IPP- פרק רביעי

Noya1 14/08/2014 701 צפיות 4 תגובות

ריאן הגביר את ווליום המוזיקה ברדיו, מסתכל איך הם עוברים רחוב ועוד רחוב בצפון לונדון,בעוד ריימונד מסתכלת החוצה, דרך הגג הנפתח של המכונית האדומה והיקרה שפול שכר בשבילם.
פול תכנן שריימונד תלמד ב'אקסל' הקולג' של סמנתה מרקוס, ואילו ריאן ילך לקולג' הגברים שממול הנקרא 'בולק'.
ריאן שלא היה מרוצה כלל ממראהו , היה בטוח כי ריימונד מרגישה רע יותר עם העקבים הוורדות והגבוהות שמונחות על רגליה, והשמלה שלא נראתה נוחה כלל, אך ישבה עליה בצורה יפיפיה.
הוא הסתכל על הכביש, עוצר ברמזור שבדיוק הפך אדום, "ריימונד, עוד מעט תתחיל ההצגה, שימי חיוך על הפנים שלך, ותשחקי אותה כאילו את אחת מהם," ריאן אמר לריימונד מנסה לשכנע אותה כמו שפול אמר, ריימונד נחרה נחירת בוז, וחזרה להביט בדרך, "את חושבת שלי נוח עם הבגדים האלה?" ריאן שאל את ריימונד מקפיד להסתכל על הכביש המהיר של לונדון.
ריימונד עדיין הייתה כעוסה ומצוברחת בנוגע להוריה, שלא באו להיפרד ממנו ואפילו לא להגיד שלום, אף שידעו כי הם לא הולכים לפגוש את ביתם זמן רב, כמה שעות קודם לכן, ריימונד הלכה לביתו של פיליקס ונפרדה ממנו לשלום, היא אמרה לו שהם ימשיכו להיות בקשר, והוא רק הנהן.
הם נכנסו לרחבת קמפוס גדולה וגדושה באנשים, נערים בגילאי שש עשרה עד תשע עשרה, מבוגרים יותר, בני עשרים עד עשרים וחמש.
חלקם היו ישובים על הדשא, מדברים אחד עם השני, חלקם היו רכובים על אופניים, והשאר הלכו חלקם מהורהרים, חלקם ממהרים, ממש כמו בסרטים.
ריאן שהיה רגיל לסוע במהירות של 140 קמ"ש לשעה, האט את מהירותו, ועצר ליד בית לבן וגדול שבקדמתו היה כתוב 'AXEL', הוא הפנה את מבטו לריימונד שהזדקפה באחת והפנתה את ראשה אליו בחזרה, הוא הביט בה, בעודה מסתכלת על מראת הנוסע, "שלום, קוראים לי אמבר לוקאס נעים להכיר אותך" היא שחזרה את שמה הבדוי, מדברת למראה ומחייכת חיוך ציני, מה שהזכיר לריאן, הוא פתח את המזוודה הקטנה שישבה במושבים האחוריים, הוא סיבב את הגלגלות בכדי לפתוח אותה, מסובב על פי סדרתם של ארבעת הספרות, בתוך המזוודה היו כלי נשק, אקדחים, ואולרים קטנים, "קחי," הוא הושיט לה את תעודת הסוכן שהיה כתוב עליה 'FBI', היא לקחה ופתחה את התעודה, היה בה תמונה של השיפור שלה, שמה הבדוי היה כתוב בצד, "קחי גם את זה, וגם את זה" ריאן אמר לריימונד והושיט לה אקדח ושני פאלפונים.
אחד מהם היה סמארטפון בעל מגן ורדרד משובץ יהלומים והשני היה פאלפון ישן וחד פעמי, "זה הפאלפון בשביל החברות והחברים שלך וכול הדברים האלה של הבנות" אמר וחייך, "מכאן, פול יתקשר אליך, גם אני , וגם אבא ואמא שלך" ריימונד נחרה בבוז בולט כאשר אמר 'אבא ואמא שלה' "עוד משהו אחד," הוא אמר וחייך, "פול אמר שאנחנו צריכים להיות זוג, כדי שאף אחד לא ינסה להתקרב אליך, ואף אחת לא תנסה להתקרב אלי", ריימונד חייכה חצי חיוך והתקרבה בכדי לחבק את ריאן, "ביי בן זוג, נתראה" אמרה ויצאה מהאוטו, וריאן, חייך לה בחזרה.

יחסית לשאר הפרקים של הסיפור זה פרק קצר.
אם תשימו לה זה ממש כמו מרגלת מתבגרת בהתחלה, בהמשך זה ישתנה.
מחבבת במיוחד.
נויה


תגובות (4)

נויייה :)
תמשיכיייי !
אני מתה על מרגלת מתבגרת (*-*)
וגם אני מחבבת אותך ^^

14/08/2014 15:34

    בחזרה אנה :*

    14/08/2014 15:53

תמשיכי דחוף!!!
מהמהם!:)

14/08/2014 15:49

מושלם גם אני אוהבת מרגלת מתבגרת סרט יפה

14/08/2014 16:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך