IPP פרק חמישי

Noya1 14/08/2014 1193 צפיות 4 תגובות

ריימונד פתחה את הדלת של הבית הגדול והלבן, מסתכלת לכול הכיוונים, רואה רהיטים נקיים ומוסדרים בצןרה סטרילית לגמרי, שתי בנות מצחקקות עברו מולה, והיא הסתכלה על בגדיהם הוורודים והמגוהצים היטב, "את כנראה אמבר לוקאס" מישהי באה מאחורי ריימונד, היא הסתובבה במהירות מסתכלת על יופיה של האישה שבאה מאחוריה, "נעים מאוד" ריימונד אמרה לה, "שלום, אני אלקסיס בריט, הנשיאה של 'אקסל' נעים להכיר" היא אמרה וחייכה חיוך מרוח באודם אדמדם וטרי שנמרח דקות אחדות קודם לכן, "אמבר לוקאס, נעים להכיר" ריימונד אמרה והושיטה את ידה לליחצת יד, אך אלקסיס לא לחצה בחזרה, "אנחנו נוהגות לחבק אחת את השניה לאות הכר" אלקסיס אמרה עם חיוך עדין על שפתיה, "נכון, ברור" ריימונד אמרה בחיוך מזויף וחיבקה את אלקסיס.
"יש ב'אקסל' המון חוקים, אבל יש לנו את שני החוקים החשובים ביותר" אלקסיס אמרה לריימונד בעודם הולכות במסדרון לכיוון חדרה, "הראשון, בנים אינם מורשים לעולם להיכנס בדלתנו" היא אמרה והסתכלה על ריימונד, שמחשבתה נדדה לשאלה היחידה של איך היא תיצור קשר עם ריאן?. "והשני," אלקסיס המשיכה, "אחות בצרה היא הקודמת לכול" אלקסיס אמרה ועצרה ליד אחד החדרים, "בהצלחה בשהותך איתנו, נתראה הערב" אלקסיס אמרה וצעדה על עקביה הגבוהות לכיוון המדרגות במובילות למטה/

ריאן החנה את המכונית ליד בנין כחול וגדול שעליו התנוסס שלט קטן עם השם 'בולק', הוא העביר להילוך ראשון והסתכל על המראה של הנהג, מסדר את הקוצים בידו האחת ובשניה מחזיק את המזוודה השחורה שמכילה את כלי הנשק.
הוא דפק על הדלת מספר פעמים, מחכה שמישהו יפתח לו, לאחר דקות אחדות נער בעל שיער מורם כלפי מעלה בצבע בהיר ועניים ירוקות בהירות, "שלום," הוא אמר בקול בס גבוה, "ניק," ריאן מתח את ידו בכוונה להכיר את הנער בעל העיניים הבהירות, "רוס" הוא מתח את ידו בחזרה.
"חדש כאן?" שאל הנער בעוד הם הולכים במסדרון לכיוון חדרו של ריאן ,"כן" ריאן השיב קצרות, הוא לא בא לכאן כדי להכיר חברים חדשים, אלא כדי לבצע משימה, והוא יבצע אותה על הצד הטוב ביותר אפשר.
רוס הביא לריאן את המפתח והרים את ידו להגיד שלום, ריאן פתח את החדר, מופתע לראות את מה שנגלה לפניו, חדר רחב, עם רהיטים בודדים, בעל שני מיטות, אחת בשבילו ואחת בשביל שותפו.

"אני רוצה שפתון בצבע ורוד שידגיש את השפתים הנפוחות שלי," אמרה נערה בעלת שיער שחור ועיניים קטנות.
"אני רוצה צללית להדגיש את צבע העיניים שלי," אמרה מישהי בעלת שיער בלונדיני ארוך ומבנה פנים צר.
"ואת אמבר?" שאלה אלקסיס שאלה את ריימונד, כול העיניים שבשולחן היו מופנות אליה, והיא חשבה במהירות מה כדאי לא לענות.
"עגילי פנינה?" היא ספק אמרה ספק שאלה, והבנות שבשולחן עברו הלאה.
לאחר מספר דקות נכנסה לחדר נערה, שיערה הבלונדיני והשופע הגיע עד לכתפיה, ועיניה הירוקות סרקו את השולחן מסתכלות על ,בנות השנה הראשונה, כאשר הביטה בריימונד, ריימונד חשבה במהירות, זאת סמנתה מורקס, והיא צריכה להתידד איתה, ריימונד קמה במהירות מהשולחן וחייכה את סמנתה.

הכתיבה של הפרק הזה גורמת לי להקיא.
עוד פרק מחר :)
אוהבת :**


תגובות (4)

תמשיכי מהמם!!:)

14/08/2014 20:01

זה לא גורם להקיא !!
נויה! את מוכשרת וכותבת מאוד יפה, תביני את זה כבר :)
ותמשיכי ^_*

14/08/2014 20:34

    הכתיבה של הפרק הזה ספציפית פשוט מגעילה.
    וגם הפרק עצמו:/-)(

    14/08/2014 22:30

חייכה אל* סמנתה פרק מדהים תמשיכייי

14/08/2014 22:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך