Galoosh99
מרכוס: בן 16 וחצי, חנון כזה... אין לי ממש מה לתאר, אפשר לראות בתמונה. כינוי: מרכיטוס. מנואל: בן 17, כינוי: מנו. תומאס: בן 16 וחצי, כינוי: טומי. מריצה: בת 16, כינוי: מרי/ משוגעת.

Everything has changed- chapter 2

Galoosh99 23/07/2014 1788 צפיות אין תגובות
מרכוס: בן 16 וחצי, חנון כזה... אין לי ממש מה לתאר, אפשר לראות בתמונה. כינוי: מרכיטוס. מנואל: בן 17, כינוי: מנו. תומאס: בן 16 וחצי, כינוי: טומי. מריצה: בת 16, כינוי: מרי/ משוגעת.

נ.מ פבלו
כבר חצי שנה מאז שמריאנה עזבה אותי…
חצי שנה שאני מחפש אותה ברחבי ארגנטינה, מתקשר לאנשים, התקשרתי אפילו לאמא שלה, יותר נכון שאמא שלי התקשרה. לא יודע למה היא התעקשה לעשות את השיחה ולא אני…
בכל מקרה, דווקא אתמול, כשסיפרתי לאבא שלי על ההחלטה שלי לטוס לספרד, ששם אמא של מריאנה נמצאת, כדי לחפש אותה, הוא אמר שהוא החליט לשלוח אותי לפנימייה בלונדון, לפחות זאת תחילת שנה…
אבל אני חייב למצוא את מרי, איך אני ימצא אותה מלונדון??
"שלום לך, אתה בטח פבלו בוסטמנטה, בנו של ראש העיר בבואנוס איירס. אני המנהל של בית הספר המכובד הזה ואני מקווה שתבין שפה המעמד לא משפיע. יש לנו מקבלי מלגה וכאלה שמשלמים ופה כולם שווים…" המנהל התחיל לחפור… רק נחתתי ואני צריך לשמוע אותו, נו באמת!
אחרי חצי שעה סוף סוף הראו לי איפה החדר שלי ונתנו לי להתמקם. יש לי עוד שני שותפים, תומאס ומנואל. החלטתי להתחיל את הבצפר ברגל ימין, זה לא כאילו אני הולך לצאת מפה בקרוב. בדיוק כשסיימתי להכניס את הבגדים לארון הדלת נפתחה.
"היי, אתה הילד החדש לא?" אחד משני הילדים שאל.
"פבלו?" שאל השני.
"כן, אתם תומאס ומנואל?" שאלתי והם הנהנו.
"אני תומאס," אמר הילד הראשון, והצביע על עצמו. "וזה מנואל." הוא אמר כשהצביע על הילד השני שנראה קצת בוגר יותר.
"עכשיו נעשה לך סיור בבצפר כי את הבנות בבצפר הזה שווה לך להכיר! אין לך חברה נכון?" תומאס שאל והרגשתי כאילו דקרו אותי.
"הממ… לא ממש… זה די מסובך…" מלמלתי ושניהם התיישבו פתאום על המיטה שאמורה להיות המיטה שלי.
"מה?" שאלתי כשלא הבנתי מה הם עושים. פתאום מנואל קם והזיז את הכיסא שהיה ליד השידה לכיווני.
"שב. ותספר." הוא אמר. סיפרתי להם את כל מה שקרה עם מרי והם היו בשוק.
"אם היא באמת אהבה אותך אין סיכוי שהיא הייתה עוזבת אותך…" מנואל אמר.
"עזוב אותך, היא סתם כלבה, פשוט תשכח ממנה, עברה חצי שנה לא?" תומאס אמר.
"למה שהוא ישכח ממנה? אם הוא באמת אהב אות-" מנואל התחיל.
"עכשיו כשאתה אומר את זה," תומאס קטע אותו. "יש לנו פה ילדה אחת שהכינוי שלה זה מרי…" תומאס אמר ופתאום נדלקה בי התקווה, וקמתי מהכיסא אולי היא פה, תמיד רצינו לבוא לפה ביחד…
"אבל לא קוראים לה מריאנה…" הוא מלמל ונשכבתי על המיטה. פתאום הדלת נפתחה ונכנס ילד מתולתל עם משקפיים.
"מרקיטוס! מה קרה?" מנואל שאל כשהילד שמסתבר שקוראים לו מרקוס התיישב על הכיסא שקמתי ממנו לפני רגע.
"מי זה?" הוא מלמל. "השותף שלכם?"
"כן, החזיר החליט שלא מתאים שנהיה רק שניים בחדר… החזיר זה המנהל." תומאס הסביר לי.
"ע-על מה דיברתם?" מרקוס שאל ומנואל סיפר לו הכל. בשנייה שהזכירו את השם של מרי, מי שהיא לא תהיה, עיניו של מרקוס נצצו.
"מרקיטוס? נראה לי שיש לך משהו עם מריצה או שאני טועה?" מנואל צחק קצת.
"טוב, איך לא? סיפרתם לו על מריצה?" מרקוס שאל והם הסתכלו זה על זה.
"היינו אמורים?" הם שאלו ביחד.
"מן הסתם! טוב, אני יספר לך…" מרקוס הסתובב לכיווני. "מריצה זאת ילדה שהגיעה לפה שנה שעברה ועכשיו אין מי שלא יודע מי היא. יש לה את הרעיונות הכי טובים, בייחוד כשהמורים או החזיר מציקים לנו. היא לא מפחדת משום דבר ומאף אחד ובוא נגיד שלא כדאי לעצבן אותה… והיא גם-"
"מרקיטוס! תעזוב את הילד… זה שאתה מאוהב במריצה לא אומר שכולנו צריכים…" תומאס אמר ומרקוס גלגל עיניים. המשכנו לדבר ואחרי שתי דקות נשמע צלצול.
"חשבתי שלפחות פה לא יהיו צלצולים…" מלמלתי והם צחקו. הספקתי להחליף למדי בית הספר בזמן שהבנים הלכו, חולצה לבנה מכופתרת, מכנס ג'ינס ארוך ועניבה אדומה. רצתי לכיתה כמו מטורף כדי לא לאחר, עוקב אחרי המפה שמרקוס צייר לי ובזכותו הגעתי לכיתה תוך דקה וחצי. התיישבתי במקום ריק מאחורה ובזמן שהתנשפתי החזי- סליחה, המנהל נכנס.
"תלמידי כיתות י' תקבלו לכיתתכם תלמיד חדש, אני מקווה שהוא לא יהיה בלגניסט כמו כל אחד בכיתה הזו, בייחוד כמוך גברת צעירה." הוא אמר והסתכל על הילדה עם השיער הקצר בצבע אדום כהה שישבה שורה לפניי.
"טוב, זה התלמיד החדש פבלו בוסטמנטה, אני מקווה מאוד שתקבלו אותו לחברתכם ושלא תעשו עוד בעיות כמו שנה שעברה." המנהל מלמל את סוף המשפט בשקט. בשנייה שהמנהל אמר את שמי הילדה הזו התחילה להשתעל, והרבה.
"מריצה? את בסדר?" שאלה המורה. אז זאת מריצה…היא רק המשיכה להשתעל עד שהמורה נתנה לה לצאת, ביחד עם מרקיטוס שהתנדב ללוות אותה.
למדנו למשך חצי שעה עד שהיה צלצול.
"הפסקה גדולה!" תומאס צעק וכולנו יצאנו מהכיתה בריצה… אני רק חשבתי על הילדה הזאת, זה לא קשור אליי מה שקרה לה נכון? או שכן…

פבלו: http://images1.fanpop.com/images/photos/1600000/Pablo-Marizza-rebelde-way-1694404-1751-1237.jpg

מריצה: http://www.pobladores.com/data/pobladores.com/te/re/teresa24/channels/erreway_erreway/images/47495764507094marizza321.jpg

מרכוס: http://sp1.fotolog.com/photo/17/41/39/foro_rebelde_way/1252505690999_f.jpg

מנואל: http://monika4535.blogx.pl/files/2012/03/76073-iu.jpg

תומאס: http://imalbum.aufeminin.com/album/D20060503/186016_YDPRBSFUQK4ZS64WMDWLH82ZUK41FB_coco4_H211143_L.jpg

דונוף (המנהל): http://latinoparaiso.ru/gallery/arturo_bonin/arturo_bonin_latinoparaiso-28.jpg


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך