mikenk
סיפור חדש XD

MMKK- הקדמה + דמיות

mikenk 12/11/2013 569 צפיות 9 תגובות
סיפור חדש XD

מיכל, קמיל, וקרן.
שלושה ילדות מגיעות באותו היום לתל אביב, עיר החלומות ביחד עם המשפחה שלהם. ככה, באמצע החופש הגדול, כל שלושת הבנות שבמקרה גרות באותו הבניין הולכות לאודישן כדי להיות הזמרת הבאה של ישראל, אבל השופט חושב דווקא משהוא אחר לגמרי, שהם צריכות להתחבר ביחד ולשיר ביחד, כלהקה. אבל הם לא יהיו לבד, כי מורן , כותבת שירים מתל אביב באה לפגישה קצת מוקדם מדי ונכנסת למקום הלא נכון, אבל מה יקרה עם השופט יחליט להוסיף גם אותה ללהקה . אבל היא.. לא אוהבת לשיר !
4 הבנות צריכות לעבור את הדרך הארוכה ביחד , בתור ארבעה ילדות שלא הכירו אחת את השנייה עד עכשיו ולנסות, לכבוש את ארץ ישראל!
בדרך הם כובשים עוד כמה לבבות, ונכבשים כמובן. וגם, פוגשים ומודרכים על ידי השחקנים, הזמרים, הזמרות וכל תעשיית הבידור הנוכחית של ישראל.
~~
הדמיות –
מיכל- ילדת שמנת , ילדה שיש לה פשוט הכול בגלל אבא שלה הוא הבעלים של גוגל בישראל. למרות שיש לה הכול היא בכלל לא מרימה את האף ומבינה טוב מאוד שצריכים להילחם כדי לקבל משהוא, והיא באה להילחם גם עם זה אומר שזה בזמר מפורסם שיכול לעזור לה בקריירה . מיכל תמיד שמחה לעזור אבל גם עוקצנית מאוד, וצינית.
קמיל- מגבעתיים, בעלת ביטחון עצמי מופרז. לא מפחדת משום דבר חוץ, מהאהבה. חברותית מאוד ותמיד אוהבת לעזור.
קרן- מקיבוץ בצפון. מאוד מופנמת וביישנית, כמעט ולא שרה מול אנשים אבל היא באה לתל אביב בשביל השינוי. וגם, בשביל להתחמק מהלב השבור שלה.
מורן- במראה שלה היא נראת תל אביבית טיפוסים, שער בלונדי עם קצבות ורודות, אבל לא. היא ממש לא התל אביבית הטיפוסית , יודעת בדיוק מה היא עושה בכל רגע שהוא, ביטחון עצמי זה ממש לא הצד החזק שלה, אבל למרות זאת היא כבר מצאה את האחד. וכשהיא עצובה היא תמיד כותבת שירים למחברת שלה. זמרת היא יודעת שהיא לא תיהיה כי יש לה פחד במה מטורף. אבל מה יקרה שהיא תיהיה חייבת לשיר ?
חן- גר בתל אביב כבר שנים, מנגן בגיטרה, ביישן ללא ביטחון עצמי. אבל פתאום כשהבנות מגיעות. הוא מקבל את הביטחון העצמי שלו. אבל איזה בת מסוימת הוא רוצה ?
בן- האחד של מורן. חבר שלה כבר יותר משנה, זמר מצליח שלא מפסיק להופיע בעיתונים. וגם חברו הטוב של חן.
שירה- אויבה הגדולה של מורן. בכל עבודה שמורן מקבלת שירה שם כדי להרוס אותה. האם זה יקרה גם הפעם ?
רותם- החברה הכי טובה של רונה מהיסודי. תמיד אוהבת לעזור. אבל, מה יקרה שהיא תתאהב בבחור הלא נכון ?
אלון- מצחיקול, שחקן מצליח שמוצא סוף סוף את האהבה שלו. אבל אולי יותר מדי אהבה?
איתי- שחקן השנה 4 שנים ברציפות, אליל הבנות שנדלק על אחת הבנות
ירדן הראל- מנסה לעזור לבנות למצוא את עצמם בתעשייה, חברה טובה של מורן.
גיא- המנהל האישי של הלהקה.
אמיר- האח הקטן והמעצבן של קמיל.
תומר- האקס של קרן שבא לתל אביב אפילו שזאת בדיוק הסיבה שבגללה קרן עזבה. מה יקרה שקרן תגלה שהוא בא לתל אביב ? ובאיזה סיבה.


תגובות (9)

אהבתי ת'רעיון!
אני מחכה להמשך ;)

12/11/2013 10:52

אני ימשיך רק עם יהיו עוד תגובות …
אבל שמח שאהבת :)

12/11/2013 12:29

ואוו נשמע ממש טוב אני מחכה להמשך :)

12/11/2013 12:49

יאיייייייייייי תמשיך !!!!!!!!!!!!! זה נישמע ממש מעניין
ואני רוצה לבקש סליחה שפרשתי .. בין סיפור לסיפור על זה שלא הגבתי
מחכה כבר לפרק הראשון נישמע מאוד מעניין
והפעם יש לי בקשה >< עם אני שוב נעלמת לך מהסיפור
אז תרשום לי בסיפור האחרון ותתן לי כאפה וירטואלית אני מסכימה לך >< כדי שאני לא הרדם שוב מהאתר
אוהבת שרית

12/11/2013 13:22

שרייייתוששששששששששששששששששששששששששששששששש <3 <3
נראה לך שאני יתן לך כאפה ? :O

12/11/2013 13:58

מיקושששששש >< מגיעה לי לא 0: ?!

12/11/2013 14:03

מגיע לך חיבוקיייי !!
~ חיבוקיייייייי לשריתושששש XD ~

12/11/2013 14:05

מייקוששששששש … :( עכשיו שאצה אומר את זה באמת שאני זקוקה לחיבוק
עברו עלי שבועות וחודשים לא קלים ביכלל
הייתי רוצה חיבוק שיחנוק אותי :(
אמממממממממ
אני התן לך לקראו משהו … שאפחד לא הבין

***************** ( מצטערת על החפירה )
יום ועוד יום עובר ואני מרגישה כאילו זה שנה כאילו זה נצח שלא ניגמר … 
היום התאריך הזה היום הזה אני אולי לעולם לא השכח 
את היום הזה שהדמעות לא הפסיקו לזלוג את היום שבעצם הבנתי הרבה דברים 
את היום שבעצם הבנתי שעשיתי טעות 
ואימא… היא זאת שאמרה שעל טעיות משלמים ומיהם תמיד לומדים … 
אתמול היו שנתיים שלמות שדיברנו 
הייתה מאמין ?! 
כמו אח אל אחות אז זה קשה לי אפילו יותר 
אני לא מאמינה שכול כך מהר נפתחתי אליך 
ו… אני רוצה באמת להודעות לך על הכול 
אתה יודע למרות שכואב לי באיזה שהוא מקום אני מרגישה שאני צריכה לשמור ולהגן .. באיזה שהוא מקום נגעת לי בלב ו… 
אני יודעת שלך זה אפילו לא כואב .. 
אני לא מאשימה אותך כי אתה מעולם לא הרגשת כמוני … ואני יודעת שאתה חושב על הרבה דברים … אני גם יודעת שאתה 
לא מבין .. אבל עם רק הייתה שומע עם רק הייתה יודע אולי זה היה אחרת .. 
אומרים הרבה שהזמן הוא זה שמרפאה את הכאב … אז אולי זה עוד כואב אך מה שהלב מרגיש … לאפחד אני לא התן זאת 
אולי טעיתי … אבל אתה יודע אני 
למדתי משהו .. שאני חושבת שלא יזיק לך להבין .. אמרו לי הרבה שעם אוהבים 
אז עדיף לותר … אין אולי כבר לא יודעת איך להגיד לך ואיך להסביר לך וגם עכשיו שאני כותבת אני מרגישה שאני כמו אחת נואשת … אבל אני לאא כי אני יודעת שזה החולשה שלי .. כע נכנסת לי ללב .. הוא עוד כואב … בשבילך עשיתי אמון .. אולי אתה לא יודע עד כמה אפילו .. 
אני רוצה להגיד לך שאתה היחיד שגרם לי ליפתח אליו באמת .. ואתה היחיד שהבנתי שאותי לא אוהב … 
אמממ … רועי (רועיקושששש) געגועים 
זה חולף מיום ליום וכול יום אני מרגישה כאילו זה נצח … כול יום אני מרגישה שלקחו ממני משהו .. אבל אתה לא שלי ואני ממש לא שלך .. 
אז אני לא יכולה להיות תלויה בך 
אני רק רוצה להגיד לך תודה .. 
וסליחה … אולי זאת באמת אני אשמה 
אבל אתה יודע … גם עם כתבתי את המכתב הזה עכשיו שאני יודעת שאין מצב שאתה הולך ליקראו אותו איפה שהוא מתי שהוא … אני רק רוצה להגיד לעצמי .. 
ש… זה כואב אבל אני מאחלת לך רק טוב 
מכול הלב תודה על הכול 
תודה על כול זמן ועט שנתתה לי להרגיש קרובה …. תודה על שבעצם הייתה הכול בשבילי אולי עכשיו לא יהיה לי למי להגיד רועיקושש … אולי עכשיו לא יהיה לי את האחד הזה שהייתי מספרת לו הכול … 
אבל אתה יודע מה הבנתי .. שהייתי טובה הבנתי שאני אולי עוד אחת מכול הבנות שאתה משחק ( או איך שאתה קורה לזה ) 
מה חשבת ?! שאני יגיד לך ?!? 
זה היה כול כך צפוי ( לא סתם פתחתי פייס ) 
לא סתם נתתי לך מכול דבר … לא .. אני פשוט כבר לא יכולה לדבר או ליכתוב אני כבר לא מוצאת את עצמי … 
אתה יודע מה כואב לי שאני יודעת שאתה אפילו לא מרגיש כואב לי להרגיש ..
כואב לי על זה שתמיד אני הייתי היד המנחמת זאת שעוזרת מקשיבה ונותנת לך את הנשמה .. 
את כולי נתתי .. אבל אתה אפילו לא הבנת … אני רק רוצה להגיד לך שאני ..לא השכח אותך בחיים שלי … ועם אני הפגוש אותך ביום מין הימים אני יגיד זה גורל .. הכול זה מלמעלה .. עם הייתי יכולה להגיד הייתי אומרת …. אבל לעולם אני לא מסוגלת ..
:(:(:(:(:(

12/11/2013 14:09

שרית.
הצלחת לגרום לי לבכות. אוף. אני לא אוהב כשקשה לך ! :(
אבל אני גם שמח שאת עשית את הדבר הנכון, אני לא יודע בדיוק על מה את מדברת אבל אני הבנתי את הרעיון הכללי.
את בין האנשים הכי מדהימים ורגישים שהכרתי אי פעם ! אל תתני לאף אחד לנצל את הרגישות שלך !
ותזכרי, שאני תמיד פה בשבילך <3

12/11/2013 14:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך