Eden 2

dani9196 01/08/2013 586 צפיות 3 תגובות

מסביבו הייתה מהומה מוחלטת, תאונות דרכים, שריפות, ובתים קורסים. הוא ניסה להתרכז, אבל ראשו כאב והוא הרגיש מסוחרר, הוא החליט לבסוף לתפוס תנומה. עד כמה לא הגיונית הייתה החלטתו לתפוס תנומה באמצע מה שהיה נראה כרעידת האדמה החזקה ביותר בתולדות העולם, לא אאריך במילים, רק אזכיר ואומר שהוא היה שיכור כשהחליט לעשות זאת.
הוא נכנס אל חדר השינה הקטן, שהיה בקצה השני של המסדרון שבביתו ונשכב על המיטה, הוא הדליק את הטלוויזיה, שהייתה מוטלת על הרצפה, שבורה, אך עדיין איכשהו עובדת, מתעלם לגמרי מהכאוס ששרר מסביבו. לא היה לו אכפת כול-כך מהתמונה המקוטעת שהטלוויזיה הציגה, יותר עניין אותו הסאונד, שעזר לו להירדם, הבעיה הייתה שגם סאונד לא היה והטלוויזיה לא שידרה דבר. "לא משנה…" הוא חשב לעצמו ועצם את עיניו, העובדה שכול העולם סביבו הולך לאבדון לא הטרידה אותו.
קולה של מגישת החדשות העיר את ג'פרי משנתו כעבור מספר שעות, "כוכב הלכת הלא מזוהה שהתנגש בכדור הארץ לפני מספר שעות, גרם לסדרה של תנועות טקטוניות שהמדענים מנסים כעת להעריך את תוצאותיהן. נעבור כעת אל כתבנו היימליך הימלר, שנמצא באזור ההתנגשות…" ג'פרי התעשת במהרה, היה לו קשה להאמין למשמע אוזניו, "כוכב לכת?" הוא שלח את ידו אל עבר שלט הטלוויזיה בכדי להגביר את הווליום, אך לפתע הוא חש בכאב עז בכתפו השמאלית, "אאח!" הוא פלט אנחה קצרה ואחז כתפו באופן אימפולסיבי, שברי הזכוכית שהיו נעוצים בכתפו שרטו את כף היד שאחזה בכתף, "לעזאזל!" הוא פלט. הוא הטיל את שלט הטלוויזיה אל הרצפה בעצבנות, קם מהמיטה וניגש אל חדר הרחצה, שם נמצאה ערכת העזרה הראשונה ששמר למקרה חירום. הוא פתח את ארון העץ הישן ונבר בתכולתו, מספריים, מסרק, משחת שיניים… הוא הטיל הכול אל עבר הרצפה בפראות, עד שמצא את הערכה שחיפש. הוא הגיש לעצמו עזרה ראשונה ופנה שוב לצאת אל הרחוב כדי לראות את המצב שם.
כמה ניידות אמבולנס היו במקום והגישו עזרה למספר פצועים. "אם לקח לאמבולנסים כמה שעות להגיע לכאן, התופעה בוודאי פגעה ברחבי העיר כולה…" ג'פרי הרהר לעצמו. מה שלא ידע היה שהתופעה פגעה למעשה בעולם כולו, באופן שאף אחד עוד לא תיאר.


תגובות (3)

ווי ווי…
אני מבטלת את ההצעה ללכת לצ'אט!! אתה הולך לכתוב עכשיו פרק המשך!!כי אם לא…

01/08/2013 05:52

תאמין לי..אתה לא רוצה לדעת מה יקרה..
חח

01/08/2013 05:54

האמת שאני קצת תקוע עכשיו… זתאומרת, אני יודע מה יקרה בהמשך, אני פשוט לא יודע איך לכתוב את זה בדיוק… אני צריך קצת זמן לחשוב, ככה שהפרק השלישי לא יגיע כול-כך מהר…

01/08/2013 05:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך