amitt879
מצטערת שלא העליתי פרק הרבה זמן. אני בתקופה של המון מתכונות ובגרויות. טוב ככה זה כיתה י"א. אני אשתדל להעלות פרק כל יום או יומיים מעכשיו. תהנו :)

INFINITY – פרק 9-

amitt879 26/04/2014 1344 צפיות אין תגובות
מצטערת שלא העליתי פרק הרבה זמן. אני בתקופה של המון מתכונות ובגרויות. טוב ככה זה כיתה י"א. אני אשתדל להעלות פרק כל יום או יומיים מעכשיו. תהנו :)

אחרי שאלכס יצא היה שקט בחדר. שקט מביך. איך זה יכול להיות שאמה לא מדברת, או קוברת אותי בשאלות על אלכס? מוזר. "אמה? את מרגישה טוב?" שאלתי אותה. "כן אני מרגישה מעולה" אמרה בחיוך רחב. "אז איך זה יכול להיות שעוד לא שאלת אותי על אלכס?" שאלתי, לא מאמינה בכלל שהעליתי את הנושא. כל הזמן היא שואלת שאלות ואני מתעצבנת מזה. ועכשיו כשהיא שותקת אני מעודדת אותה לשאול? כנראה שאני ממש שמחה בגלל כל מה שקרה שפשוט לא אכפת לי לענות לה. "החלטתי שאני מפחיתה בדיבורים. עושה רושם שזה מעצבן כמה אנשים" אמרה אמה. "מה פתאום מעצבן, למה את חושבת ככה?" אמרתי מופתעת. יכול להיות שהיא שמעה את המחשבות שלי? "את בעצמך ראית איך אלכס ברח כשרציתי לספר לכם על מהלך היום שלי. אני מבינה רמזים, אז פשוט החלטתי לשתוק." ענתה אמה כשהשפילה את מבטה. "היי, לא אל תחשבי ככה" אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק חזק. "הוא באמת התכוון ללכת לעזור לטיילר. בדיוק לפני שהגעת הוא סיפר לי שטיילר לא יודע איך להתארגן לקראת הדייט ושהוא צריך ללכת לעזור לו." צחקתי. "זה ממש לא בגללך מתוקה" המשכתי והידקתי את החיבוק. "את לא סתם אומרת?" שאלה אמה. "לא! ולעולם אל תחשבי שאנחנו מתחמקים ממך" עניתי. אמה צחקה. אני חייבת לספר על זה לאלכס, שלא יפלוט עוד משהו כזה. לא חשבתי שהיא תיפגע כל כך. "טוב, אז עכשיו אני שואלת. מה בדיוק קרה פה לפני שנכנסתי?" אמרה אמה בערמומיות. "סתם לא משהו רציני. הוא בא כדי לראות מה שלומי." עניתי בחיוך. אני לא באמת יכולה לספר לה את הכל. כי רוב מה שקרה, קרה בגלל שהוא תפס אותי עם הפלאפון. "והחיבוק הזה בסוף? והחיוכים המאושרים של שניכם? ראיתי הכל מיה, את לא יכולה להסתיר ממני כלום." אמרה אמה בחיוך. צחקתי, אני מעדיפה שהיא תשאל המון שאלות מאשר שהיא פשוט תפסיק לדבר. רק עכשיו אני מבינה כמה אני שונאת שהיא שותקת. "כן, אי אפשר להסתיר ממך כלום" צחקתי והמשכתי "דיברנו והוא הזמין אותי לסרט, רק שנינו. וזהו. " חייכתי. "מיה?! את מבינה כמה משמעות יש לסרט הזה?!" צעקה אמה. "מה ההתרגשות זה בסך הכל סרט?" שאלתי בתמימות. הדבר האחרון שאני צריכה זה שהיא תדע כמה אני מטורפת עליו. "תתעוררי מתוקה!! הוא הזמין אותך לדייט!! זה כל מה שרצית כל חייך לא?" אמרה אמה וניערה אותי בחוזקה. היא תמיד יודעת מה אני חושבת. היא קוראת אותי כמו ספר פתוח. "את מדברת שטויות, זה סתם סרט!" אמרתי. "טוב מיה, איך שאת רוצה. אבל אם בסוף תקבלי נשיקה ותחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה, אני אחכה בדיוק פה כדי להגיד אמרתי לך" צחקה אמה. צחקתי, אני באמת מקווה לשמוע אמרתי לך. אני רק מקווה שהכל יהיה בסדר. אני לא רוצה לפתח ציפיות ואז להתאכזב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך