dani9196
יאיי, איש מסתורי!

Eden 4

dani9196 03/08/2013 1167 צפיות תגובה אחת
יאיי, איש מסתורי!

השעה התחילה להיות מאוחרת ואנשים מכול רחבי הרחוב החלו להקים אוהלים לאורך הכביש, שהיה חסום לתנועת מכוניות ע"י ניידות משטרה, ועכשיו גם ע"י האוהלים. לג'פרי לא היה אוהל והוא קיווה שיוכל לישון במוסך בו הוא עובד, אם זה לא נהרס באסון. ג'פרי התפלל שהמוסך נשאר שלם, הוא ידע שאם המוסך נהרס, הוא יאלץ לבלות את הלילה ברחוב, בלי אוהל.
המוסך היה במרחק כמה רחובות מביתו של ג'פרי, וג'פרי החל בהליכה אל עבר המוסך, בתקווה ששם ימצא מנוחה. הוא עבר על פני כמה מחוסרי בית מהוותיקים שביניהם, מאלו שלא היה להם בית גם לפני התנגשות כוכב הלכת, מאלו שהיו מלוכלכים ומסריחים ומן הסתם החיים העבירו אותם על דעתם, מהסוג שג'פרי היה שייך אליו פעם, אחרי המלחמה. הם הצטופפו מסביב למדורה שהדליקו בתוך מיכל מפח בניסיון להתחמם ואכלו מפחיות שמורים. אחד מהם הניח את הפחית שלו על הקרקע והחל להתקרב לעברו של ג'פרי, השניים האחרים קמו ממקומותיהם ועשו כמוהו.
"תן לי את הכסף בחור!" פלט ההומלס שהתקרב אליו ראשון, השניים האחרים הקיפו את ג'פרי משני צדדיו בזמן שהראשון דיבר.
"אני מצטער," ענה ג'פרי בקול אדיש, "אך גם אני מחוסר בית חסר כסף…"
ההומלס ה"מנהיג" הבין את דבריו של ג'פרי כניסיון ללעוג עליו. "אני אראה לך, חסר כסף!" הוא התרעם והתנפל על ג'פרי. ג'פרי התחמק בקלילות הצידה, אחז במחוסר הבית והשליך אותו ימינה, אל עבר מחוסר הבית השני. שני מחוסרי הבית נחבטו, זה בראשו של זה ונפלו אל הקרקע, בזמן שהשלישי ניסה להתנפל על ג'פרי במהלומת פתע. ג'פרי הגיב במהירות, הוא אחז באגרופו של מחוסר הבית ועיקם את ידו לאחור, הוא הפיל אותו על ברכיו ונעמד מאחוריו, עדיין אוחז בידו המעוקמת. "אהה!" מחוסר הבית נאנק מכאב. ג'פרי, שעמד כעת מאחורי מחוסר הבית שכרע על ברכיו, עיקם את היד לאחור בכוח, מה שגרם לקול הדומה לקול של נקישה קלה להישמע מידו של מחוסר הבית, בעוד שהוא מצדו צווח מכאבים. לבסוף ג'פרי החליט שזה מספיק, הוא שחרר את ידו של מחוסר הבית, ולפני שזה הספיק להתעשת, ג'פרי דרך בכוח על קרסולו וקול נקישה נוסף נשמע מן הקרסול.
ג'פרי הוציא את ארנקו מהכיס, "הנה לך דולר." הוא אמר והטיל את השטר אל הקרקע, עליה שכב מחוסר הבית עם הרגל השבורה, מתפתל מכאבים.
כול הזמן הזה ג'פרי היה מרוכז בלחימה, הוא לא שם לב שמישהו צפה בכול מן הצד.


תגובות (1)

עפה לקרוא את הפרק הבא!!!

03/08/2013 14:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך