אלינור
מקווה שתאהבו :)

Outcast teenager 3

אלינור 18/07/2012 641 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבו :)

לאחר אינסוף הימחצויות, היתקלות עם מלאני ולתת כאפה לחבר של מלאני אתם יודעים בוקר רגיל. נכנסתי לכיתה בתקווה שאולי זה יהיה יום רגיל. התיישבתי בשולחן שלי, כל יום אני מודה מחדש על העובדה שאני יושבת לבד.המורה הגיע סופסוף שמשהו יעסיק אותי לפני שאני יתחיל להיתחרפן (שווה ערך לאולי אני יהרוג את מלאני בזמני הפנוי).

"שלום תלמידים, היום אני רוצה להציג לכם תלמיד חדש" אמרה המורה, מי רוצה ללמוד בבית ספר הטיפשי הזה, עזבו את זה מי רוצה לגור בעיירה הטיפשית הזאת. לפני ששמתי לב, המורה הכריזה את שמו של התלמיד "אז, תגידו שלום לג'פרי איסטווד". בגלל זה הוא אמר נתראה בקרוב, עכשיו אני צריכה להכניס עוד אדם לרשימת ההתעלמות המוחית שלי. "אני רואה שיש מקום ליד ג'נה שב שם" אמרה המורה, מה היא חושבת לעצמה? הוא יושב לידי, אני צריכה לקחת חלק בדיון הזה.

לפני ששמתי לב ג'פרי ישב לצידי, ממש רציתי לצעוק עליו בגלל מכתב הכביסה השחורה. "ממש אהבתי את התוכנית שלך אתמול" אמר ג'פרי, "באותה מידה שאתה אוהב כביסה שחורה או מלבינים?" אמרתי.
"אז רשמתי לך הערה, ורשמתי שגם כביסה שחורה דוהה לפעמים" אמר, "דרך אגב, המכתב רעיון גאוני" אמרתי תוך כדי שהוצאתי את המכתב והנחתי על השולחן. "לא השארת לי ברירה" אמר, "מה חשבת? לסחוט אותי באיומים עד שאוכל איתך גלידה" אמרתי. "אולי" ענה.

"בואי נעשה התערבות, אם אני מנחש מה את חושבת על חמש ילדים בכיתה את באה איתי לגלידה" אמר ג'פרי, "למה זה כזה חשוב לך?" שאלתי, "אני רוצה להראות לך שלהיות בחברת אנשים זה כיף" אמר, "סגרנו?"שאל, "סגרנו" אישרתי.

התחלתי לחשוב על הגדרות לחמישה ילדים:
מלאני- מאוהבת בעצמה, מעודדת טיפוסית מקובלת.
החבר של מלאני- מאוהב בעצמו, ספורטאי מעל הממוצע ומקובל.
מייק- זה שבטוח שהוא מצחיק אבל הוא לא.
רייצ'ל- ילדת טבע (איכס אני שונאת טבע למה לצאת לטיול אם יש גוגל תמונות).
דון- המוחצנת בקטע של מלתחה קטנטנה, נגדיר את זה ככה.

"טוב אתה מוכן?" שאלתי את ג'פרי, הוא מכוון לכישלון אני פשוט מרחמת עליו. הצבעתי על כל ילד וילד, ההגדרות היו תואמות לשלי בצורה מטרידה. לפי ההבעת פנים שלי, הוא קלט שהוא צדק "אז היום בשעה 19:00 בקניון" אמר. "התערבות זאת התערבות" אמרתי ולחצתי את ידו. "בחזרה לשיעור" אמר.

אחרי שהיום נגמר וג'פרי שיגע אותי, כדי שאתן לו את מספר הטלפון בשביל שאני לא 'יבריז'. למרות שזה יכול לקרות,הלכתי הביתה מקווה לשכוח מה שקרה, מנסה להעיף ממוחי את המחשבות על כך שתשובותיו של ג'פרי היו זהות לשלי. אני לא נותנת לו לחדור למוח שלי, הוא סתם מנסה לשגע אותי, סתם מתיחה בטח הוא תיכנן עלי משהו עם הכיתה, למה שמישהו יחבור למנודה ולא אל ה"אלה".

הגעתי לבית שלי אימי, היא שאלה אותי מה שלומי ועניתי לה אותה תשובה שעניתי לאבי אתמול. נכנסתי לחדרי, שני החדרים שלי בשני הבתים נראו אותו דבר, לא היה לי כוח להתרגל למשהו אחר. ישבתי בחדר, העברתי אופיציות לבגדים הכול שחור אבל עדיין. יש המון אופציות לבסוף החלטתי ללכת על סוודר שרשום עליו PARAMORE ושורט. כן אין לי איזון בבגדים, ואולסטאר שחורות כמובן.

הלכתי לישון ועשיתי שעון מעורר ל17:30.


תגובות (5)

Outcast teenager פרק 3

19/07/2012 11:47

תמשיכי!!!!

19/07/2012 11:55

כתבתי את הפרק הרביעי אבל בטעות שמתי אותו בטיוטה

19/07/2012 11:58

http://www.tv-links.eu/tv-shows/Awkward-_26401/ זה אווקורד 2 מעלים פרק כל שבוע הפרק יוצא בחול ביום חמישי וביום שישי האתר מעלה את הפרק :)

19/07/2012 12:02

תודה

19/07/2012 12:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך