספיקה לך…" ענה דונובן, "אז אצטרך לענות לך. ובכן, אתה יודע איך תמיד היו אנשים ששיערו שאזור חמישים ואחד קשור לחוצנים או לאיזה קונספירציה דומה?"
ג'פרי הנהן.
"ואז תמיד הייתה תגובת הממשלה ששום דבר כזה לא קיים, ותמיד היו הנציגים הממשלתיים שהסבירו כול תקרית חשודה באמצעות סיפור כיסוי" דונובן המשיך, "ולבסוף נחשף שבונים שם מטוסי חמקן."
ג'פרי עדיין לא הבין איך כול זה קשור למשהו ממה שקרה.
"ובכן," המשיך דונובן, "אני חושב שגם מטוסי החמקן היו כיסוי. כיסוי למשהו הרבה יותר גדול… הרבה יותר גדול מבלוני חיזוי מזג אוויר, מטוסי חמקן ואפילו התנגשות כוכב לכת…"
אתה רוצה לומר שיש איזה משהו מאחורי התנגשות כוכב הלכת? שגם זה סיפור כיסוי?" שאל ג'פרי בספק פליאה ספק חוסר אמון.
"כן, בוודאי!" ענה דונובן, "זה לאו דווקא סיפור כיסוי, אבל משהו פה מסריח… זה לא נראה לך מוזר שכוכב לכת לא מזוהה הופיע משום מקום והתנגש בכדור הארץ בלי שאף אחד יצפה את זה או ידע משהו על העניין? לי זה נראה מוזר ונראה שמאחורי זה מסתתר סיפור רציני…"
"אבל שוב חוזרת השאלה," אמר ג'פרי, "איך אתה צפית את כול זה?"
"אמרתי לך," ענה דונובן, "הייתי עובד באזור חמישים ואחד!" הוא לגם לגימה אחרונה מהמשקה, הניח את הכוס על הרצפה ונעמד על רגליו.


תגובות (2)

וואו!! לזה לא ציפיתי! עובד מאזור 51?? איזה תפנית בעלילה!! כל הכבוד!!

נ.ב
מצטערת שקראתי את הפרק רק היום. אתמול הייתי בנחשונית אם כל המשפחה אז לא הספקתי..סורי.. בכל מקרה..מתי אתה ממשיך??

05/08/2013 01:33

עפה לקרוא את הפרק הבא!!!

05/08/2013 01:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך