Bloddy bomb
תהנו

MORENA DE MI CORAZON פרק 6

Bloddy bomb 29/08/2019 418 צפיות אין תגובות
תהנו

אדריאן הניח את הפלאפון על השידה שליד המיטה וחזר אל קוסטנסה , שרצתה לדעת על מה הוא דיבר כל כך הרבה בטלפון עם אימא שלו ואז עם אחותו הקטנה , ניקול.
קוסטנסה הסכימה עם אדריאן שצריך להקדים את החתונה כמה שיותר מהר, היא פוחדת להגיד לאמה על התכנית הסודית שלהם שהם מתכננים לברוח ביחד.
" נו , בייבי ." היא אמרה והניחה את ידה על כתפו , " איך הייתה השיחה עם אוריאנה?" שאלה קוסטנסה בטון לבבי וחייכה אליו חיוך תמים.
" במילה אחת : זוועת עולם." אמר אדריאן בקול מיואש והוא היה מוכן באותו הרגע לקפוץ מהחלון ופשוט לברוח.
" למה ' זוועת עולם'?" שאלה בקול רגוע , " לא התגעגעת אליה כל הזמן הממושך הזה?" הקשתה עליו .
אדריאן לא ענה ורק משך בכתפו בביטול וברור היה שהשיחה הזאת על שאמו התקשרה לא עניינה אותו. רק עניין רק דבר אחד : טיאגו .
הוא ידע שהיא התייחסה אליו רק בגלל התאונה שהוא עבר בה הוא איבד את כל מה שהיה לו.
" טיאגו מעניין אותה , לא אני. אני רק הבכור." אמר אדריאן ביובש כאילו טיאגו מעולם לא היה קיים בשבילו.
"אתה יודע שזה לא נכון אהובי טיאגו הוא רק תירוץ עלוב שהמצאת לעצמך בשביל להגיד שאתה לא טוב בשום דבר ," ניסתה קוסטנסה לשכנע את אדריאן שיש לו שטיות בראש.
" בכל מקרה , אני צריך לזוז. יש לי יותר מדי דברים על הראש." קרא אדריאן בעוקצנות וקם ממקומו כדי לתת נשיקה לקוסטנסה לפני שהוא הולך להיפגש עם אביו , מרסלו.
" טוב אהובי , תבטיח שתתקשר אליי כי אני רוצה לדעת מתי תגיע ." אמר קוסטנסה בחביבות ונתנה לו נשיקה על השפתיים.
אדריאן לקח את הז'קט של החליפה הכחולה שלו ומיהר לצאת לפגישה עם אביו מרסלו שרצה שהוא יבוא לראות את מטוס הסילון החדש שעומד לצאת היישר מהניילונים. הוא בטח יהיה נוכח בהשקת המטוס הזה .
טיאגו ניסה להמשיך בניסיונותיו להתקרב אל מריצוי , שככל שהיא התרחקה ממנו כך היא יותר התאהבה בו עוד ועוד.
היא לא רצתה להסתכסך עם אדריאן גם ככה הוא היה קנאי אז למה לנסות לסבך את הכול כשכל מה שהיה צריך זה להתרחק מטיאגו , לפני שיקרה אסון כלשהו.
" אני צריך לדבר איתך." התעקש.
מריה חסוס לא הקשיבה בכלל למה שהוא אמר.
" אני לא רוצה לדבר," היא אטמה את עצמה.
" אני רוצה לדעת אם את מרגישה אותו הדבר אליי." העז לומר את מה שעל ליבו.
"לא,"
" מה לא?"
" אני לא רוצה עוד בעיות עם אדריאן."
הוא התקרב אליה ואחז במותניה.
" אני מרגיש אלייך משהו חזק . זו הרגשה שלא הרגשתי לאף אחת מאז התופת שעברתי כשאיבדתי את אהבת חיי."
היא הסמיקה קלות לשמע דבריו , היא כמעט רצתה להאמין לו אבל היא הביטה בו בעיניים מצומצמות.
" למה אתה מדבר בחידות?"
היא הביטה עליו , מפחדת מלאבד שליטה והיא התחילה להרגיש איך הפחד נושר לו אל על.
" אני מאוהב בך מריצוי."
טיאגו עמד על קצות כפות רגליו כשהוא נישק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך