Eden 9

dani9196 04/08/2013 1130 צפיות 7 תגובות

"אז, איזה טכנולוגיה שפיתחו במעבדה התת קרקעית הזאת יש לבחור שאתה מכיר?" ג'פרי שאל לבסוף.
"אני לא יודע בדיוק," ענה דונובן, "אבל רוברט ווקר, האיש שמצא את הטכנולוגיה, אמר שזה היה משהו על אנושי, טכנולוגיה ברמה של מחשב-על שאפשר להחזיק בכף היד…" אמר דונובן, כמעט בהערצה, "אבל הוא מאוד סודי לגבי זה… הוא מפחד שהאליטות יגלו וינסו לחסל אותו. אף אחד לא יודע איפה הוא גר או איזה מידע יש לו בדיוק, אבל מה שבטוח, זה משהו גדול…"
"האליטות…" התלונן ג'פרי, "אתה כול הזמן ממשיך להשתמש במושג הזה… מי הם האליטות האלה שעליהם אתה מדבר?"
"ובכן," אמר דונובן וניסה לחשוב על דרך להסביר את העניין, "אלו הם אותה הקבוצה שהאגודה הסודית בה רוברט ווקר משתתף מנסים לעצור. הזהות של אף אחד מחברי הקבוצה לא ידועה, אבל מה שידוע הוא שהם קבוצה של אנשים בעלי השפעה שמסתירים משהו גדול מפני כול העולם, ואני מדבר ברמה של שליטה עולמית… והמעבדה שבאזור חמישים ואחד היא המפתח להכול." דונובן נשמע מסתורי.
זה התחיל להישמע לג'פרי כמו כול סיפורי הקונספירציה שאותם המטורללים דנים בהם כול הזמן: עב"מים, שטיפת מוחות, ועכשיו גם שליטה עולמית, אבל מצד שני דונובן נשמע משכנע מאוד… מטורלל, אבל משכנע.
"למה אתה מספר את כול זה לי?" שאל ג'פרי בפרץ של כנות.
"ובכן, האין זה ברור?" תמה דונובן, "אתה ואני הולכים למצוא את מר ווקר, לגלות איזה מידע יש ברשותו ולהבין מה הסיפור מאחורי התנגשות כוכב הלכת לפני שמצב יחמיר…"
"אתה מטורלל, משוגע!" ג'פרי רצה לצעוק, במקום זאת, כול מה שיצא לו היה פרצוף המום ו-"אבל חשבתי שאמרת שאף אחד לא יודע איפה הוא גר…" עכשיו זה הזמן להודות שג'פרי נשאב אל כול עניין הקונספירציה, הוא השתוקק לגלות עוד…


תגובות (7)

אני לא סומכת על דונובי הזה..הוא נראה לי חשוד…רע…

05/08/2013 01:42

מתי אתה ממשיך?

05/08/2013 01:42

לא בקרוב… מצטער.

05/08/2013 01:46

אווווף!! למה??

05/08/2013 02:53

כתבתי את הסיבה בפרופיל שלי… בכול מקרה אולי אני אעשה פרק אחרון לבינתיים, אבל לא בטוח…

05/08/2013 03:25

קראתי את הסיבה, כמה חבל..

05/08/2013 06:29

עשיתי עוד פרק, רק בשבילך :)

05/08/2013 06:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך