A-188
סורי שהפרק קצת משעמם , מקווה שתאהבו .... D:
רום הוספתי אותך , וגם אותך שובל ;)
את שאר הבנות אני יוסיף בהמשך אל תדאגו D:

Live My Life – פרק 5 (1D + JB)

A-188 05/02/2013 1319 צפיות 17 תגובות
סורי שהפרק קצת משעמם , מקווה שתאהבו .... D:
רום הוספתי אותך , וגם אותך שובל ;)
את שאר הבנות אני יוסיף בהמשך אל תדאגו D:

-נקודת מבט זאין-

פול הוריד אותי ליד הבית המשותף שלי ושל הבנים , נכנסתי אל הבית השקט .
"מי שם ?" שמעתי קול עדין של בחורה .
"זאין" אמרתי אל רום אחות של נייל .
היא ישבה בסלון וראתה טלוויזיה , "מה את עושה פה ?" שאלתי אותה והתיישבתי לידה .
"רבתי עם ההורים שלי ואין לי לאך ללכת חוץ מאל נייל" אמרה כשמבטה נח על הטלוויזיה , היא צפתה בסרט קומדיה .
"הוא במועדון עכשיו" אמרתי לה , "אני יודעת , אני מחכה לו" ענתה לי בחיוך .
הבטתי עליה , היא די חמודה , יש לה שיער שטני גלי עד הכתפיים , עניים כחולות ויפות בדיוק כמו של נייל .
יש לה המון עגילים באוזניים , וקעקוע על העורף .
"למה הלכת ככה מוקדם ?" שאלה אותי ומשכה אותי מהמחשבות ששקעתי בהן .
"לא היה לי חשק להישאר שם" אמרתי לה וניתקתי את מבטי ממנה , הבטתי על מסך הטלוויזיה .
"קרה משהו ?" שאלה אותי , היא מכירה אותי די טוב , יצאה לנו לדבר כמה פעמים , היא ספרה לי על הריבים עם ההורים שלה
ועל כמה אכזבות אהבה שהיו לה .
"שום דבר" עניתי בקצרה .
היא כיבתה את הטלוויזיה , "זאין אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכול , גם אני מספרת לך לפעמים אתה יודע" אמרה וצחקה צחוק חמוד .
"זה שום דבר" אמרתי לה ומשכתי בכתפיי , "עד הבוקר זה כבר יעבור לי" הוספתי על דבריי .
"אתה בטוח?" שאלה אותי והביטה בי מבט חודר עם ענייה הכחולות חזקות .
נשכתי את שפתי התחתונה , אם אביה של ג'סטין , ואם אור של נייל , ואם בריט של הארי , גם לי מגיע מישהי .
התקרבתי אל רום , הייתי קרוב אליה במרחק של סנטימטר אחד ממנה .
"מה אתה עושה ?" מלמלה בשקט .
"אני רוצה לנסות משהו" אמרתי לה וצמצמתי את הפערים בנינו , "זאין.." התחילה לומר , "שששש" השתקתי אותה .
"שאין זה לא רעיון טוב" המשיכה לומר למרות זאת .
התקרבתי אליה יותר , "זאין תפסיק!" צעקה עלי וניסתה לזוז ממני .
תפסתי אותה והצמדתי אותה קרוב אלי , "אני גם רוצה מישהי" אמרתי ביני לבין עצמי למרות שרום שמעה אותי .

-נקודת מבט רום-

"תפסיק!!" צעקתי עליו , אבל הוא לא הפסיק לצמצם את הפער בנינו , הוא ניסה לנשק אותי , "דיי!" צרחתי עליו וניסיתי לדחוף אותו מעלי .
הוא תפס אותי חזק והצמיד אותי אליו , הרחתי את ריח האלכוהול הנודף מפיו , הוא שיכור לגמרי , הוא לא מודע למעשים שלו .
"זאין תפסיק , אתה שיכור!" אמרתי לו וניסיתי בכול כוחי לדחוף אותו ממני .
שמעתי את דלת הבית נפתחת , "הצילו!!" צעקתי .
זאין הפחיד אותי , המבט מעיניו היה מוזר , קר , והוא לא הפסיק להיצמד אלי , אני לא מעוניינת בו .
שמעתי צעדי ריצה , עד שראיתי את נייל בפתח עם בחורה יפיפה עם שיער חום ארוך וחלק .
"זאין!" צעק עליו נייל , "תעזוב אותה" אמר ובא להפריד בנינו .
זאין שחרר אותי וקם מהספה , "למה לי לא מגיע מישהי ?" שאל את נייל שאלה כול כך מוזרה .
נייל הביט עליו עם מבט שואל מופתע יותר מהבחורה שעמדה לצידו , נייל התאפק לא לפרק את זאין במכות .
"זאין אתה שיכור לך לישון" אמר נייל בנימה הכי רגועה שלו .
ג'סטין ועוד איזה מישהי יפה עם שיער שחור ארוך וחלק נכנסו לחדר , אחריהם ליאם ולואי , וגם הארי ועוד בחורה חמודה עם שיער ג'ינג'י .
זאין הביט מבט כועס ועצבני לעבר ג'סטין הביט על הבחורה שעמדה לצידו ואחזה בזרועו , הוא הביט על כולם ופנה לקומה העליונה .
"רום את בסדר?" שאל אותי נייל התיישב לידי על הספה וחיבק אותי חזק .
"אני בסדר" אמרתי לו והשבתי לחיבוקו , "הוא עשה לך משהו ? , כי אם כן הוא מת!" אמר לי נייל .
"לא הוא לא עשה כלום" אמרתי לו .
"מה את עושה פה בכול מקרה?" שאל אותי וכול מי שהיה בחדר הביטו עלינו .
"אנחנו ניהיה במטבח" אמר ג'סטין וכול השאר הלכו אחריו אל המטבח משאירים אותי לבד עם נייל .
"רבתי שוב עם אימא ואבא" אמרתי .
"שוב פעם רום ? , מה קרה הפעם ?" שאל אותי .
"רציתי לצבוע את השיער לבלונדיני כמו שלך , אבל אימא לא הסכימה התעצבנה עלי ואז זה כבר התגלגל לריב חמור יותר" אמרתי לו .
"אוקיי , את נשארת פה ללילה ?" שאל .
"כן , ניראה לי , אין לי לאן ללכת " אמרתי לו .
"אין בעיה , רק תתרחקי מהחדר של זאין , ואם הוא מתקרב אלייך תצעקי או משהו כזה" אמר לי .
"נייל , מי זאת הבחורה היפה הזאת שהייתה אתך ?" שאלתי אותו עם חיוך על פניי .
"זאת אור , ומחר אני יספר לך הכול , עכשיו לכי לישון יש מחר בית ספר" אמר .
"נייל בבקשה ! אין לי כוח ללכת לבית ספר" התחננתי לפניו כדי לא ללכת .
"אין סיכוי , הפאפי פייס הזה לא עובד עלי , לכי לישון" אמר לי וקם מהספה .
"לילה טוב " מלמלתי אליו ועליתי אל הקומה העליונה .
עברתי ליד החדר של זאין , הוא עמד ליד החלון והביט על הנוף המשתקף מהחלון , 'מסכן מעניין מה יש לו ?' חשבתי לעצמי .
זה לא אשמתו , הוא שיכור , הוא לא מודע למעשים שלו , אני מכירה את זאין , זאין לא כזה .
עברתי את החדר שלו ונכנסתי אל חדר האורחים , נכנסתי אל המיטה הגדולה ונרדמתי במהרה לשינה עמוקה .

-נקודת מבט אור-

נייל חזר מהסלון והתיישב ליד כולנו במטבח על כיסא פנוי , "מה קרה לזאין?" שאל ג'סטין והניח את ידו עוטף את הצוואר של אביה .
הם נראים כאלה חמודים ביחד , הגיע הזמן שיהיה לה חבר , היא לא מתאהבת בקלות .
למרות שהיא זזה באי נוחות תחת זרועו של ג'סטין היא לא התנגדה .
"שום דבר הוא שיכור" אמר נייל , הוא הושיט לי את ידו ואני תפסתי בה .
הוא הושיב אותי על ברכיו .
"אווו איזה זוג חמוד" אמר לואי שמזג לכולנו לשתות , "ותראו את ג'סטין ואביה , זוג חמוד עוד יותר" צחק ליאם .
"ובואו לא נשכח את הארי ובריט" אמר ג'סטין צוחק .
למרות שהכרנו אותם רק היום , הם ממש נחמדים , הם הרבה יותר חמודים במציאות , יש להם אישיות מדהימה .
לא פלא שהאישיות שלהם ניתנת להערצה מסביב לכול העולם , יש להם מליוני מעריצים ומעריצות סביב הגלובוס .
"אז מה עושים עכשיו ?" שאלה בריט טיפה משועממת .
"אני לא יודע מה אתכם אבל אני ואור הולכים עכשיו" אמר נייל .
"הולכים ? , לאן ?" שאלתי , "כן לאן?" שאלה אביה גם היא .
"הפתעה" צחק ומשך אותי אל מחוץ לבית .

-נקודת מבט ג'סטין-

"אני הולך לישון" אמר לואי והלך אל כיוון המדרגות ועלה בהם אל הקומה השנייה שמה נמצאים חדרי השינה .
"גם אני הולך לישון" אמר ליאם וגם הוא הלך אחרי לואי אל עבר הקומה השנייה .
"אז נשארנו ארבעתנו" אמר הארי וצחק .
הוא נתן נשיקה קטנה בלחי לבריט , "הי הארי להשאיר אתכם לבד?" שאלתי אותו .
"כן" מלמל והמשיך לנשק את הלחי של בריט .
"די" צחקה בריט ונתנה לו מכה קטנה בכתף , "אווץ'" אמר בציניות ונתן לה הפעם נשיקה קטנה על הפה .
בריט הסמיקה קצת , "מישהי פה מסמיקה" צחק הארי ואני ואביה צחקנו ביחד אתו .
בריט קמה והלכה אל עבר הסלון , "רגע לא , בריט " צחק הארי ורדף אחריה לסלון .
"ונשארנו רק שתינו" אמרתי לאביה .
"כן" אמרה בשקט ושיחקה עם קצוות שיער שנפלה על פנייה .
הוזזתי את הקצוות שיער אל מאחורי האוזן שלה וליטפתי את הלחי הרכה שלה , היא כול כך יפה , בחיים לא התחברתי למישהי ככה מהר .
אני באמת מתחיל לפתח אליה רגשות .
"ג'סטין.." התחילה לומר אבל קטעתי אותה עם נשיקה על פיה .
היא הפסיקה את הנשיקה מהר , "אני מצטערת ג'סטין אבל אני בקושי מכירה אותך , ואני לא כזאת" אמרה לי עם מבט מתנצל .
"זה בסדר" ליטפתי את הלחי שלה וחיבקתי אותה חיבוק גדול .
"כבר מאוחר , אני חושבת שכדאי שאני יילך הביתה" אמרה לי .
"אבל בריט פה , ואור עם נייל , מה תיהיה בבית לבד ?" שאלתי אותה .
"כן" מלמלה , "אני בכול מקרה צריכה לעשות כמה דברים" אמרה .

-נקודת מבט אביה-

ג'סטין לקח אותי לבית ונפרד לשלום , "נתראה כבר" אמר לי אחרי שלקח את מספר הפלאפון שלי .
עליתי אל הבית שלי של אור ובריט , הבית שקט וריק .
הדלקתי את החימום ולאט לאט התפשטה בית תחושה חמימה .
נכנסתי אל החדר שלי וסגרתי אחרי את הדלת , הבטתי מבט חטוף על התמונה שעל השידה שלי .
הסרתי את השמלה והעקבים ולבשתי פיג'מה נוחה , נכנסתי אל מצעי המיטה והתקשרתי אל מאור .
-"הלו?" שמעתי את הקול הגברי שלו מהבעד השני של הקו .
-"מאור?" שאלתי וחיוך קטן עלה על פני למשמע קולו .
-"אביה ? " שאל בהתרגשות ,
-"כן" צחקתי , "זאת אני דביל" אמרתי לו .
-"כול כך התגעגעתי , אז איך שמה בלונדון ?" שאל אותי .
-"מעולה , אתה לא תאמין גם את מי פגשתי , וואן דיירקשן וג'סטין ביבר בכבודו ובעצמו" צחקתי .
-"בדוק אחד מהם התחיל עם יפה כמוך" אמר לי מאור .
-"התחילו כן , יפה אני לא" אמרתי לו .
-"אביה כמה כבר דיברנו על זה , אין יפות מימך מילה שלי , ומי התחיל ספרי לי הכול !" אמר לי .
אני ומאור יודעים אחד על השני הכול , הוא מספר לי הכול ואני לו .
-"ג'סטין התחיל איתי , כמעט התנשקנו אבל עצרתי את זה כי אני לא כזאת , הוא לקח את המספר שלי ואור יוצאת עם נייל הורן" אמרתי בנשימה אחת .
-"רגע , הרגע אמרת שאור יוצאת עם נייל הורן ?" שאל אותי מופתע .
מאור יודע מי אלה וואן דיירקשן וג'סטין ביבר , כי אור מעריצה אותם והיא כול הזמן חופרת להם .
-"כן " אמרתי .
-"יפה לכן , אני רואה אתן נהנות מוצאות אהבה , ורק אני פה בישראל לבד " צחק .
-"תגיד מאור…" אמרתי לו ונימת קולי הפכה ברגע משמחה לרצינית .
-"מה קרה ?" שאל אותי וחיכה לתשובה .
-"מה עם גל ?, יש שינוי ?" שאלתי את מאור על גל , גל עדיין מאושפז בבית החולים מאז תאונת האופנוע .
-"יש שיפור , אבל עדיין הכול אותו דבר , מחוסר הכרה , אבל עכשיו הוא מצליח לנשום לבד בלי מכונות" אמר לי .
כול כך שמחתי לשמוע שיש התקדמות , כמה ששנאתי את הרגע שהסכמתי לגל ועלינו על האופנוע , אני לא יכולה לשנוא את גל
אני אוהבת אותו , הוא כמו אחי הגדול .
-"אהה" מלמלתי , הדבר היחיד שהצלחתי להוציא מפי .
-"אביה אני ממש שמח שהתקשרת , אבל אני באמצע עבודה וגלית חופרת" אמר וצחק . (הבית קפה שבו הוא עובד פתוחה 24 שעות) .
-"אין בעיה , נדבר כבר בהזדמנות" אמרתי לו .
-"ביי" אמר והשיחה התנתקה .

שמעתי תקתוק על הדלת הראשית של הבית , מעניין מי זה בשעה כזאת ?
הבטתי על השעון המורה על השעה 03:30 לפנות בוקר .
קמתי אל הדלת ופתחתי אותה .
מולי עמדה נערה בערך בגילי רזה ודי גבוה עם עניים ירוקות יפות , צבע עורה די שחום , היא חייכה חיוך יפה החושף שני גומות גדולות ועמוקות .
"סליחה שאני מפריעה בשעה כזאת , אבל נחתכתי ואני ממש זקוקה לתחבושת או פלסטר" אמרה והראתה לי את האצבע המדממת שלה .
"אין בעיה , בואי תכנסי בכול מקרה לא ישנתי" אמרתי לה ופיניתי לה את הכניסה לבית .
היא נכנסה , הובלתי אותה למטבח ואמרתי לה לחכות רגע .
הלכתי אל הסלון ופתחתי את הארון במזנון , מצאתי את הערכת העזרה הראשונה .
חזרתי למטבח ועזרתי לה לחטא ולחבוש את האצבע הפצועה .
"תודה רבה" אמרה לי אחרי שסיימתי .
"אין על מה , איך קוראים לך ?" שאלתי אותה עם חיוך על פניי .
"שובל , לך ?" שאלה אותי .
"אביה" אמרתי והתיישבתי על כיסא לידה לצד שולחן המטבח .
"אפשר לשאול אותך משהו ?" שאלה אותי עם מבט מבויש , "זה קצת מביך" אמרה לי .
"כן ברור , מה העניין ?" שאלתי את שובל .
"במקרה כשבאתי הביתה ראיתי אותך יוצאת מאיזה רכב שחור , וחשבתי שראיתי בפנים את ג'סטין ביבר" אמרה לי .
"בעצם זה שטותי , זה לא ג'סטין , סליחה ששאלתי אותך" אמרה די מבוישת .
"לא זה בסדר , וכן זה היה ג'סטין ביבר בכבודו ובעצמו " אמרתי לה צוחקת .
"או מי גאדד , זה היה ג'סטין ?" שאלה אותי עם מבט מופתע ומתרגש על פנייה .
"כן " אמרתי שוב ואישרתי את חששותיה .
"ושני החברות שלי שגרות איתי פה , יוצאות עם הארי ונייל מוואן דיירקשן" אמרתי לה .
היא נראתה כאילו היא הולכת להתעלף , "אוו מי גאד" אמרה וחייכה חיוך גדול .
"אתן יוצאות עם מפורסמים!" אמרה באושר שובל .
"לא , כן , אולי , לא בדיוק , אני וג'סטין לא בדיוק זוג , אבל חברה שלי אור יוצאת עם נייל , וחברה נוספת שלי בריט עם הארי" אמרתי לה .
"אני מקווה שתהיו זוג , אתם תראו כזה טוב ביחד" אמרה לי .
משכתי בכתפיי וחייכתי אליה , "נחיה וניראה" אמרתי לה צוחקת .
"מחר ככול הנראה אנחנו ניפגש אתם שוב , את רוצה לבוא איתנו ?" שאלתי אותה כשראיתי שהיא נהייתה קצת עצובה שהיא לא מכירה אותם בעצמה .
"באמת?" שאלה עם חיוך גדול ושמח מרוח על פנייה היפות .
"כן למה לא ? , תבואי איתנו אני יכיר לך את הבנים , ליאם ולואי פנויים" צחקתי וקרצתי לה .
"האמת הפייב שלי זה זאין" אמרה לי עם חיוך ביישני , "גם הוא פנוי" אמרתי צוחקת .
"באמת?" שאלה בפעם-המי-יודע-כמה .
"כן" אמרתי לה בפעם-המי-יודע-כמה וצחקתי צחוק מתגלגל והיא צחקה יחד איתי .
"טוב אני יפסיק להפריע לך כבר מאוחר , תודה על התחבושת , ותודה על שאת תכירי ביני לבין הבנים " אמרה מחויכת מאושר .
ליוויתי אותה אל הדלת , "נתראה מחר" אמרתי לה ונפרדתי ממנה לשלום .
היא נכנסה אל הדירה בקצה השני של המסדרון ונעלמה מאחורי דלת עץ אלון כהה .
סגרתי את הדלת וחזרתי אל חדרי , נכנסתי אל בין מצעי המיטה ונרדמתי במהירות , שוב חולמת על התאונה .


תגובות (17)

זה מושלםםם!!!
ותודה <3 <3 <3
תמשיייככככי !!

05/02/2013 13:44

יאאא זה מושלם ! ♥♥
אה ואם שמת לב, בפרק הקודם אני הגבתי ממשתמש אחר – של חברה שלי קראו לו ' נייל הוא סוואגי מכה שנית ' או משו כזה חחחחחח
תמשיכי ותודה (:

06/02/2013 06:12

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!
ואתמול קראתי את פרק 4 באמצע הלילה ולא היה לי כוח להגיב אבל רציתי להגיב הארי דיי נדלק עליי?!?!?!?!?! כי אמן שזה היה קורה
טוב חפרתי
מהמם

06/02/2013 06:25

תמשיכי זה כזה מהמם!!!!!!!!!!
המשך!!!!
מהר!
ואי אני חופרת… (:
בקיצור אביה תמשיכי אני מתה עליך ועל הסיפור המהמם הזה!!!!!!

06/02/2013 06:31

יייייייאאאאאאאאאא ייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאא יייייייייייייייאאאאאאאאאאא
אי מאוהבת:)
חחחחח יואו הסיפור הזה מושלם איזה כיף שאני גם בו עכשיו יאללה תמשיכי מהר מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/02/2013 07:03

לא נעים לי להיות החופרת אבל תמשיכי כבר את הדבר המושלם הזה!!!!!!!!
חחח אני מחכה כבר אמממ
י ו ם !!!!!!!!!

06/02/2013 08:16

אביה, זוכרת כש הסכמנו אחת עם השניה שמישהי (לא זוכרת מי) צריכה לקבל כפית בראש???? אז עכשיו את צריכה!

07/02/2013 05:55

חחחחחחח אני באמצע לכתוב את הפרק יותר מאוחר הוא יעלה D:

07/02/2013 06:23

היי אביה אמרת לי לכתוב אז רצתי לסיפור שלך (אי אפשר באמת לרוץ באינטרנט נכון?!?)
אוקיי תיאור:
שם: שירז (כאילו ברור)
אני רוצה להיות : אחות של הארי או ידידה
גיל: אם זה אחות של הארי אז יותר גדולה ואם זה ידידה זה אותו גיל
תיאור: שיער חום גלי וארוך עניים ירוקות בוהקות ורזה וגבוה
תחביבים: לצייר, לרקוד, לשיר (קצת מזייפת) לבשל
תכונות: מצחיקה, לא מוותרת מהר!, רגישה, מפונקת
אוהבת או מכורה לכובעי צמר, שורטים ושמלות, נעלי בובה
מתה עליך מחכה שתוסיפי אותי (:

07/02/2013 06:35

ברור שאני יוסיףף אותך :-*

07/02/2013 07:09

חחחח נשיקה וירטואלית (: 3>
אוהבת 3> ^….^

07/02/2013 07:11

וואי באתי לכתוב אפשר גם להשתתף
ואז קלטתי שאני כבר בסיפור-,-
אני סתומה

07/02/2013 08:10

חחחחחחחחחחחח גאיה XP
תמשיכי כברר

07/02/2013 09:06

יש פה אנשים כועסים!!!! (עם כפיות במגירה השלישים מצד ימין במטבח) תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

07/02/2013 09:37

חחחחחחחחחחחח אני עכשיו מעלה את הפרק רק אל תרביצו לי עם כפית XD

07/02/2013 10:02

יאוווו גם לי קוראים שובל אני מרגישה חלק מהסיפור :)

08/02/2013 12:32

מדהיםםםםם!!!!

10/02/2013 10:27
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך