Shush
...

monster פרק 2: הסטודיו של רוזה

Shush 26/01/2014 933 צפיות 2 תגובות
...

׳Rosa's studio׳ כך נכתב בורוד על לבן בשלט גדול מעל מבנה קטן ומוזנח.
״אני מניחה שאנחנו במקום הנכון״ אמרה לין ובעטה בדלת הורודה של הסטודיו, שזו חרקה אך נפתחה במהירות. כשניכנסו לבפנים תהתה לין עם זה היה רעיון טוב, הרצפה החלקה היתה כה קפאה שהיא חששה שימותו מקור במהלך הלילה, לין הטיפה לעצמה, הם עברו דברים קשים יותר.
״תחפשו בכול חור, אולי יש כאן משהו שווה שנוכל לסחור עם אדם״ היא ציוותה וכולם התפזרו למשימה, כולם מלבד הנערה.
״בואי אחרי״ אמרה בנועם שלא רגיל ללין, הנערה צייתה ועקבה אחרי לין לקצה המרוחק של הסטודיו. לאחר מספר דקות מצאה לין את מבוקשה: שתי תאי מקלחת קטנים ותא שירותים אחד, היא פתחה את המים במקלחת הקטנה וגילתה שכמעט ואין מים חמים, אבל מגבת קטנה יש וגם סבון יש, אומנם סבון גוף קטן ונוקשה, אבל זה יספיק.
״הכניסי למקלחת, המים יגמרו בקרוב אבל זה אמור להספיק, תשתמשי בסבון גם לשיער ואני אסרק אותך אחרי זה״ היא חייכה ואמרה הכול בנעימות רכה במיוחד, למרות זאת הנערה אפילו לא עפעפיה בענייניה לאישור.
״בסדר?״ אמרה לין וברח הפכה את הצווי לבקשה, זה עבד והנערה לקחה את המגבת ואת הסבון ונכנסה למקלחת ולין חזרה למרכז הסטודיו.

נקודת מבט לין:

חזרתי אל מרכז הסטודיו ובחנתי את השלל שמצאו חברי החבורה: לירי מצאה כחמש בגדי בלט בגדלים קטנים וגדולים, רוני שם את ידו על מספר תמונות ממוסגרות-דבר שיכול להבטיח להם מספר ארוחות חמות, עוד לא הסתכלתי לכיוון ריי וכבר היתי מרוצה, מצאנו מעל למה שחשבתי, ואז הסתכלתי על ריי.
חמש גלילי בדים
שמונה חגורות
שלוש חצאיות
שתי קופסאות מלאות כפתורים
ושתי מצלמות ישנות
וואו
דבר שכזה יכול להבטיח לנו ארוחה חמה בכול יום במשך חודשים, וגם רשיון מזויף חדש עבור לירי (שגנבו את שלה) ועבור הנערה החדשה (ברגע שתוכל לדבר כדי להסכים לקבל אותו).
״מאיפה לעזאזל מצאת את החרא הזה?״ שאלתי בתדהמה ורצתי לעבר הבדים כדי להחליק את ידי על גביהם ולנחש כמה הם שווים, והמצלמות גם עדיין מצלמות!
״מסתבר שהרוזה הזאת גם תופרת להם ת׳בגדים״ חייכתי ועברתי לנושא שעומד על הפרק…
״הנערה מצטרפת״ אמרתי בחדות והלכתי לקצה הסטודיו, ששם ראיתי שישה שמיכות דקות, והעפתי מבט כדי לקבל הנהונים, אך זה לא מה שקבלתי.
״נפלת על הראש שלך?״ שאל רוני בצעקה רמה, ״ממתי אנחנו מצרפים אנשים? ועוד ילדה מסכנה שלא יודעת לעשות כלום? במה זה יכול להועיל לנו?!?״ הרמתי את השמיכות והתקרבתי אליו לאט ״לנו זה לא יכול להועיל, לה זה יעול מאוד.״ הנחתי חמש שמיכות בשורה ועל אחת מהם שמתי שתי שמיכות, שם תישן הנערה ״היא איתנו עכשיו.נקודה״ רוני רצה להגיב אך לא אמר דבר ״פה תישן הנערה״ אמרתי והם תפסו את שלוש השמיכות האחרות.
ואז יצאה הנערה מן המקלחת.


תגובות (2)

היו כמה שגיאות…
אבל פרק נחמד, תמשיכי

26/01/2014 08:37

אהבתי, תמשיכי

26/01/2014 08:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך