פרי
*לפני שיגידו שה לא הוונשוט שלי ושראיתם אותו בפייסבוק ...אז דבר ראשון זה וואנשוט שאני (אנוכי עצמי ) כתבתי , ופשוט 'תרמתי' אותו לחברה שלי שיש לה קבוצה של סיפורים של וואנדי בפייסבוק , וביקשתי את רשותה לקחת אותו ולעלות לכאן גם....והיא הסכימה :) מקווה שאהבתם ....
וגם , עם מישהי רוצה וואנשוט, שתכתוב רק על מי היא רוצה ואיך קוראים לה /רוצה שיקראו לה ....<3
תודה על התגובות על הפאנפיק ועל שאר הוונשוטים <3 <3 <3 <3

Is the only one for me! -וונשוט זאין מאליק

פרי 08/11/2012 2256 צפיות 6 תגובות
*לפני שיגידו שה לא הוונשוט שלי ושראיתם אותו בפייסבוק ...אז דבר ראשון זה וואנשוט שאני (אנוכי עצמי ) כתבתי , ופשוט 'תרמתי' אותו לחברה שלי שיש לה קבוצה של סיפורים של וואנדי בפייסבוק , וביקשתי את רשותה לקחת אותו ולעלות לכאן גם....והיא הסכימה :) מקווה שאהבתם ....
וגם , עם מישהי רוצה וואנשוט, שתכתוב רק על מי היא רוצה ואיך קוראים לה /רוצה שיקראו לה ....<3
תודה על התגובות על הפאנפיק ועל שאר הוונשוטים <3 <3 <3 <3

*לפני שיגידו שה לא הוונשוט שלי ושראיתם אותו בפייסבוק …אז דבר ראשון זה וואנשוט שאני (אנוכי עצמי ) כתבתי , ופשוט 'תרמתי' אותו לחברה שלי שיש לה קבוצה של סיפורים בפייסבוק , וביקשתי את רשותה לקחת אותו ולעלות לכאן גם….והיא הסכימה :) מקווה שתאהבו -סוף חפירה-*

"הי בייב' " שיין הופיעה מולי בסקייפ . "הי " אני מנופף בידי . "איך בצרפת … כבר ראית את מגדל אייפל ?" היא שואלת בהתרגשות , תאמת היא נמאסה עלי . היא ילדותית ורגשנית והיא לא הטיפוס שלי … דפיקות נשמעו בדלת חדרי , זאת צ'לסי …אסור ששיין תראה אותה . "אהה לאב אני צריך ללכת " אני אומר . "נו צ'אז אנחנו כבר לא מדברים בכלל " היא שוב מתנהגת כמו קרצייה . "אני פשוט חייב ללכת " לחצתי על לחצן הניתוק בסקייפ וניגשתי לדלת . "הי" צ'לסי התנפלה עלי בנשיקה דביקה . אני מחפש מישהי כמו צ'לסי ולא ילדותית כמו שיין .
~נקודת המבט של שיין ~
הוא ניתק לי בפרצוף . אבל אני בטוחה שיש לו הרבה ענינים בצרפת ….כל העניין של תצוגת הציור שלו, אני מבינה … זה התפקיד שלי …אני חברה של צ'אז אני צריכה להבין אותו . דפיקות נשמעו בדלת ביתי . זאת כנראה השכנה שבאה לשלם לי על הבייביסיטר שעשיתי לפני יומיים . השארתי את המסך של המחשב דלוק והלכתי לכניסה של ביתי .
"תודה גברת שרידן " . "תודה לך מתוקה " היא ענתה בחביבות והלכה . "20 דולר " נאנחתי , בקצב הזה אני בחיים לא יסיג מספיק כסף למכונית חדשה . נכנסתי לחדרי . עיני נפערו למראה המחזה שבו צפיתי דרך המחשב . הוא לא כיבה את הסקייפ . התקרבתי כדי לראות שאני לא מדמיינת . התיישבתי .צ'אז מתמזמז או יותר נכון טורף את הבחורה הזאת שאיתו .
עיני האפורות התחילו לשרוף , לא ! לא! לא ! . צ'אז שלי ,צ'אז שלי ! הוא בוגד בי ! הוא בוגד –בי ! . "חמור " כתבתי בצ'אט וסגרתי את השיחה . קברתי את פני בכרית והתחלתי לבכות . דמעות אפלוליות מלוכות זלגו במורד פני עד שנטפו על צווארי . התחלתי לקרוע את כל התמונות שלנו ביחד שהיו על הקיר . נשארו רק הממוסגרות עם הזכוכית . "חרא !" זרקתי את הראשונה וזכוכיות קטנות התפזרו במרחב בחדר . "זבל !!" עוד אחת נזרקה . "אדיוט !" צעקתי שוב וזרקתי את השלישית בכל כוחי שנותר בי . זרקתי את עצמי על הרצפה על הזכוכיות . הפלאפון שלי שהיה בכיסי נלחץ על כמה כפתורים , לא היה לי אכפת . "אני שונאת את החיים שלי !!!!!!!!" צרחתי במלא הכוח . "אני שונאת הכל !!" צעקתי שוב. והתחלתי לבכות בקולי קולות. הזכוכיות חדרו לעורי . הכאיבו לי , כאב נעים …שהשכיח את כאב הבגידה . צעקתי במלא הכוח. המשכתי לבכות על הרצפה בזמן שזכוכיות נכנסות לעורי.
הערב ירד. החדר היה חשוך . דפיקות נשמעו מדלת הכניסה של הבית . לא היה לי אכפת . "שיין ?" קול מוכר נשמע מדלת הכניסה לחדרי . הרמתי את מבטי , עיני שרפו וכל צווארי ופני היו רטובים . "זאין ?" שאלתי חלושות , לא ראיתי דבר בחושך מבעד לעגיל על אוזנו, זאין למה זאין ?! . "הי הי זה אני , הי " הוא מדליק מנורה שהייתה ליד המיטה שלי הוא התקרב עלי והתיישב לידי על הרצפה . הוא לקח דף קרועה שקרעתי . "קרעת את העבודה שלך ?" הוא שואל ואני מביטה על העבודה שהשקעתי בה כמעת חצי שנה … עבודה של כניסה לקולג' … אני מהנהנת קלות במשיכת אף. "את עבדת אליה כ"כ הרבה זמן… למה ? " הוא מלטף את פני . אני מכירה את זאין כבר כמעת שנה . נייל היה פעם השכן שלי באירלנד וביחד עם זה אחד החברים הכי טובים שלי … אחרי שהוא התפרסם הגעתי לאנגליה …לא בגללו בגלל שאני רציתי ללמוד כאן, נייל ששמע שאני באנגליה עכשיו החליט להתקשר וכך חידשנו את קשר החברות בינינו . הוא הכיר ביני ובין הלהקה שלו … לפני שהכרתי את צ'אז היה לי קראש על זאין .. לא קטן !.אבל הכל הסתדר אחרי שנישקתי את האידיוט הזה פעם הראשונה .
"ומה , מה קרה לך …?" את כולך נוטפת דם " זאין אומר , לא עיניתי . "בסדר לא נורא , בואי קודם תתקלחי" הוא מוביל אותי למקלחת . הוא מחייך וסוגר את הדלת אחרי . אני מורידה את הגופייה ואת בגדי התחתונים ורואה שכל רגלי וחלק מכפות ידי מלאות בדם יבש . אני טובלת את גופי באמבטיה חמה ומתחילה שוב לבכות ,אני תובלת את פני עכשיו וממשיכה לבכות גם בתוך המים. "את בסדר שם ?" זאין נשמע מבעד לדלת . "כן " אמרתי חלושות אבל הוא עדיין שמע . "עם את צריכה משהו פשוט תצעקי לי " הוא אומר . אני תובלת שוב את פני ומתחילה לבכות ואחרי כמה שניות הוצאתי את פני שוב . כל גופי נמצא מתחת למים ורק ראשי לא … למה הוא !?! למה זאין ?! …הרי הוא שונא אותי … רבנו לפני שבוע . "את לא צריכה אותו !" הצעקה שלו הדהדה לי בראש . איך יכולתי להיות כזאת עיוורת ? …. הרי הוא ידע ! הוא ידע ! … ולא האמנתי לו ! …. לא האמנתי לאחד החברים הכי טובים שלי …שעוזר לי שתמוך בי שמתייעץ איתי !… האמנתי לגוש זבל הזה שאמר שהוא אוהב אותי .
~לפני שבוע ~
"אנחנו צריכים לדבר !" אס.אמ.אס מזאין . "מה קרה ?" כתבתי בחזרה . "פשוט בואי " . הוא אפעם אל היה רציני כ"כ …. אנחנו חברים טובים … הוא תמיד צוחק איתי ..זאת כנראה אחת המתיחות שהוא והבנים עושים לי .
אחרי 15 דקות הגעתי לביתו של זאין .תקתקתי מהר הוא פתח חייך והכניס אותי . "מה קרה ?" שאלתי . הוא לא הגיב ,סובב את גבו עלי והלך לכיוון הסלון . קימטתי את מצחי בסימן של אי הבנה . הורדתי את המעיל החום שהיה על גבי וחימם אותו , הורדתי את המגפיים והלכתי גם אני לסלון . הוא ישב על הספה הגדולה בצבע בז' והביט באיפון שלו ,בשקט . הוא אפעם לא היה כ"כ שקט , כ"כ רציני . הוא ממש ממש ממש לא מתכנן מתיחה עלי ! . "אתה מוכן להזיז את התחת שלך ולהסביר לי מה הקטע שלך !?" אמרתי מזיזה אותו מקצה הספה שם אני נוהגת לשבת כשאני מגיעה לביתו . "אמרתי לך שזה מה שיקרא !" הוא העיף את האיפון לידי וקם מהספה ! . "אמרת לי שמה יקרא !? אל מה אתה מדבר ?" שאלתי בלי להביט בצג האיפון . "תפסיקי להיות כזאת עיוורת ותראי !" הוא זרק לאוויר והכניס את קרטון החלב לפיו . תמונה של צ'אז החבר שלי נגלתה למול עיני ….מתנשק עם מישהי ,באמצע רחובות פריז שם הוא נמצא עכשיו. "מאיפה הסגת את זה !" יריתי לעברו . "אמרתי לך כב…" . "מאיפה – הסגת את זה !? " אני קוטעת אותו . הוא מנסה להשכיל עוד צליל מפיו ואני קוטעת אותו שוב " לא הייתי ברורה ! לחזור על זה שוב ?!" אני אומרת כאילו מזהירה . "מאכפת לך ?! אמרתי לך שהוא לא שווה את זה ! אמרתי לך שזה יקרא וזה קרא ואת לא האמנת !" הוא אומר יוצא מהמטבח למסדרון . "ואני גם לא מאמינה ! צ'אז אוהב אותי ! . אתה סתם נואש ! " צעקתי . "אני שונאת אותך !!!" צעקתי שוב והלכתי לעבר הכניסה . "רגע חכי שיין …." הוא מגיעה שוב ואחוז בידי . "עזוב אותי חתיכת אידיוט !" אני קוראת. "את לא צריכה אותו !" הוא צועק ."אני שונאת אותך " אני יוצאת בטריקת דלת מביתו . "נו שיין !" הוא יוצא . "לך מפה " . "אני לא יכול זה הבית שלי " הוא אומר ומתקרב עלי בזמן שאני נכנסת לרכב שלי . "תעשה טובה זאין …תתרחק ממני , אל תדבר איתי יותר ….אני לא מכירה אותך יותר " . "שיין די " הוא אומר בזמן שאני טורקת את דלת הרכב . "אתה לא תגיד לי מה לעשות !" אני אומרת וסוגרת את החלון שהיה פתוח . הוא דופק עם ידיו על החלון . "שאלה אחרונה …מאיפה זה …" אני פותחת שוב את החלון . "שיין …." הוא נאנח . "מאיפה זה !? אני לא רוצה לחזור על זה " אני יורה . " שיין את … " . "אני מבינה שאני לא הולכת לקבל תשובה " אני סוגרת שוב את החלון ומשאירה חצי פתוח בשביל אוויר . "את לא תוכלי להתחמק מזה לנצח !" אני שומעת אותו צועק . "תנסה אותי !" אני צועקת כשאני יוצאת מהחנייה .
~הזמן שלנו ~
אחרי כמעת שעה של שהייה באמבטיה יצאתי עטופה במגבת . הלכתי לחדר אחרי שראיתי שזאין בסלון . לבשתי חולצה שחושפת את הבטן מעט ושורט שחור . השארתי את שיערי החום שמגיע עד מותניי פזור ,מטפטף ,רטוב . הוא ישב על גבי הגופייה והרטיב אותה ואת גופי . יצאתי לסלון . "השתגעת ?" זאין צעק ומיהר עלי . "אמצע החורף ! יש שלג בחוץ ! את תתקררי !" הוא צועק ולוקח אותי מהר לספה . אני מרימה את רגלי ועוטפת אותם בידיי . זאין מביא שמיכת פוך חמה ועבה מהחדר שלי ומכסה אותי בה . "לא אכפת לי שאני אתקרר " אני משחילה מילה ראשונה מאז שהוא כאן . אני מגלה שקולי צרוד ." לי אכפת " הוא אומר מחייך ואני משפילה את ראשי . "את לא נשמעת טוב …אני יכין לך תה …" . "אני לא רוצה תה . אני רוצה גלידה שוקולד " אני אומרת מביטה כלפי הרצפה . "גלידה ! " . "כן אני יודעת שאמצע החורף ושלג בחוץ אבל אני רוצה גלידה !" דרשתי את המאכל המנחם ביותר . זאין יודע שעם אני רוצה משהו …..אני יקבל אותו ! . הוא וויתר על הוויכוחים והביא לי את הגלידה שאותה דרשתי אותה . ברגע שהוא שם את הגלידה על השולחן ואני לוקחת אותה לידי אני לא משחילה מילה ופשוט פותחת אותה . "אני אלך לסדר את החדר שלך ….יש שם המון זכוכיות . ני אסיים ונדבר טוב " הוא שואל . אני מהנהנת לאישור ותוחבת כף גלידה בצבע חום לתוך פי ומוחי קופא .
"טוב מוכנה לדבר " זאין התיישב על הספה אחרי 20 דקות שהיה בחדרי . שמתי את קופסת הגלידה על השולחן שהיה מול הספה והבטתי עליו . ושוב התחלתי לבכות . קברתי את ראשי בשקע צברו . "ששששש די שיין ..יהיה בסדר ..אני מבטיח לך " הוא לוחש . "אתה אפילו לא יודע מה קרה " אני אומרת בקול חנוק מבכי , צחקוק קל בוקע משפתיו . "אז תספרי לי " הוא מרים את ראשי ומנגב את דמעותיי באגודלו. " צ'אז ….הוא … והיא … וסקייפ … והם התנשקו " התחלתי בכות שוב . זאין עשה אחד ועוד אחד והבין הכל . "שששש די .. את לא צריכה את השור הזה " שוב הכנסתי את ראשי לחיקו . הוא עטף את זרועותיו סביבי . הרגשתי מוגנת ,בטוחה ….כמו שאפעם לא הרגשתי עם צ'אז או עם בחור אחר . דפיקות החלו להישמע על החלונות ,בכל רגע הם גברו … טיפות מים רועשות של גשם . ברקים ורעמים החלו להישמע. ואז , חושך …כל המנורות כבו . "מה קרה ?" נבהלתי , מצטופפת כמה שאני רק יכולה לידו . "תירגעי זאת רק הפסקת חשמל " הוא מלטף את ראשי . "אני אלך להביא נרות ." הוא אומר וקם מהספה . הוא לא איתי בסלון ואני נמצאת בחושך ריקני וצונן . הוא עדיין בבית ,הוא עדין כאן ….אבל אני רוצה להרגיש במגעו על עורי שוב . "הבאתי נרות " הוא מגיע לסלון אבל אני לא רואה אותו . עד שהוא מוציא את האייפון מהכיס וגורם לי ליראות את פניו המוארות , הוא שם את האייפון כדי שיאיר על מעשה ידיו ומדליק את הנרות . הוא מניח 5 נרות על השולחן מולנו ומתיישב על הספה ביחד איתי , אני יכולה להישבע שעם מישהו היה רואה אותנו הוא היה חושב שאנחנו זוג ! . "לאן את הולכת ….?" זאין שאל בעודי כמה מהספה . "אני כבר באה " אמרתי בטון סדוק מרוב בכי ,מאירה את דרכי עם הבלאקבארי שלי שלא הכי מאיר אבל מספק מספיק אור כדי לפלס את דרכי לחדר . אני תופסת את הגיטרה שלי שישבה בכניסת החדר שלי והולכת חזרה למקום הישיבה שלי ושל זאין על הספה . "הבאת את הגיטרה ?" הוא גיחך . "כן . משהו מצחיק אותך ?" אני שואלת . "לא " הוא משתתק . "תאמת שאני יודע לנגן קצת " הוא אומר בראש מורם . "באמת ?" אני אומרת עדיין באותו קול סדוק . "כן בואי אני יראה לך " הוא אומר ולוקח אותה מידי . "קדימה " אני אומרת . הוא מתחיל למרוח את ידיו על התווים סתם ככה ויוצא זיוף קולני . "אווו וואו !! אתה כישרון מהלך על שתיים " אני צוחקת . "הרבה אמרו לי את זה " הוא צוחק וגם אני . "על זה אני מדבר " הוא מחייך חיוך רחב מתייחס לזה שצחקתי אחרי בכי ארוך ומבט ממורמר . הוא מחזיק בסנטר שלי וגורם לי לחיי חיוך מבויש . "קדימה אני רוצה שננגן ביחד " אני אומרת . חלק אחד של הגיטרה נמצא על רגליו והחלק האחר עם המפתחות נמצא על רגלי . " אוקי אקורד ראשון " אני ממלמלת שמה את אצבעותיי על המיתרים . "רגע מה אנחנו מנגנים?" הוא שאל . "אהה מה אתה אומר על
Pumped up kicks “
שאלתי . "כן אני אוהב את השיר הזה " הוא אומר בחיוך . "אוקי אז אקורד ראשון " אני שמה את האצבעות על בגיטרה והוא גם …אחרי איזה רבע שעה של תרגול ושאני מראה לו מה לעשות אנחנו מצליחים לא רע.

"All the other kids with the pumped up kicks,You better run, better run, outrun my gun.All the other kids with the pumped up kicks,You better run, better run, faster than my bullet.
All the other kids with the pumped up kicks,You better run, better run, outrun my gun.All the other kids with the pumped up kicks,You better run, better run, faster than my bullet."
התחלנו לשיר את הפזמון של השיר

http://www.youtube.com/watch?v=hKG_v2E1yP4
*דרך עגב אני מתה על השיר הזה *
"אנחנו מצליחים " זאין חייך . "כן " אני צוחקת . "זה היה כיף "הוא אומר ברגע שאנחנו מסיימים את השיר . הוא מביט בי . עיניו השחומות חודרות לתוך שלי …ניצוץ יוצא מהן …אני מקרבת את פני לפניו ,וכבר אחרי רגע שפתיו נחו על שלי , וברגע שהרגשתי את הזיקוקים ואז כל סערת הרגשות בתוכי ..ידעתי !
הוא האחד והיחיד בשבילי !


תגובות (6)

איזה מדהים!!!!!

08/11/2012 22:41

ווואו איזה מושלםםםם !!!

08/11/2012 23:08

אני אוהבת אתכם , תודה !!! <3<3 <3

09/11/2012 03:28

תקשיבי, ממש יפה!!!!!!!!!

09/11/2012 03:51

מושלם!!!

09/11/2012 04:34

ואווווווו פשוט ואו

19/09/2013 11:50
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך