Moon Llight
טוב אז אני צריכה כמה סוכנים מצוות אחר, תהיו יצירתיים בבקשה.
שם:
גיל:17-26
מראה:
אופי:
רקע:(דרמטי בבקשה.)
אוהב:
שונא:
מומחיות (לדוגמה ריי מומחה בתרגלי תת מודע) :
פחדים:
מאפיינים מיוחדים:

בבקשה לא לעשות עשרים פעם דמויות שהן בדיוק אותו דבר.

מוקדש לקירסי\נטע\עציץ: בלעדייך מזמן הייתי מוותרת על הסרקזם המרושע של ריי.

S.H.I.E.L.D צוות הבז-הקדמה והרשמה

Moon Llight 03/01/2014 964 צפיות 32 תגובות
טוב אז אני צריכה כמה סוכנים מצוות אחר, תהיו יצירתיים בבקשה.
שם:
גיל:17-26
מראה:
אופי:
רקע:(דרמטי בבקשה.)
אוהב:
שונא:
מומחיות (לדוגמה ריי מומחה בתרגלי תת מודע) :
פחדים:
מאפיינים מיוחדים:

בבקשה לא לעשות עשרים פעם דמויות שהן בדיוק אותו דבר.

מוקדש לקירסי\נטע\עציץ: בלעדייך מזמן הייתי מוותרת על הסרקזם המרושע של ריי.

שריי מיילס פקח את עיניו באותו בוקר, הייתה לו תחושה שזה לא הולך להיות יום טוב. אם עשרים ושש שנות חיו לימדו אותו משהו- זה לסמוך על תחושת הבטן שלך. ושהוא קם והלך למטבח להכין לעצמו ארוחת בוקר, התחושה הזו התחזקה. הוא היה צריך לאמץ כל שריר בגוף שלו כדי לא לצעוק בתסכול עצום. המטבח היה מלא כולו בכל סוג לכלוך שניתן להעלות על הדעת, אם ריי היה מתבקש להגיד מה לדעתו קרה שם, הוא כנראה היה מנחש שמישהו זרק את כל המקרר לתוך בלנדר, והפעיל אותו בלי המכסה. ואז לקח דלי צבע ושפך על הכל. ומעל כל הבלגן, לונה ישנה עם הראש על שולחן המטבח,
שוב.

עברה שנה מאז מה שקיבל את השם: התמוטטות הכוללת של נתנאל קוגר, וצוות הבז ממשיך לפעול, חבריו מטפסים במהרה במעלה סולם הדרגות. ואפילו זכו לפגוש את קפטן אמריקה האגדי. אך כעת ניצבת בפניהם משמיחה חדשה, והיא שונה מכל מה שפגשו בעבר…


תגובות (32)

שם: סינה [אין לה שם משפחה]
בת:17.
מראה: קרחת, עיניים כחולות גדולות. פעם היה לה שיער בלונדיני ארוך אבל היא גזזה אותו עם הצטרפותה לצוות, המון קעקועים לא שגרתיים.
רקע: היא לא יודעת מי ההורים שלה, כשהייתה קטנה ההורים שלה מסרו אותה לריי ואמרו לו להגיד לה שהוא דוד שלה וההורים שלה מתו בתאונת דרכים וכך עשה, היא גדלה כל חייה עם הצוות ובגיל שבע עשרה סופסף הורשתה להצטרף אליו.
אוהבת: בגדים חושפניים.
שונאת: אנשים נחמדים יתר על מידה.
מומחיות: יכולה להזיז חפצים בעזרת המחשבה.
פחדים: עכברים.
משהו מיוחד: אין

03/01/2014 11:55

הייתי כותבת, אבל אני גרועה ברקעים XD

03/01/2014 11:58

תודה!
אולי אני אוסיף דמות… בינתיים יש לי את קיילה.
וריי לא היה בן 22 בעונה הקודמת?

03/01/2014 12:02

בילטוב….אז אני אנסה…
שם:ויולט
גיל:21
מראה:גבוהה,עיניים ירוקות ושיער שחור.
אופי: אסטרטגית,שתלטנית,נמרצת,מהירה,יצירתית,מחושבת,נאמנה וסומכת אך ורק על עצמה.
רקע:ויולט גדלה בבית מאוד שמור ומאופק,היו בו חוקים וכללים שהיא הייתה מחוייבת לעשות,ויולט הרגישה שהיא "נחנקת" בבית ולכן עזבה אותו בגיל 14 ועברה לפנימייה,היא התנתקה מההורים והפכה להיות לילדה עצמאית.
שונאת:לסמוך על אנשים,כללים והגבלות.
אוהבת:חידות,שאלות,לקרוא ולחקור.
מומחיות:היא מעולה בניית מכשירים אלקטרונים ובמחשבים,מסוגלת לפרוץ לכל אתר.
פחדים:מוות.
מאפיינים מיוחדים:מרכיבה למשקפיים(מה זאת אומרת מאפיינים מיוחדים?)

03/01/2014 12:07

שם: לי טרנש (מה לעשות? שמות משפחה זה לא הצד החזק שלי)
גיל: 18.
מראה: שיער בלונדיני כהה, עיניים ירוקות, גבוה, שרירי, בקיצור – חתיך.
אופי: קצת שוויצר, עם ביטחון עצמי מופרז, מצחיק וציני אבל מפנים הוא חושב שהוא לא שווה כלום.
רקע: חיים רגילים, אבא שלו תמיד רצה שיהיה הכי מושלם בהכל (במיוחד בלימודים) אבל הוא לא השתדל. אחרי ריב גדול הוא עזב את הבית ועבר לגור עם דודה שלו. אחרי שנתיים כשהוא החליט שוב לדבר עם אבא שלו גילה שהוא התאבד. הוא המשיך לגור עם דודה שלו עד שחלתה בסרטן ובסוף מתה. בצוואה שלה היא ביקשה מלי להתגייס לשילד, ששם אבא שלו עבד והוא לא ידע את זה.
אוהב: כמעט הכול, הוא אחד שיכול להסתגל עם כל מצב ועם כל אחד אלא עם כן אומרים לו מה לעשות.
שונא: בית ספר. להרגיש לא שייך. שצוחקים עליו.
מומחיות: הוא חובב מושבע של טיפוס והתגנבות, ודי טוב בזה.
פחדים: לא להצליח במשהו שבאמת השתדל למנעו. שאנשים לא יצטרכו את העזרה שלו.
מאפיינים מיוחדים: מדי פעם יש לו התקף זעם, כדי מאוד לא להיות בסביבה כשיש לו אחד כזה.
הערה: את יכולה שיתחיל עם לונה ויגמור עם פנס בעין?

03/01/2014 12:19

שם: סוזן קליין
גיל:20
מראה: שיער שחור גלי עד לכתפיים שאסוף בקוקו הדוק בדרך כלל, עיניים ירוקות כהות, גבוהה, טיפה מלאה. לובשת בדרך כלל ג'ינס וגופייה, ועליה ג'קט.
אופי: אדישה, דייקנית, שקולה, עקבית, בעלת ביטחון עצמי, שאפתנית, זהירה, תקיפה, אחראית, כנה, אוהבת לצחוק וחברותית.
רקע: הוריה נהרגו בתאונת מטוס כשהייתה בת ארבע. היא גדלה אצל סבתה עד גיל 11 ואז סבתה נפטרה, והיא עברה לגור אצל דודיה עד גיל שמונה עשרה, בו עברה לגור לבד (הרקעים שלי… זה משהו).
אוהבת: לשמוע מוזיקה בווליום הכי חזק באוזניות.
שונאת: עגבניות.
מומחיות : לעקוב אחרי אנשים.
פחדים: סובלת מקלאוסטרופוביה.
מאפיינים מיוחדים: צלקות על מפרקי הידיים (נחשו לבד למה).

03/01/2014 12:20

שם: ג'וי אנטריקס
גיל: 19 (עוד חמישה ימים 20.5)
מראה: שיער מתולתל (שהיא איכשהו מצליחה לסדר בלי להיראות זוועה) צבוע לכחול כהה, עיינים בצבע ירוק שוקולד, גבוהה, רזה, יש לה מעט נמשים בפרצוף
אופי: מלאת שמחת חיים, זורמת, הרפתקנית
רקע: סליחה..אין לי ממש רעיון..
אוהב: לקפוץ, לשיר, לצאת לטייל, אווירה שמחה, צבעים בהירים
שונא: אווירה קודרת, שקט, כעס, לכלוך
מומחיות: יודעת לפרוץ מנעולים
פחדים: להילכד במקום כלשהו ולא לקבל עזרה
מאפיינים מיוחדים: קופצנית, בעלת ראיה טובה

03/01/2014 12:22

נטע, אם את רוצה את יכולה להשתמש באתר הזה, שכולל בתוכו הרבה שמות משפחה –
http://area.co.il/view.php?siteid=490517&jet=page&menuid=1143937
שימושי בבחירת שם משפחה לדמות D:

03/01/2014 12:24

חחחח תודה, ואת האמת גם קשה לי עם שמות פרטיים ואני מצאתי אתר גם לזה….

03/01/2014 12:25

שם: אלנה
גיל: 18
מראה: שיער שחור ממש שחור עיניים אפורות מהפנטות כאלה היא רזה גבוהה יפה
אופי: קצת ביצ'ית, שאפתנית, תחרותית, סגורה, לא מראה רגשות כי היא לא רוצה להפגין חולשה וגם בגלל עברה .
רקע: רצחו את

03/01/2014 12:28

שם: אלנה
גיל: 18
מראה: שיער שחור ממש שחור עיניים אפורות מהפנטות כאלה היא רזה גבוהה יפה
אופי: קצת ביצ'ית, שאפתנית, תחרותית, סגורה, לא מראה רגשות כי היא לא רוצה להפגין חולשה וגם בגלל עברה .
רקע: רצחו את ההורים שלה בעחזריות מול עינייה שהיתה קטנה אבל היא לא ראתה את מי שעשה את זה, היא מחפשת את מי שרצח את הורים שלה כי היא רוצה לנקום
אוהבת: כמעט כלום
שונאת: אנשים שמחים שלא יודעים כלום מהחיים שלהם
פחדים: אין לה
יכולות מיוחדים: קריאת מחשבות

03/01/2014 12:37

בלי כוחות על-טבעיים.

03/01/2014 12:47

דרך אגב טדי, שלא תעזי לזנוח את היסודן האחרון!
והתגעגעתי לסיפור הזה… במיוחד לקיילה ורון.

03/01/2014 12:48

אה אוקי אז פשות תעשי בלי זה הממחוית שלה תהיה במקום … טובה במחשבים וחזקה בצורה כמעט לא אמינה מה שבלך:)

03/01/2014 12:54

שם:קארה פאוול\ די ויו (תבחרי את)
גיל:21 בקרוב
מראה:שיער שטני עם שורשים כהיים יותר,עיניים כחולותגבוהה ורזה.
http://weheartit.com/entry/92896033/tag/caradelevingne?context_user=idathansson&page=5
אוהבת:אתגרים,מקומות גבוהיים ושטויות.
שונאת:חוסר הייגינה,שקט,אנשים לא יודעים להאריך ובעיקר את אבא שלה.
אופי:בחורה חצופה,מפולפלת ומאמינה שלהגיד דברים בפנים זה הדרך הטובה ביותר להגיד משהו,אוהבת לעשות שטויות שאפשר,אמיצה ובעלת פתיל קצר מאוד.
רקע:בגיל 15 וחצי היא הועברה לפנימייה בגלל שמצבה של אמה שחולה במחלת נפש החמיר ואבייה האלכוהליסט לא יכל לטפל בה יותר בגלל חובות כבדים.
מומחיות:אממ אני לא יודעת מה לכתוב אבל סומכת עלייך שתתני לה משהו טוב;)
פחדים:חיות וחרדת נטישה,מפחדת מאוד לאבד שוב אנשים קרובים אלייה.

03/01/2014 12:55

*להעריך

03/01/2014 12:56

בפנים בינתיים:
לי, קארה, וסוזן.
אני ממש קשוחה בתנאי קבלה ^^

03/01/2014 13:15

את האמת, זה לא היה משנה את לי לא היה נכנס… סתם רציתי שהוא יתחיל עם לונה.
אבל לפחות יצאה לי דמות שונה מהרגיל שלי, אז יופי שהוא נכנס!
מתי את מתחילה?

03/01/2014 13:17

שם: בריאן..(אני פשוט סולדת משמות בעברית). נטול שם משפחה.
גיל: עשרים ואחת.
מראה: עיניים שחורות כצבע הלילה, צבע עור צחור כסיד, גבה קומה, שיער אדום פרוע [לא ג'ינג'י]..
אופי: אדיש, חולמני, אינו דבק במטרה, אלים, מתרגז במהירות, בעל הערכה עצמית נמוכה, אטום מבחינה רגשית.
רקע: טוב.. נו.
בגיל שלושה חודשים מצאו אותו בתוך בית שהיה ידוע לכולם בתור בית רדוף רוחות, באותו בית נרצחו ילדה וילד. לאחר שמצאו אותו ושהבינו שהוא נטוש שלחו אותו לבית יתומים. למזלו עד גיל שמונה-עשרה אף אחד לא אימץ אותו, וכך יכל לאחר גיל שמונה-עשרה להתחיל חיים חדשים ולשרוד את העולם הגדול בכוחות עצמו.
הוא התחיל לשהות ברחוב. ולקבץ נדבות על מנת להעביר את הסיוט הזה כמה שיותר מהר. אף איש לא השליך לתוך פחית המשקה המוגז מטבע, כולם נגעלו מן המראה החיצוני שלו. בעקבות. זה הוא החל לזלזל בעצמו והתחיל להיות רע כלפי כולם. לאחר שהבין כי מהרחוב לא תבוא הישועה החליט פשוט להיות נווד. לעבור מארץ לארץ מעיר לעיר בתקווה שימצא את מזלו. או ליתר דיוק שהמזל ימצא אותו.
אוהב: הוא מתעב כל דבר אפשרי.
שונא: הכל.
מומחיות: הוא יכול לדבר עם רוחות רפאים.
פחדים: בעיקרון הוא מפחד מהמוטת. הור מרגיש כי עוד לא מיצה את עצמו בעולם הגדול. בנוסף לכך מפחד מליצנים.
מאפיינים מיוחדים: אין.

03/01/2014 13:24

לעזאזל! * מוות. *הוא.

03/01/2014 13:26

בפנים בינתיים:
לי, קארה, וסוזן.
אני ממש קשוחה בתנאי קבלה ^^
מה שמזכיר לי: קצת מידע על הצוות השני, כולם שם בריטים, ויש לי כבר את הדמות של המנהיג, קוראים לו איאן מק'וי, כמובן שהוא בריטי מתנשא ושחצן והאוייב המושבע של ריי.
ואני מציאה לקרוא קודם את הסיפור הקודם שקוראים לו פשוט S.H.I.E.L.D זה לא חובה אבל זה יעזור להבין את הסיפור הרבה יותר טוב.

03/01/2014 13:29

אווצ', אני רוצה לדעת מה רע בבריאן?
~בכי~

03/01/2014 13:31

בריטים? למה יש לי הרגשה שלריי יהיו לא מעט התקפי עצבים בסיפור הזה?

03/01/2014 13:31

וגם בריאן בפנים.

03/01/2014 13:32

אבל הדמות שלי >:
טוב, לא משנה

03/01/2014 13:35

מוווווחחחחע!

03/01/2014 13:37

סוזן בפנים!
הלכתי לקרוא את S.H.I.E.L.D . אני רוצה לדעת ה-כ-ל.

03/01/2014 13:38

אז אני הוותיקה פה, אה? זה די כיף…

03/01/2014 13:40

יאפ, בנוסף איאן מבין בשלב מאוד מוקדם מאיפה ריי ולונה במקור, וקורא להם red necks במשך כל הסיפור.

03/01/2014 14:33

יאפ, בנוסף איאן מבין בשלב מאוד מוקדם מאיפה ריי ולונה במקור, וקורא להם red necks במשך כל הסיפור.
הוא יחטוף הרבה מאוד מכות.

03/01/2014 14:33

שם: סינה [אין לה שם משפחה]
בת:17.
מראה: קרחת, עיניים כחולות גדולות. פעם היה לה שיער בלונדיני ארוך אבל היא גזזה אותו עם הצטרפותה לצוות, המון קעקועים לא שגרתיים.
רקע: היא לא יודעת מי ההורים שלה, כשהייתה קטנה ההורים שלה מסרו אותה לריי ואמרו לו להגיד לה שהוא דוד שלה וההורים שלה מתו בתאונת דרכים וכך עשה, היא גדלה כל חייה עם הצוות ובגיל שבע עשרה סופסף הורשתה להצטרף אליו.
אוהבת: בגדים חושפניים.
שונאת: אנשים נחמדים יתר על מידה.
מומחיות: יכולה להזיז חפצים בעזרת המחשבה.
פחדים: עכברים.
משהו מיוחד: אין

03/01/2014 22:35

שם: אנני בלאק
גיל:17
מראה: שיער אפור חלק שמסתדר בקלות, עיניים אפורות גדולות, עור בהיר, כמעט לבן, גבוהה ורזה. לובשת שמלה שחורה-לבנה-אפורה, עם ג'ינס שחור וגופיה לבנה מתחתיו, כדי להטעות את מי שנלחם נגדה שהיא לא מזיקה. יש לה שני סכינים מוחבאים בתוך השמלה.
אופי: נחמדה, חכמה, תוקפנית, מצחיקה, חזקה, יודעת לעבוד על אנשים, שקרנית מעולה, יודעת להיות מגעילה כשצריך, צינית, יודעת לפעול תחת מתקפה\תחת לחץ, אוהבת חיות, יודעת לשתף פעולה עם אחרים, אם אין ברירה היא יודעת לגנוב, נלחמת בכל כלי נשק שתרצו אבל מעדיפה חרבות כפולות, אוהבת לעזור, אם זה או לברוח ולהישאר בחיים או לעזור למישהו ואולי למות היא תעדיף להציל את עורה.

רקע: היא נלחמת מאז שהיא בת חמש עשרה. יש לה הורים עשירים, ששולטים על המקום בו היא גרה, אבל הם כל כך עסוקים בעצמם, שהיא יכולה להעדר לשבועות מהבית והם לא ישימו לב. היא חכמה מאוד, ולכן ההורים שלה שלחו אותה לבית ספר מיוחד למחוננים, אבל היא פשוט הייתה מבריזה ממנו ועושה מה שבא לה בשעות היום הארוכות. היא אימצה (ללא ידיעת הוריה כמובן) גור חתולים אפור עם עיניים צהובות, והיא נהגה להבריח אותו יחד איתה כשהלכה ל'בית ספר'.
אוהב: אמממ… לא יודעת…
שונא: חרקים. במיוחד עכבישים.
מומחיות (לדוגמה ריי מומחה בתרגלי תת מודע) : יודעת… אמממ… להילחם בכל כלי נשק אפשרי?
פחדים: למות.
מאפיינים מיוחדים: יש לה צלקת ארוכה על עין ימין. לא ידוע איך היא קיבלה אותה.

03/01/2014 23:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך