dani9196
נואש לתגובות... תגיבו!

Eden 8

dani9196 04/08/2013 522 צפיות תגובה אחת
נואש לתגובות... תגיבו!

דונובן ניגש אל ארוניות התיוק ופתח את אחת המגירות, הוא דפדף בין הקבצים ולבסוף שלף אחד מהם.
"בקובץ הזה," הוא אמר, "מתוארים תרשימים של הבסיס באזור חמישים ואחד. הכול כאן כמובן מסווג, אבל אני עבדתי במקום ואני מכיר אותו די טוב. אוכל לזהות כול מקום בתרשים לפי מה שראיתי בשטח." הוא התקרב שוב אל מרכז החדר, התיישב על הספה, על יד ג'פרי והראה לו את הקובץ. "חוץ מהמקום הזה." הוא הוסיף, בעודו מצביע על אחד החדרים המתוארים בתרשים. "נראה שזה איזשהו מעבר תת קרקעי. מעולם לא סיפרו לי עליו ומעולם לא ראיתי את המקום במו עיני, אך ממה שמתואר בתרשים אפשר להניח שהוא מוביל למקום בעל חשיבות ומהעובדה ששמרו אותו בסוד מפני עובדי המקום אפשר להניח, טוב אתה מבין לבד…" דונובן בהה בג'פרי והנהן בגבות מורמות, כאומר: "הרי לך, קונספירציה!"
"בסדר…" אמר ג'פרי, "אני מבין שזה נראה די חשוד, אבל מפה ועד לקונספירציה הקשורה בהתנגשות כוכב לכת…"
"אני מכיר מישהו שביקר במעבר התת קרקעי הזה. לי עצמי אין אפילו את התרשימים של מה שבפנים, רק את התרשימים של המעבר, אבל לו יש הכול על המקום הזה… החל מתרשימים ותמונות וכלה בחלק מהטכנולוגיה שפיתחו שם…" אמר דונובן בנימה של חשאיות, "הוא חלק מאגודה סודית שמטרתה לחשוף קונספירציות של "האליטה" ולמען האמת, הבנאדם קצת מטורלל… בכול מקרה, הדברים שהוא גילה על המקום הזה הם הרבה יותר גדולים מהתנגשות כוכב הלכת…"
ג'פרי היה מבולבל, "איזה טכנולוגיה הם מפתחים שם? מי הם בדיוק האליטה? ולמה הוא מספר לי את כול זה?" הוא חשב לעצמו, מה שעשה בפועל היה רק לנשוף התנשפות ארוכה.


תגובות (1)

עפה לקרוא את הפרק הבא!!

05/08/2013 01:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך