בועה משלי
אוקיי? אוקיי.

fix you – הקדמה\תקציר + הרשמה.

בועה משלי 17/08/2014 697 צפיות 6 תגובות
אוקיי? אוקיי.

אז;
אני חשבתי על רעיון ממש טוב.
מי שלא קרא את הסיפור שכתבתי 'fix you', שיעוף לקרוא אותו עכשיו!
אני רוצה לכתוב סיפור\ספר\סיפור-בהמשכים\איך שלא תקראו לזה, על מה שקורה לפני זה ועל איך הם הגיעו לשם, ובהרחבה יתרה על מה שקורה בסיפור שכבר כתבתי.
אז, תקראו את הסיפור, ובכל מקרה:
אליסון דייויס היא ילדה בת אחת-עשרה, שחיה בבית קטן בשכונת עוני עם שלושת אחיה, היא, ואימה.
ביום אחד, שלא היה למשפחה שלה כמעט יומיים אוכל, היא הסתובבה חצי מעולפת ברחובות, מנסה לקבץ נדבות או עבודה.
לפתע שלט תופס את מבטה:
דרושים שפני ניסויים. שישה ילדים בגילאי 11-12, עם אישור הורים. הילדים לא ייפגעו, הם יוכשרו ושודרגו במסגרת ניסוי מיוחד של ממשלת ארה"ב, אנגליה, ישראל, שווייץ, וקנדה.
הילדים יגדלו בסביבה מותאמת להם בתנאים טובים. המשפחות יקבלו מליון דולר במזומן בכל אחת מהשנים שתעבור.
אליסון מחליטה ללכת על זה, והולכת לריאיון.
אחרי שבוע היא מקבלת הודעה שהיא התקבלה, והולכת למקום שממנו הם יוצאים לניסוי.
מכניסים אותה למסוק קטן. בתוך המסוק הייתה מעבדה, שהכניסו אותה אליה. יותר הא לא זוכרת, אבל מאז הכישרונות שלה והפגם שלה נוצרו אצלה [כד להבין צריך לקרוא את fix you].
אם מישהו לא הבין, שישאל בתגובות.
מה שאני צריכה הוא:
ארבעה דמויות בנות 11-12, ממקומות שונים מארצות הברית.
ששה דמויות ממקומות שונים בישראל.
כנ"ל אנגליה, שווייץ וקנדה.
אני צריכה את המנהיג של הברדסים [שוב פעם; fix you].
המנחה של כל התכנית – אפשר מכל אחת מהארצות.
אח ואחות קטנים של אליסון.
מקווה שתירשמו!


תגובות (6)

אני לא קראתי את הסיפור, אז אני טסה לקרוא אותו כדי שאני אוכל להירשם.

18/08/2014 00:25

שם קראו לה לילי, כמדומני.
כולם שם בגיל 11-12? זה לא צעיר מדי לכל מה שקרה שם? היא הריי התנשקה וזה…

18/08/2014 00:36

    רק בהתחלה הם בני 11-12.
    בהמשך הם גדלים.
    ושיניתי את השם, ואם מישהו רוצה לשנות שם של דמות, אין בעיה.

    18/08/2014 10:21

וואוו כן אני רוצה להרשם!
תתחילי לעשות אותו והוא נשמע ממש ממש מעניין, אין ספק שאני הולכת להתמכר אליו בקלות רבה.

18/08/2014 00:49

טוב אז,
שם: אליס
גיל: אחד עשרה.
מאיפה הגיעה: אנגליה.
מראה: שיער בלונדיני חלק וארוך יחסית, עיניים כחולות, עור חיוור, אף קטן. רזה מאוד וממוצעת בגובה.
אופי: שקטה, עדינה, יכולה להתגנב מעולה, גאונה בערך בכל דבר, היא חזקה למרות שהיא נראית חלשה נורא ויכולה לחנוק בן אדם בקלות, היא טובה עם כלי נשק (היא לימדה את עצמה כשהיה לה משעמם והייתה חלק מסדרת רציחות שעד היום היא לא פתורה), היא תמיד נושאת עליה סכינים בשרוולים, היא שקרנית טובה, אף פעם לא הולכת עם העדר, זהירה לרוב ומחשבת את הצעדים שלה מראש אבל לפעמים היא פזיזה ואימפולסיבית. היא היפראקטיבית.
אני אקרא את פיקס יו עכשיו.

18/08/2014 08:49

אז ההרשמה סגורה. אם מישהו עדיין רוצה, אז שיכתוב, ויש מצב שאני אקח אותה. פשוט אני כבר רוצה להתחיל לכתוב…
אני אכתוב לעצמי כמה פרקים, אשפצר אותם, ואעלה אותם. אני עושה את זה כדי שכל הזמן יהיו לי כמה פרקים קדימה, ואז הקוראים [אם יהיו], לא יצטרכו לחכות יותר מדי זמן…

18/08/2014 19:12
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך