IPP פרק שישי

Noya1 15/08/2014 642 צפיות 6 תגובות

ריימונד ישבה בחדרה, זה היה שעת צהרים מאוחרת, לימודי ה'האקסל' נגמרו, וכך גם לימודיה האקדמיים.
המחשב היה מונח על רגליה של ריימונד, על המסך ריצדו תמונות של אנשים פוטנציאליים להיות אויביה המרים של סמנטה.
שבוע עבר וריימונד ובמנטרה התידדו במקצת, מדברות שהן נפגשות, ישובות אחת ליד השניה בכיתות הקול'ג המרווח שלהן.

ריאן צעד לכיוון בניין ה'האקסל' צריך לפגוש את ריימונד נואשות בידיעה כי הוא יודע מי האויב של סמנטה, הוא הקיש את ארבעת המספרים שאיתם הוא מתקשר לפאלפונה של ריימונד, לאחר מספר צפצופים הוא הועבר לתא הקולי,
״היי ניק,״ מישהו קרא מאחוריו בשמו הבדוי
״היי ג'סטין,״ ריאן ענה יבשות לשותפו לחדר,
״הלימודים יתבטלו מחר, יש השתלמויות למורים אז מבטלים גם לנו וגם ל'אקסל' אנחנו מארגנים מסיבה, יהיה אלכוהול, יהיה מוזיקה, יהיה בנות, אתה בעד?״ ג'סטין שאל אותו,
״אני חושב שאני יבוא,״ ריאן אמר לבסוף לאחר הרהור קטן בידיעה שיצטרך להתלבט עם שותפתו ריימונד.

ריימונד סגרה את המחשב כאשר שותפתה לחדר, דניאל, פתחה את הדלת והסתערה פנימה, ״ריק זרק אותי״ היא אמרה כאשר שובל דמעות יוצא מעיניה, ריימונד שידעה שצריכה לגלות רגישות, אך לא ידעה מה עושים במצבים כאלה התקדמה לכיוון דניאל, מלטפת את לחייה שהיו רטובות מדמעות, ״אל תתני לו להוריד לך את האיפור״ ריימונד אמרה את מה שעלה לראשה באותו הרגע.
לאחר כמה דקות שריימונד הייתה ישובה על המיטה וראשה של דניאל מונח על ברכיה בעוד דניאל מתייפחת, הפאלפון היקר והנוצץ של ריימונד צילצל, היא מתחה את ידה כדי לא להזיז את דניאל ממנה ולקחה את הפאלפון רואה על הצג את המספר בעל ארבעת הספרות של ריאן, נזכרת כי כיבתה את פאלפון השירות שלה.
״כן ניק,״ היא השתמשה בשמו הבדוי של ריאן,
״ריימונד תרדי למטה הכי מהר שאת יכולה יש לי חדשות מזהירות,״ הוא אמר וניתק.
״דניאל, חבר שלי מחכה לי למטה,״ היא אמרה לה בעדינות, דניאל קמה באיטיות וחיבקה את ריימונד בחוזקה, ״תודה אחות אקסל נהדרת שלי״ היא חייכה אליה, ריימונד שלחה אליה בחזרה חיוך מהוסס ויצאה מהחדר.
היא ירדה במדרגות בדרכה אל הדלת, בעודה הולכת במהירות באה מולה סאלי, עוזרת הנשיאה של ה'אקסל',
״אמבר אנחנו מארגנות מסיבה להיום בערב״ היא אמרה בחיוך גדול, ״אוקי,״ ריימונד אמרה לה מסמנת לה להמשיך, ״אנחנו מזמינות אותך לבוא כי את רשמית אחת מאיתנו״ היא אמרה לה, ״אני יבוא,״ ריימונד אמרה ועקפה אותה מתקדמת אל הכניסה.
״כן ריאן״ ריימונד אמרה לו מתנשפת מההליכה המהירה,
״מה לקח לך כזה הרבה זמן?״ הוא שאל אותה מושך אותה בעדינות לפינה הצדדית של הבניין, ״אחת הבנות, מסיבה, היום בערב״ היא אמרה מתנשמת בין מילה למילה, ״את הולכת?״ ריאן שאל אותה מזיז שערה סוררת מעיניה של ריימונד, היא הנהנה ועשתה קוקו בשערה החלק.
״קחי״ ריאן הושיט לריימונד מעטפה חומה, ״מה זה?״ שאלה אותו בעודה קורעת את הדבק ממעלה המעטפה, ״תפתחי״ הוא זירז אותה.
ריימונד פתחה את המעטפה מוציאה ממנה דף זהות, אהרון טראנס בן, ארבעים ותשע ,גר בצפון לונדון, בעל מועדון הימורים, היה כתוב שם וריימונד התחילה להבין.
היא פתחה את המעטפה שנית והסתכלה על התמונה שהתגלתה למולה כאשר הוציאה דף נוסף, גבר בעל שיער חום שעליו התחילו לצמוח שורשים לבנים, כול גופו היה מכוסה קעקועים, התמונה צולמה בעודו מעשן באחד הרחובות כאשר הוא לא שם לב.
״ריימונד זה האיש שמאיים על חייה של סמנטה״ ריאן אמר לה את מה שכבר הבינה לבדה.

אני נשבעת לכן שאין לי מושג מה קורה לכתיבה שלי.
היא כול כך מגעילה שבא לי לבכות!
אני מצטערת..:/


תגובות (6)

למה את בוכה ?
אז יצא לך פרק קצר.
סו וואט?
גם לי יצא פרק קצר פעם שעברה (אתמול)
והיום עשיתי אחד ארוך כדי לפצות.
תעשי את זה גם, תעשי פרק ארוך מחר והכל יהיה בסדר :)
את כותבת מאוד יפה. וזה מאוד מותח ומעניין ^^
תמשיכי!

15/08/2014 14:36

    האורך לא העניין.
    העניין זה הכתיבה, אחותי כותבת ככה, והיא כותבת סיפורי פיות :/

    15/08/2014 14:38

    זה לא מגעיל !
    באמת שזה לא.
    את כותבת יפה :)
    תפסיקי להוריד לעצמך את הביטחון!

    15/08/2014 14:42

    איך הסיפורים קשורים לביטחון שלי?
    אני פשוט מרגישה שהכתיבה הזאת רדודה כזאת..
    יותר מכול שאר הפרקים בכול אופן-:-

    15/08/2014 14:45

    אבל אני אומרת לך שהיא לא רדודה!
    והסיפורים קשורים לביטחון. (ביטחון שאת כותבת יפה)
    את כותבת יפהההההה.

    15/08/2014 14:49

תמשיכי דחוף!
סיפור אחד היפים שקראתי באתר:))

15/08/2014 14:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך