"My story" – פרק 2

תאיר2121 08/07/2014 576 צפיות 2 תגובות

נכנסתי לבית ועליתי לחדרי בריצה מבלי להסתכל אם יש מישהו בבית או אפילו לזכור אם נעלתי אחרי. הייתי חייבת להגיע אל החדר ולרוקן את המלאי של הדמעות. זרקתי את התיק בפינה, ישבתי במיטה והדמעות יצאו לבד. למה זה מגיע לי ? מה עשיתי שהם נופלים עלי? שכבתי במיטה, לקחתי את האייפון חיברתי אוניות, תחבתי את הראש שלי אל הכרית ושמעתי שירים של דמי. דמי תמיד מצליחה לשנות לי את המצב רוח מקצה לקצה אני כל כך אוהבת אותה ואני מתה כבר לראות אותה, לדבר איתה. לפתע נשמעו 3 נקישות חרישות ושקטות על הדלת ניגבתי דמעותיי שהיא לא תשים לב שבכיתי והיא נכנסה. ״ מתוקה בואי לאכול״ היא אמרה. ירדתי וראיתי צלחת מלאה. מה ? אין סיכוי שאני אצליח לאכול את כל זה. כשסיימתי לאכול, הלכתי לשרותים דחפתי אצבעות והקאתי. רק רציתי להראות לאמא שאני אוכלת. זו לא הפעם הראשונה שלי שאני מקיאה בכוונה. לפחות רציתי לפתור את העניין שצוחקים עלי על כך שאני מלאה. נכנסתי להתקלח כדי להוריד ממני את כל היום המגעיל הזה. המקלחת זה המקום הרגוע שלי. כשהזרם מים יוצא מעליי אני בדרך כלל חושבת. וגם שם אני חושבת על מחשבות אובדניות. כשיצאתי שמתי טיץ שחור וגופיה צמודה לבנה עם כפכפים הסתכלתי על עצמי במראה וצמרמורת עברה בגופי. שנאתי תמיד את המראה הזו שמראה את כל הגוף. היו לי כמה רגעים שרציתי לשבור אותה. לקחתי את האייפון ויצאתי לבחוץ. רציתי לנשום אוויר צח ולא להיות חנוקה בבית. התקדמתי אל הפארק ולפתע ראיתי את רועי מתקדם לבדו לכיווני …


תגובות (2)

כותבת ממש יפה!
תמשיכי אני במתח!!
נ.ב.~קוראת חדשה~

08/07/2014 10:26

את ממש כותבת יפה!!!
אין עליך!!!!
הכתיבה שלך פשוט נפלאה
אני יותר ממתח
את חייבת להמשיך

17/07/2014 14:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך